Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 32

Wątek: sruba zabezpieczajaca zapieczona i brak nakladki :(

  1. #11
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2013
    Posty
    207
    BMW
    e38 735i
    Skąd
    Harlow - UK
    Cytat Zamieszczone przez epul Zobacz posta
    Spawanie nic nie da jak suba jest zapieczona. Rozwiercasz najpierw wiertlo kobaltowe 5mm pozniej 8mm i konczysz na 12. Wiercisz do konca stozka i mocne uderzenie drewnianym palem w opone od tylu zdejmuje kolo. Pozniej mozna odkrecic reszte sruby. Jak sie nie wykreca to nakretka 12 i spawanie migiem. Poczekac jak ostygnie, i odkrecac. Nie odkrecac na cieplo bo sie urwie. Tyle w temacie. Podstawa to kobaltowe wiertla bo sruba twarda. Wiertla irwin dadza rade i sa tanie.
    Konkretna odpowiedź i brzmi jakbys to robił codziennie :)
    Zwykła wiertarka pociągnie wiertlo ??

  2. #12
    Vip Vip Awatar epul
    Dołączył
    Apr 2011
    Posty
    1,032
    BMW
    e32 740i 93'
    Skąd
    Gliwice
    Blog
    14
    Kolego wazne aby male obroty byly, ja rozwiercam zawodowo takie sprawy. Obroty do 500/min uzywam wkretarki akumulatorowej do tego wystarczy 50Nm, musi miec regulacje obrotow, bo wiertlo spalisz tylko jak bedziesz wiercil zwykla celma z prlu. Wolne obroty i dobra sila przy tym podstawa dobrobytu :-) punktakiem natrasuj i wierc pierwszym wiertlem rowno na srodku ile jestes w stanie. Reszta to juz sama pojdzie.

    Jak German to Anna.

  3. #13
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2013
    Posty
    207
    BMW
    e38 735i
    Skąd
    Harlow - UK
    Ok dzieki serdeczne za super instruktaż :) dam znać czy wyszła uparta

  4. #14
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2011
    Posty
    106
    BMW
    e38
    Skąd
    sokołów podlaski
    ruszył temat ze śrubą? Bo jest dobry patent na to, łatwy lekki i przyjemny

  5. #15
    Zaawansowany Użytkownik Awatar mcdziubek
    Dołączył
    Sep 2012
    Posty
    648
    BMW
    Ex E38 740i 4.4 - F10 528i 3.0
    Skąd
    Windsor and Slough
    Blog
    1
    Podaj kolegoo te przyjemnosc zebym wiedzial jak bezbolesnie radzic z zapieczonymi.
    Toyota Prius 2014 1.8 CVT Hybrid.
    E38 740i V8 ma nowego Pana.

  6. #16
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2011
    Posty
    106
    BMW
    e38
    Skąd
    sokołów podlaski
    miałem problem z śrubą złodziejką u ojca w a6 typ zabespieczenia podobny jak u mnie w e38 czyli jakieś 16frezów, a wiec trzeba będzie dwie lub trzy nasadki 19,18,17. Taką największą nasadkę nabijamy na śrubę zabespieczającą i stopniujemy do najmniejszej-śruba zabespieczająca tak się dopasuje do naszej nasadki pod wpływem nabijania że po prostu odkręcimy ją jak zwykłą śrubę. U ojca do 17nasadki nie doszedłem wystarczyła 19 i 18 nasadka. Mam nadzieję że zrozumieliście mnie

  7. #17
    Doświadczony Użytkownik Awatar arturo193
    Dołączył
    Oct 2011
    Posty
    2,178
    BMW
    W planach E38 750i
    Skąd
    Norwegia
    Cytat Zamieszczone przez hubbimakow Zobacz posta
    Mam nadzieję że zrozumieliście mnie
    Dobry patent...
    Volvo V70 T5 2.3 turbo 250KM 2002,Mercedes CLS 500 2005,Honda CRv 2.0 2007,BMW X5 4.4 2001...

  8. #18
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2013
    Posty
    207
    BMW
    e38 735i
    Skąd
    Harlow - UK
    Cytat Zamieszczone przez hubbimakow Zobacz posta
    miałem problem z śrubą złodziejką u ojca w a6 typ zabespieczenia podobny jak u mnie w e38 czyli jakieś 16frezów, a wiec trzeba będzie dwie lub trzy nasadki 19,18,17. Taką największą nasadkę nabijamy na śrubę zabespieczającą i stopniujemy do najmniejszej-śruba zabespieczająca tak się dopasuje do naszej nasadki pod wpływem nabijania że po prostu odkręcimy ją jak zwykłą śrubę. U ojca do 17nasadki nie doszedłem wystarczyła 19 i 18 nasadka. Mam nadzieję że zrozumieliście mnie
    O jakich nasadkach mowa ?? Nasadki 19 18 17 co t:)??
    Nie zalapalem sorry ??
    :)
    Wyjasnij plz

  9. #19
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2012
    Posty
    441
    BMW
    728i
    Skąd
    zabrze
    Można na wiele sposobów. Ale wystarczy znaleźć średniej jakości warsztat o dobrej opinii, pojechać, opowiedzieć co potrzeba, że będziemy porzebowali fakturę itp i że jak spartolą to na własny koszt naprawiają. Miałem trzy takie przypadki, w trzech różnych warsztatach i wszędzie się zabrali z rozsądkiem (oni mają w tym doświadczenie akurat) a kasują od 50 do 100 zł.
    Myślę że gra nie warta świeczki na własną rękę..... licząc nawet same koszty wierteł dobrej jakości i piw (bo łyk odwagi jednak porzeba :) )

  10. #20
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2013
    Posty
    207
    BMW
    e38 735i
    Skąd
    Harlow - UK
    Coś nie zalapalem z tymi nasadkami :) ja mam zjechana nakladke na srube zabezpieczajaca która jest okragla na zewnątrz i ma frezowe wejście na nakladke która jest obecnie zjechana na okraglo czyli brakuje frezow - zabkow które powinny wejść w srube zabezpieczajaca :)
    Wiec jak to sie ma do tych nasadek :)
    W pl wiedzialbym gdzie iść z problemem a w uk trochę bylo trudniej coś znaleźć

Podobne wątki

  1. Brak dźwieku
    Przez zieliniak81 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 21-10-2011, 18:31
  2. Sruba odpowietrznika , urwana ?
    Przez technics w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 14-04-2011, 14:33
  3. brak mocy
    Przez tobiasz w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 20-02-2011, 00:15
  4. 750i brak iskry, brak napięcia na pompie paliwa
    Przez witek_ w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 11-07-2010, 16:15

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •