Mnie się wydaje że do X5 to 3,0 diesel pasuje najbardziej choć i benzynowe 4,4 nie jest złe - ja bym pewnie brał benzyniaka
Mnie się wydaje że do X5 to 3,0 diesel pasuje najbardziej choć i benzynowe 4,4 nie jest złe - ja bym pewnie brał benzyniaka
https://7er.pl/signaturepics/sigpic836_6.gif SIEDEM GRZECHÓW GŁÓWNYCH !!!
____________________________________________
ex - BMW E38 728i cossmosschwarz metallic
ex - BMW E66 745 Li black metallic
ex - BMW F02 750Lix sophistograu metallic
Słaby łącznik był między pedałami i kierownicą :p czips i bez problemu robi twoją czy moja 735i.
3.0 d w x5 to w zupełności wystarcza . Jechałem takim z chipem na około 220-230 KM to wciskało w fotel do 200km/h
B.-ądź M.-arce W.-ierny
Opel Signum
BMW jeszcze kiedyś kupię ;p
Ex- BMW e28 524td, e38 728i,e66 735LI , e36 316i 1.9 compact ,e46 M3 SMG ;)
Zasadniczo wszystkie "trzylitrówki" to 3000cm3. Różnią się mocą ale pojemność jest ta sama, nawet tzw 4.0D
Benzynę 3.0 to sobie odpuść. Minimum to 4.4 a diesla bierzesz na własną odpowiedzialność z uwagi na "koszty eksploatacyjne" ;) i jak już to najlepiej poszukaj e70 z uwagi na napęd.
ex:
E36 325 TDS AC Schnitzer (160KM, 305Nm)
E38 728iA Shadowline Individual
E53 X5 4,4i Sport Pack
Moja Zonka jeździ 3.0i w automacie - moze demon to nie jest ale daje radę. Spalanie na uczciwym poziomie w okolicach 13-16 w cyklu mieszanym - mieszkam pod miastem.
Mam porównanie do 4.4 - oczywiście pod względem osiągów bije na głowę M54 jednak spalanie jest dużooo wyższe.
ex:
E36 325 TDS AC Schnitzer (160KM, 305Nm)
E38 728iA Shadowline Individual
E53 X5 4,4i Sport Pack
Widać wyobrażenie kobiety za kierownicą mamy zgoła inne:D moja jeździła juz innymi autami z M54 pod maską w mniejszej budzie także nie jest Panią powolniak :D
Przejechać się a użytkować na codzień to moim zdaniem nieco inna sprawa no chyba ,ze kupić 4,4 i być mastablasta elpidzi to już się nie wypowiadam :D
Każdy chce mieć "pińcet kuni" to naturalne ale coś za coś.