Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 34

Wątek: vanosy po wymianie uszczelek na głowicy

  1. #11
    (pre) Neo Katechu Men Vip Awatar hatecraft
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    1,088
    BMW
    735i - E38 FL Aut.
    Skąd
    Warszawa
    Blog
    7
    Nierówna praca silnika na wolnych obrotach może być spowodowana przez niewłaściwe czasy otwarcia zaworów - czyli źle złożony rozrząd.

    Trzeba by posprawdzać, co pokazuje INPA jako pozycję VANOSa.

    Wina musi być udowodniona -- ale wymówka w stylu "pompa wody" to podejrzane zachowanie.

    Cytat Zamieszczone przez dray Zobacz posta
    Na ustawienie rozrządu i tak w końcu trafisz do kliniki...
    Ustawianie rozrządu w M62TU to nie jest wiedza tajemna. Po prostu nie wszyscy wiedzą, jak i czym cofnąć vanosy...
    Reszta to blokady - tu trzeba być jełopą żeby coś źle zrobić.

    Niestety -- w Polsce "nie wszyscy" to większość mechaników... :/
    Ostatnio edytowane przez hatecraft ; 27-05-2013 o 13:33
    Skrzynie automatyczne się zużywają! Przy przebiegu 200 kkm nie oczekujcie bezawaryjnej pracy...

    Kiedy ludzie przestają wierzyć w Boga, to nie jest tak, że w nic nie wierzą, ale wierzą w cokolwiek.
    G. K. Chesterton

  2. #12
    (pre) Neo Katechu Men Vip Awatar hatecraft
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    1,088
    BMW
    735i - E38 FL Aut.
    Skąd
    Warszawa
    Blog
    7
    do usunięcia
    Skrzynie automatyczne się zużywają! Przy przebiegu 200 kkm nie oczekujcie bezawaryjnej pracy...

    Kiedy ludzie przestają wierzyć w Boga, to nie jest tak, że w nic nie wierzą, ale wierzą w cokolwiek.
    G. K. Chesterton

  3. #13
    Zaawansowany Użytkownik Awatar dray
    Dołączył
    Mar 2011
    Posty
    184
    BMW
    Alpina B10 V8 + X5 4.6is + 320d
    Skąd
    Lodz
    Niestety 99% to jełopy którzy nigdy nie czytali dokumentacji, a druga sprawa jest taka że niezależne warsztaty z narzędziami do ustawiania M62Tu można policzyć na palcach jednej reki.
    http://7er.pl/signaturepics/sigpic5639_1.gif
    B10 V8 #282

  4. #14
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2011
    Posty
    51
    BMW
    740iA e38 1999r.
    Skąd
    Łowicz
    hatecraft gdzie polecasz by podjechać z moim problemem. Gdzieś gdzie już nie zedrą ze mnie ostatniego grosza. Wymiana uszczelek wraz z planowaniem głowic a do tego jeszcze wymiana innych uszczelek + kilka pękniętych plasticzków w czasie składania silnika kosztowało mnie ponad 5 tys. a silnik pracuje fatalnie. http://www.youtube.com/watch?v=yNjHg...ature=youtu.be

  5. #15
    Zaawansowany Użytkownik Awatar dray
    Dołączył
    Mar 2011
    Posty
    184
    BMW
    Alpina B10 V8 + X5 4.6is + 320d
    Skąd
    Lodz
    Jak można wydać 5,000zł za wymianę uszczelek i wyjechać niesprawnych samochodem? Niech robią teraz aż do skutku, a jak sobie nie radzą to niech płacą za zrobienie w innym warsztacie.
    http://7er.pl/signaturepics/sigpic5639_1.gif
    B10 V8 #282

  6. #16
    (pre) Neo Katechu Men Vip Awatar hatecraft
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    1,088
    BMW
    735i - E38 FL Aut.
    Skąd
    Warszawa
    Blog
    7
    Cytat Zamieszczone przez dray Zobacz posta
    Jak można wydać 5,000zł za wymianę uszczelek i wyjechać niesprawnych samochodem? Niech robią teraz aż do skutku, a jak sobie nie radzą to niech płacą za zrobienie w innym warsztacie.
    NA przyszłość koniecznie trzeba się zabezpieczyć:
    1) zlecić (też nie tanią) ekspertyzę biegłego rzeczoznawcy, ale przed naprawą
    2) oddając autoz wziąć kosztorys na piśmie, z podpisem/pieczęcią firmy wraz z wyszczególnionymi objawami awarii

    Teraz trzeba by:
    1) mieć rachunek z wyszczególnionymi naprawami i częściami
    2) zlecić ekspertyzę
    3) wysłać pismo do warsztatu z żądaniem wyeliminowania usterek, które po naprawie nie mogą występować -- stuki, nierówna praca


    Cytat Zamieszczone przez Zajefajny Zobacz posta
    hatecraft gdzie polecasz by podjechać z moim problemem.
    Teraz to raczej musisz atakować tamten warsztat -- zażądaj oświadczenia, że naprawa była wykonana zgodnie z technologią napraw producenta, zażądaj wyszczególnienia źródła wiedzy (książki napraw, autodata itp.) oraz narzędzia specjalistyczne (blokady rozrządu).
    Skoro zapłaciłeś, to walcz o swoje, ale na spokojnie, minimalizując koszty.
    Poczytaj na forach prawniczych, zadzwoń do rzecznika...

    Jeśli nie da się nic ugrać, to przynajmniej będzie solidna podstawa, żeby im zrobić antyreklamę.

    Nie wiem gdzie powinieneś jechać -- nie mogę ręczyć za nikogo, bo nie widziałem efektów pracy. A sobie wszystko robię sam, oprócz blachy i kół.
    Mój warsztat jeszcze nie może przyjmować zleceń... :/
    Skrzynie automatyczne się zużywają! Przy przebiegu 200 kkm nie oczekujcie bezawaryjnej pracy...

    Kiedy ludzie przestają wierzyć w Boga, to nie jest tak, że w nic nie wierzą, ale wierzą w cokolwiek.
    G. K. Chesterton

  7. #17
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2011
    Posty
    51
    BMW
    740iA e38 1999r.
    Skąd
    Łowicz
    Dzięki za rady jak nie uda mi się wyegzekwować od tego warsztatu solidności to będę kombinował dalej.
    Hatecraft napisał: "Nierówna praca silnika na wolnych obrotach może być spowodowana przez niewłaściwe czasy otwarcia zaworów - czyli źle złożony rozrząd. Trzeba by posprawdzać, co pokazuje INPA jako pozycję VANOSa".
    Podobno mechanik sprawdzał i było wszystko dobrze. Dzisiaj miałem zmieniony przewód podciśnienia od wako (był mocno spłaszczony) ale trzęsienie na wolnych obrotach się nie poprawiło.
    Ostatnio edytowane przez Zajefajny ; 28-05-2013 o 11:00

  8. #18
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Rafciu
    Dołączył
    Apr 2010
    Posty
    523
    BMW
    E38, 740iL, 2000rok
    Skąd
    Góra Kalwaria
    Telepanie na wolnych obrotach to może być kupa innych rzeczy. Ustawić rozrząd w m62 jest bardzo prosto, łącznie z vanosem, a tylko Ci którzy nie widzieli/robili tego na oczy piszą/mówią, że to cuda jakieś. Da się to zrobić bez specjalistycznych przyrządów, czy blokad, tylko trzeba mieć głowę na karku i myśleć co się robi. Nie znam tego warsztatu co Ci zrobił "półremont" za tyle kabony, ale wcale bym się nie zdziwił jak to jakaś pierdoła.
    Na Twoim miejscu oddałbym ten samochód z powrotem do tego warsztatu i powiedział, że nie odbierzesz go póki wszystko będzie grało jak należy. Wzięli kupę pieniędzy i oddali niesprawny samochód, facet walcz o swoje! To nie jest 5zł, tylko na prawdę ciężkie pieniądze.

  9. #19
    (pre) Neo Katechu Men Vip Awatar hatecraft
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    1,088
    BMW
    735i - E38 FL Aut.
    Skąd
    Warszawa
    Blog
    7
    Cytat Zamieszczone przez Rafciu Zobacz posta
    Da się to zrobić bez specjalistycznych przyrządów, czy blokad, tylko trzeba mieć głowę na karku i myśleć co się robi.
    W ogóle bez blokad? Czy z blokadami z blachy?
    Pamiętaj, że ori blokady nie mają równoległych ścianek.

    Ogólnie rzecz biorąc -- blokady daję wygodę i oszczędność czasu, ale z myślenia nie zwalniają.
    Ja cenię czas i wygodę, więc blokady uważam za przydatne.
    Skrzynie automatyczne się zużywają! Przy przebiegu 200 kkm nie oczekujcie bezawaryjnej pracy...

    Kiedy ludzie przestają wierzyć w Boga, to nie jest tak, że w nic nie wierzą, ale wierzą w cokolwiek.
    G. K. Chesterton

  10. #20
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Rafciu
    Dołączył
    Apr 2010
    Posty
    523
    BMW
    E38, 740iL, 2000rok
    Skąd
    Góra Kalwaria
    W ogóle bez blokad.
    Masz racje, czas i wygoda jest bardzo ważna, ale trzeba też znaleźć uzasadnienie finansowe dla zakupu owych blokad, które swoje kosztują, a używa się ich sporadycznie. No chyba, że warsztat specjalizuje się tylko w jednej marce, to wtedy inna rozmowa :)

Podobne wątki

  1. [silnik] Nie odpala po wymianie uszczelek pokryw rozrządu
    Przez jimbo22 w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 23-03-2012, 16:11
  2. [silnik] Vanosy w m62
    Przez SHOTGUN w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 07-07-2011, 10:05
  3. Kaszelek po wymianie uszczelek... M30b30
    Przez JointoVicz w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 17-05-2011, 08:39
  4. zaslimaczony korek po wymianie głowicy
    Przez radzik w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 18-12-2009, 14:51
  5. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 27-07-2009, 10:24

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •