a gdzie sie znajduje ten regulator cisnienia paliwa
a gdzie sie znajduje ten regulator cisnienia paliwa
Każda z listew wtryskowych posiada swój własny.
pozdrawiam Bartek
witam zlokalizowalem usterke powodem byla zacinajaca sie przepustnica ,przepustnica została wymieniona i dalej sie ciesze jazda moją bunią.dziekuje wszystkim za pomoc oraz koledze z forum ttrol .pozdrawiam
No i fajnie, kolejne V12 uzdrowione:)
pozdrawiam Bartek
koledzy znowu wróciłem z tym samym problemem obroty znowu spadają wszystko wymienione nowe świece,przewody przepływki lewego powietrza nie łapie na kompie tez nic nie pokazuje ,rano na zimnym pali idealnie no ale zauwazylem ze smierdzi paliwem na zimnym silniku,proszę o pomoc może kolega ttrol ma jeszcze jakies rady jak usterke zlikwidowac i jeszcze jedno obroty zaczely spadac na biegu d
może smierdziec paliwem, bo wypadają zaplony na zimnym, a to może być od źle ustawionego LPG (ew. kiepskiej polskiej instalacji,) wplywajacego na pracę benzyny (eliminacjA przez reset aku na 20min odłączenie i jazda 100km.na benz) lub od nieszczelności i lewego powietrza - szukales na zimnym lewego powietrza psikajac po dolocie całym przepustnicy , kolektorze, wężach podcisnienia i obserwując jednocześnie STFT na testerze?
...tak przynajmniej umnie bywało
kolego aku ostatnio odpielem na calą noc jezdze ostatnio na benzynie a jak dokladnie sprawdzic nieszczelnosc i czylapie lewe powietrze i czym psikajac?
a czy to moze byc przyczyna z falowaniem obrotow ?
psikasz np. break clenerem z bliska po wszystkich elementach i obserwujesz jednocześnie korekty STFT na testerze, jak się zmienia np.5-10% to znaczy że dziora tam gdzie psikasz.
a tak w ogóle jak.masz korekty LTFT większe niż +-5% to już znak że nie wszystko jest idealnie w silniku z mieszanką paliwowo powietrzną i trzeba przejrzeć podzespoły i czujniki pod tym kątem