Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 24

Wątek: [M60] Witam

  1. #11
    Doświadczony Użytkownik Awatar xsilver
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,187
    BMW
    m60
    Skąd
    .Kraków
    Czy "rozpinałeś" krótkie łańcuchy od wałków wydechowych?
    Ostatnio edytowane przez xsilver ; 01-07-2013 o 18:23

  2. #12
    Początkujący Użytkownik Awatar Szarbia
    Dołączył
    Jun 2013
    Posty
    14
    BMW
    M60
    Skąd
    Powiat Wolomin
    Nieruszalem krotkich łancuchow. Odkrecilem tylko jedno kolo dolotu, zeby zdjac lancuch glowny.

    Po zalozeniu lancucha i napinacza i obroceniu calosci sprawdzilem jeszcze raz ustawienia i bylo o.k.
    Zreszta po pierwszych nieudanych probach odpalenia
    zwalilem pokrywy i sprawdzalem ustawienia i bylo o.k.

    Cos mi przyszlo do glowy. Jak odkrecilem jedna zebatke dolotu to zaznaczylem jej polozenie (widac to na fotach) ale nie zaznaczylem polozenia mniejszej zebatki pod nią. Ale nie wiem czy to ma aż taki wplyw na odpalenie
    bo
    przynajmniej drugi bank gdzie nic nie ruszalem powinien dobrze chodzic.
    Ostatnio edytowane przez Szarbia ; 01-07-2013 o 18:32
    Pozdr.
    Michal

    www.szarbia.com

  3. #13
    Doświadczony Użytkownik Awatar xsilver
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,187
    BMW
    m60
    Skąd
    .Kraków
    Czy blokowałeś wał poprzez bolec w kole zamachowym?

    Czy napinałeś główny łańcuch podczas ustawiania?

    Zerknij na to (o ile nie masz) - zobacz na ustawienia krzywek na poszczególnych wałkach:
    Ostatnio edytowane przez xsilver ; 01-07-2013 o 18:41

  4. #14
    Początkujący Użytkownik Awatar Szarbia
    Dołączył
    Jun 2013
    Posty
    14
    BMW
    M60
    Skąd
    Powiat Wolomin
    Nie blokowalem walu przez bolec bo silnik byl na stojaku bez sprzegla no i bez miski. Ustawilem na kreske przy czujniku walu.
    Teraz mam wszystko poskladane to jeszcze sprawdze z blokada.

    Napialem lancuch napinaczem podczas ustawienia.

    Tak widzielem ten schemat. Moje "przyrzady" to jak widac na fotach to zwykle wycinanki z kątami prostymi.
    Ostatnio edytowane przez Szarbia ; 01-07-2013 o 18:45
    Pozdr.
    Michal

    www.szarbia.com

  5. #15
    Doświadczony Użytkownik Awatar xsilver
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,187
    BMW
    m60
    Skąd
    .Kraków
    Nie ustawiałem rozrządu na znaki z koła pasowego - miałem je ściągnięte, ale sprawdzałem na zdjęciach i widać na nich klin na wale - to powinno dać odniesienie jak u mnie było ustawione koło pasowe (na zdjęciu, wał jest zablokowany kołkiem, a rozrząd ustawiony prawidłowo):


  6. #16
    Początkujący Użytkownik Awatar Szarbia
    Dołączył
    Jun 2013
    Posty
    14
    BMW
    M60
    Skąd
    Powiat Wolomin
    Wlasnie sprawdzilem, ze znaczek na kole ustawia tak samo wal jak bolec w zamachu co zreszta jest oczywiste.

    No nic. Przyjrze sie jeszcze raz tej mniejszej zebatce walka dolotu bo tam odkrecalem wieksza do sciagania lancucha.
    Jak to nie przyniesie skutku to kupie przyrzady do walkow.

    Tak czy inaczej dzieki za wsparcie.
    Ostatnio edytowane przez tuczi77 ; 01-07-2013 o 20:02
    Pozdr.
    Michal

    www.szarbia.com

  7. #17
    Doświadczony Użytkownik Awatar xsilver
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,187
    BMW
    m60
    Skąd
    .Kraków
    Na schematach z AD widać ustawienie krzywek na wałkach dolotowych i wydechowych na cylindrach 4 i 8 - porównaj to ustawienie ze swoim - będziesz wiedział, czy nie przestawiłeś jakiegoś wałka, podczas ściągania koła.

  8. #18
    Początkujący Użytkownik Awatar Szarbia
    Dołączył
    Jun 2013
    Posty
    14
    BMW
    M60
    Skąd
    Powiat Wolomin
    Faktycznie, na prawej glowicy, gdzie sciagalem kolo jest roznica





    krzywka dolotu jest troche niżej u mnie. No ale to tez sprawka mojego przyrzadu, ktory tu zalozylem.

    Na lewej glowicy tez jest roznica





    tu znowu krzywka wydechu jest za wysoko, tu tez zalozylem moj przyrzad.

    Tak jak pisalem u mnie na przyrzadach sa katy proste a na na tych powiedzmy "dedykowanych" sa jest troche inaczej ale to kwestia 1, 2 stopni. A roznice moich krzywek w porownaniu do rysunku sa o jakies 10 - 15 stopni.

    Tak czy iaczej czekamnie zakup przyrzadu zdaje sie.
    Ostatnio edytowane przez Szarbia ; 01-07-2013 o 21:27
    Pozdr.
    Michal

    www.szarbia.com

  9. #19
    Początkujący Użytkownik Awatar Szarbia
    Dołączył
    Jun 2013
    Posty
    14
    BMW
    M60
    Skąd
    Powiat Wolomin
    Znalazlem cos takiego:



    http://www.uniquetool.com.tw/?591,un...alignment-tool

    Wydaje mi sie, ze u mnie jest podobnie.
    Pozdr.
    Michal

    www.szarbia.com

  10. #20
    Smerf Czepialski Awatar tuczi77
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    12,308
    BMW
    E32 740iA
    Skąd
    ONA --> DW
    Blog
    1
    Napisz PW do Mati-E28 to podeśle ci rysunek blokad i zrobisz je sobie u ślusarza "za falszkę"

    http://7er.pl/showthread.php/28665-B...rz%C4%85du-M60

Podobne wątki

  1. ROzrusznik m60
    Przez kyky7er w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 26-07-2012, 21:29
  2. [E32] m60, Witam panie i panow!)
    Przez grzehurra w dziale Witam, jestem nowy ...
    Odpowiedzi: 33
    Ostatni post / autor: 25-07-2010, 09:55
  3. Zapłon w m60 ??
    Przez qba740 w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 18-02-2010, 15:56
  4. [mechanika] m60 z 93r a m60 96r? jakas roznica?
    Przez lipae30 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 13-09-2009, 11:12

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •