Hej, to tak na szybko co mi przychodzi do głowy(stronę, która kuleje już znasz):

- przepustnica jedna się zawiesza, lub uszkodzona jest ścieżka czujnika jej położenia (powinno coś wyjść w DISie)
- regulator ciśnienia paliwa na listwie przepuszcza i nie możesz uzyskać na listwie 3 barów (sprawdzić manometrem)
- uszkodzona cewka lub przewód zapłonowy od cewki do rozdzielacza (wyjdzie jako lambda control w DISie, bo paliwo będzie lecieć do katalizatora w momencie braku zapłonu)
- do sprawdzenia kopułka i palec zapłonowy (jak wyżej)
- przepływomierz (wyjdzie w DISie okresowa niesprawność pomiaru ilości powietrza, możesz zobaczyć jak się będzie silnik zachowywał jak zamienisz przepływomierze miejscami, powinna gasnąć druga strona, jeżeli to przepływka)

Wszystkie te usterki mogą się objawiać na gorącym silniku tylko, ponieważ M73 to straszny piec i często niesprawności elektryczne oraz zwłaszcza uszkodzenie regulatora ciśnienia paliwa nasilają się pod wpływem wysokiej temperatury

Sprawdź to wszystko co wyżej i daj znać, znajdziemy problem.