[QUOTE=tomaszeklolek;376265]... Poszukałbym przełożenia innego (ale diesle chyba mają inne flansze na półosie...) np 3,23 - ja mam takie przełożenie i jest idealne do e38, czuć, że samochód idzie lżej, a prędkości na poszczególnych biegach dużo sie nie zmieniają, jedynie 4ty bieg który mulił przy dużych prędkościach nagle z 250 końcy się na 220 i przyspiesza się o wiele lepiej[/
QUOTE]

Myślę właśnie nad zmianą dyfra (być może będę musiał, jeszcze nie wiadomo) i mam do Ciebie parę pytań:
- jakie przełożenie dyfra miałeś wcześniej?
-w jakim silniku taki dyfer masz i z którego roku (z telefonu nie widać)?
-czy w automacie i jak tą zmianę tolerował?
-jak zmieniły się osiągi ( np. 0-100km/h)?
-jak zmieniło się spalanie po zmianie dyfra(+ile%)?

... no to chyba tyle :-)