
Zamieszczone przez
tomaszeklolek
odległości pomiędzy flanszami półosi są takie same, jedynie w niektórych mostach jest ciut bardziej wysunięta flansza do wału(np most z 740i m60 wał skraca się o 1 cm), ale wał ma kompensację i nie powinno byc problemu.
Różnica jest jedynie w średnicy flansz
740i m62:
Do czerwca 2000 94mm i 102mm. 94mm miał zwykły most 2,93 , 3,15 miało 102mm średnice flansz.
Od czerwca 2000 mniejsze flansze - 2,93 miało 86mm, 3,15 - 94mm.
740i m60:
Flansza 102mm - i mocowanie flanszy jest na śrubach, a nie 'wciskane' jak w nowszych dyfrach. Najlepszy dyfer do kombinacji z wymianą flansz itp ;)
Ja na takim dyfrze z m60 mam złożone przełożenia 3,23 i szpere z m3 e46
750i
Do czerwca 2000 - 102mm miało 2,81 i krótsze 3,15 to samo
Po czerwcu 2000 - 2,81 flansze 94mm, 3,15 flansze 102mm
Dyfry i półosie pasują, tzn jak zamieniamy dyfer na taki z innymi flanszam, bierzemy po prostu inne półosie z konkretnym wymiarem flanszy i wszystko wchodzi aż miło.
Jeśli samochód fabrycznie wychodził z dyfem 3,15 miał półośki ciut grubsze (4mm średnicy)
Prawdopodobnie idzie też przełożyć flansze bez problemu do starego mostu.