z 250 na 225 spada prędkość na 4 biegu, vmax w dalszym ciągu jest na kagańcu 250km/h
Najpierw profilaktycznie zacząłem od elektroniki - wymieniłem czujniki wałków i czujnik wału. Do tego komplet nowych świec, cewek i sond lambda.
Kolektor ssący od wersji bez vanosa, filtr K&N w puszcze oryginalnej (nie stożek, normalny filtr), tylne wydechy od m5 hartge, katalizatory dopalające wywalone i wstawione strumienice.
Komputery silnika i skrzyni biegów od Alpiny B10. A dla bezpieczeństwa tarcze i zaciski z 750i
Aktualnie samochod pojechał na ostatnie kombinacje i już więcej nie będę kombinować - robione są Vanosy, rozrząd, wywalenie strumienic i wstawienie katalizatorów od m5, kolektory wydechowe od silnika bez vanosa.
Myśle że będzie jeszcze lepiej przyśpieszać. Nie wiem tylko czy końcowe wydechy coś mocy nie zabrały
Tu masz filmik jak jechał nie kombinowany:
https://www.youtube.com/watch?v=LCZD3a8vMLA
Tu filmik jest z kolektorem ssącym i dyfrem 3.23:
https://www.youtube.com/watch?featur...&v=NEvsKx7nvvA
A jak po wymianie elektroniki i innych modach to dopiero nakręce jak z warsztatu odbiore samochodzik