Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 38

Wątek: luz na przekladni kierowniczej

  1. #21
    Vip Vip
    Dołączył
    Jun 2007
    Posty
    3,882
    BMW
    750iL840Ci730LiK53
    Skąd
    Bielsk Podlaski
    wlasnie dzisiaj podkrecilem przekladnie, doslownie milimetry.... i niewidze roznicy, a po wymianie sprezyn pojechalem na geometrie i auto cale sie rozjechalo!!! jak lekko podniose bude to wszystko wraca do normy, jak normalnie + 150kg balastu auta cale łacznie ze zbierznoscią rozjechane, a jestem pewien na 100% ze wczesniej bylo wszystko OK bo ustawialem, wiec mala rada, jak zmieniles wysokosc auta, sprawdz, teraz duzo lepiej sie prowadzi :D

  2. #22
    To chyba jasne, ze po zmianie wysokości zmieni się ułożenie kół względem jezdni - czytaj geometria podwozia ;)

    Podczas regulacji E38 (przynajmniej w/g danych fabrycznych) należy dociążyć wóz właśnie do określonej wysokości.

    Wraz z ugięciem zawieszenia zmienia się i kąt pochylenia koła jak i (choć nieznacznie) zbieżność. Zarówno z przodu jak i tyłu :what:
    Czyste sumienie wynika najczęściej ze złej pamięci

  3. #23
    Vip Vip
    Dołączył
    Jun 2007
    Posty
    3,882
    BMW
    750iL840Ci730LiK53
    Skąd
    Bielsk Podlaski
    to sylwek ja wiem ze sie zmieni, ale niewiedzialem ze az tyle!!!!!

  4. #24
    No właśnie aż tyle!

    Dobrze że masz punkt odniesienia - to widzisz jak sprawa wygląda.

    Dlatego często ludzie mówią, że coś schrzaniłem, bo po wymianie sprężyn źle jedzie lub tnie gumy :? Po prostu trzeba na nowo pokręcić ;)
    Czyste sumienie wynika najczęściej ze złej pamięci

  5. #25
    Vip Vip
    Dołączył
    Jun 2007
    Posty
    3,882
    BMW
    750iL840Ci730LiK53
    Skąd
    Bielsk Podlaski
    powiem ci ze tylnią zbierznosc i kąty mam juz ustawione na maks na + tz do srodka i ledwo ledwo miescie sie w normie

  6. #26
    użytkownik
    Dołączył
    Jul 2007
    Posty
    5,673
    BMW
    e38 czerwone
    Skąd
    Białytok
    Cytat Zamieszczone przez krzywy191
    powiem ci ze tylnią zbierznosc i kąty mam juz ustawione na maks na + tz do srodka i ledwo ledwo miescie sie w normie
    Ty masz jeszcze normę ... u mnie tył leży o ponad 100% ponad normę ... i regulacja się skończyła :)

  7. #27
    Vip Vip
    Dołączył
    Jun 2007
    Posty
    3,882
    BMW
    750iL840Ci730LiK53
    Skąd
    Bielsk Podlaski
    dzisiaj znowu bawilem sie przekladnią, ostatnia regulacja nic niedala wiec bawie sie dalej, przy V8 niestety dojscie jest slabe, ale jak odkrecisz oslone blaszana przekladni jest juz lepiej, odkreca nakretke klucz 17, wkladam imbusa, tz samego bita z oprawka jak na zdjeciu i probuje dokrecic reką, wtymsamym czasie kolega ruszal kolem energicznie krotkimi szybkimi ruchami, przekladnia idealnie sie dokreca ręką, (bez ruszania/machania kolem nic nieidzie) jak juz niedalem rady reką (a dobrze aby imbus byl w oprawce tz bit w kluczu wtedy wieksza sila) dokrecilem 0.5 obrotu kluczem, zkrecamy wszystko i co bedzie to bedzie, i jest........ MALINA :D koleiny nieistnieją, auto prowadzi sie pieknie, sztywno, niema myszkowania po drodze, rewelacja.

  8. #28
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    216
    BMW
    740d
    Skąd
    ddz
    A kierownica nie odbija ciezej i ciezej chodzi?

  9. #29
    Vip Vip
    Dołączył
    Jun 2007
    Posty
    3,882
    BMW
    750iL840Ci730LiK53
    Skąd
    Bielsk Podlaski
    не

  10. #30
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2007
    Posty
    27
    BMW
    730d
    Skąd
    Małopolska
    Witam, koledzy gdzi jest ta regulacja? Ja mam e38 i servotronic. Nie moge sie dogadac z zawieszeniem czly czas myszkuje po drodze. Moze ktos ma jakies zdjecia gdzie jest ta regulacja.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •