-
Zaawansowany Użytkownik
@Kampes, nikt się tu nie oszukuje - że skrzynia ma zaliczyć remont to jest bezdyskusyjne - hokuspokus i dwa druciki nie pomogą. Dochodzę jednak przyczyny - bo niekoniecznie wiek skrzyni decyduje o jej awarii.
Zanim ktokolwiek dotknie mojej skrzyni muszę wiedzieć jak najwięcej o tym co ją otacza i ma wpływ bezpośredni na jej stan. O płyn pytam nie bez powodu, otóż w chwili wystąpienia "śmierci" wydostał się na zewnątrz cały płyn chłodzący - a wydostawał się już ukradkiem wcześniej (miałem przynajmniej wrażenie że widziałem dym obok maski na skrzyżowaniu nieco wcześniej, teraz jestem pewny że widziałem go na 100%).
Pozornie nie miał którędy się wydostać (oględziny powierzchowne z zewnątrz), jednak nie obejrzałem jeszcze okolicy samej skrzyni - z chwilowego braku dostępu na kanał.
O wymianie oleju była mowa dawno temu - zanim jeszcze wybrałem się po auto, obecnie (po fakcie przytargania jej do garażu) nikt nie zarzucił taką sugestią czy radą ;)
Co mi po tym że wymienię całą skrzynię jak okaże się ktoś np. nie zrobił płukanki (bo nikt jej nie zasugerował) a były opiłki metalu i po kilku setkach pójdzie na złom kolejna skrzynia? Tak zatem - ja siebie nie oszukuję, ja zbieram informacje :]
usługi i bezpieczeństwo IT
BMW E32 750iA '91 (magia V12
) | Ex:
BMW E32 735i '87
Honda VT 1100 chopper
Schematy E32 (czytelna lista plików)
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum