Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 35

Wątek: spadajace obroty bmw e38 750 v12 pilnie pomocy

  1. #11
    Początkujący Użytkownik Awatar laskos
    Dołączył
    Nov 2011
    Posty
    29
    BMW
    e38 750
    Skąd
    z niemiec
    a gdzie sie znajduje ten regulator cisnienia paliwa

  2. #12
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa
    Każda z listew wtryskowych posiada swój własny.
    pozdrawiam Bartek

  3. #13
    Początkujący Użytkownik Awatar laskos
    Dołączył
    Nov 2011
    Posty
    29
    BMW
    e38 750
    Skąd
    z niemiec
    witam zlokalizowalem usterke powodem byla zacinajaca sie przepustnica ,przepustnica została wymieniona i dalej sie ciesze jazda moją bunią.dziekuje wszystkim za pomoc oraz koledze z forum ttrol .pozdrawiam

  4. #14
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa
    No i fajnie, kolejne V12 uzdrowione:)
    pozdrawiam Bartek

  5. #15
    Początkujący Użytkownik Awatar laskos
    Dołączył
    Nov 2011
    Posty
    29
    BMW
    e38 750
    Skąd
    z niemiec
    koledzy znowu wróciłem z tym samym problemem obroty znowu spadają wszystko wymienione nowe świece,przewody przepływki lewego powietrza nie łapie na kompie tez nic nie pokazuje ,rano na zimnym pali idealnie no ale zauwazylem ze smierdzi paliwem na zimnym silniku,proszę o pomoc może kolega ttrol ma jeszcze jakies rady jak usterke zlikwidowac i jeszcze jedno obroty zaczely spadac na biegu d

  6. #16
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2012
    Posty
    1,085
    BMW
    e38 2001r M62TUB44 + LPG
    Skąd
    Warszawa
    Cytat Zamieszczone przez laskos Zobacz posta
    koledzy znowu wróciłem z tym samym problemem obroty znowu spadają wszystko wymienione nowe świece,przewody przepływki lewego powietrza nie łapie na kompie tez nic nie pokazuje ,rano na zimnym pali idealnie no ale zauwazylem ze smierdzi paliwem na zimnym silniku,proszę o pomoc może kolega ttrol ma jeszcze jakies rady jak usterke zlikwidowac i jeszcze jedno obroty zaczely spadac na biegu d
    może smierdziec paliwem, bo wypadają zaplony na zimnym, a to może być od źle ustawionego LPG (ew. kiepskiej polskiej instalacji,) wplywajacego na pracę benzyny (eliminacjA przez reset aku na 20min odłączenie i jazda 100km.na benz) lub od nieszczelności i lewego powietrza - szukales na zimnym lewego powietrza psikajac po dolocie całym przepustnicy , kolektorze, wężach podcisnienia i obserwując jednocześnie STFT na testerze?

    ...tak przynajmniej umnie bywało

  7. #17
    Początkujący Użytkownik Awatar laskos
    Dołączył
    Nov 2011
    Posty
    29
    BMW
    e38 750
    Skąd
    z niemiec
    kolego aku ostatnio odpielem na calą noc jezdze ostatnio na benzynie a jak dokladnie sprawdzic nieszczelnosc i czylapie lewe powietrze i czym psikajac?

  8. #18
    Vip Vip Awatar kruger32
    Dołączył
    Jan 2012
    Posty
    1,827
    BMW
    BMW e38 750 il audi a8 d3 4.2tdi exlusive
    Skąd
    Bielsko
    Cytat Zamieszczone przez laskos Zobacz posta
    koledzy znowu wróciłem z tym samym problemem obroty znowu spadają wszystko wymienione nowe świece,przewody przepływki lewego powietrza nie łapie na kompie tez nic nie pokazuje ,rano na zimnym pali idealnie no ale zauwazylem ze smierdzi paliwem na zimnym silniku,proszę o pomoc może kolega ttrol ma jeszcze jakies rady jak usterke zlikwidowac i jeszcze jedno obroty zaczely spadac na biegu d
    zanim rano zapalisz otwórz maskę ściąg górną osłonę silnika odpal przyjrzyj się łączeniu przewodów gumowych paliwowych na zaciskach przy przejściu na stalowe z liswy wtryskowej nie cieknie paliwo przez chwile gdy pracują regulatory ciśnienia paliwa

  9. #19
    Początkujący Użytkownik Awatar laskos
    Dołączył
    Nov 2011
    Posty
    29
    BMW
    e38 750
    Skąd
    z niemiec
    a czy to moze byc przyczyna z falowaniem obrotow ?

  10. #20
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2012
    Posty
    1,085
    BMW
    e38 2001r M62TUB44 + LPG
    Skąd
    Warszawa
    Cytat Zamieszczone przez laskos Zobacz posta
    kolego aku ostatnio odpielem na calą noc jezdze ostatnio na benzynie a jak dokladnie sprawdzic nieszczelnosc i czylapie lewe powietrze i czym psikajac?
    psikasz np. break clenerem z bliska po wszystkich elementach i obserwujesz jednocześnie korekty STFT na testerze, jak się zmienia np.5-10% to znaczy że dziora tam gdzie psikasz.

    a tak w ogóle jak.masz korekty LTFT większe niż +-5% to już znak że nie wszystko jest idealnie w silniku z mieszanką paliwowo powietrzną i trzeba przejrzeć podzespoły i czujniki pod tym kątem

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 30-11-2012, 18:02
  2. [elektronika] Chip do BMW 750 V12
    Przez prezE32s w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 24
    Ostatni post / autor: 20-08-2011, 23:11
  3. POMOCY!!! BMW E38 750
    Przez Leonvanos w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 15-06-2010, 19:16

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •