-
Zaawansowany Użytkownik
@BOSS, wręcz przeciwnie, ja mam tylko nadzieję że buma dojedzie do mojego garażu, niech wówczas sobie spocznie a w swoim czasie wezmę się za jej upiększanie (to nie ma być [i nie jest] moje auto użytku codziennego) ;D
Moja buma (735i) miała generalkę: silnik (głowica, kolektory i różne drobiazgi), sprzęgło, drążki kierownicze (i wszystko co w okolicy).... nie powiem ile wydałem (tak dokładnie), ale było tego sporo. Koszt wymiany skrzyni mnie nie przeraża :P Nie jestem hiperbogaty, nawet.... minibogaty nie jestem....
ale spełniam swoje marzenia (i te małe i te duże).
Nastawiłem się na 750 i będę miał 750 :razz: jak nie ta, to inna - ale koniecznie automat. Gdy tak przeglądam ogłoszenia widzę że aby mieć 100% pewności że skrzynia nie jest trup to bym musiał wyłożyć nieco więcej (w praktyce to różnica tej skrzyni)....
Jeśli jednak samemu zrobię tę skrzynię i inne elementy to wyjdę cenowo identycznie, może dopłacę jeszcze parę setek, ale nie jestem handlarzem i nie pcham do bumy wycieraczek z Mazdy :razz:
To na czym mi w tym wątku zależy to ustalić szczegółów ile tylko się da - wskazówek które pomogą mi w podjęciu decyzji czy auto da radę przebyć o własnych siłach 600km czy też nie da rady... (nie mam lawety na taki kawał drogi i czasu - zatrzymam się w Warszawie na 2-3 dni po odebraniu bumy, więc będę miał czas trochę pokminić)
usługi i bezpieczeństwo IT
BMW E32 750iA '91 (magia V12
) | Ex:
BMW E32 735i '87
Honda VT 1100 chopper
Schematy E32 (czytelna lista plików)
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum