Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy ... 234
Pokaż wyniki od 31 do 31 z 31

Wątek: Dyfer z 4.4 do 4.0 ??

  1. #31
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2010
    Posty
    321
    BMW
    e38 740i
    Skąd
    WLKP
    Blog
    19
    z 250 na 225 spada prędkość na 4 biegu, vmax w dalszym ciągu jest na kagańcu 250km/h
    Najpierw profilaktycznie zacząłem od elektroniki - wymieniłem czujniki wałków i czujnik wału. Do tego komplet nowych świec, cewek i sond lambda.
    Kolektor ssący od wersji bez vanosa, filtr K&N w puszcze oryginalnej (nie stożek, normalny filtr), tylne wydechy od m5 hartge, katalizatory dopalające wywalone i wstawione strumienice.
    Komputery silnika i skrzyni biegów od Alpiny B10. A dla bezpieczeństwa tarcze i zaciski z 750i
    Aktualnie samochod pojechał na ostatnie kombinacje i już więcej nie będę kombinować - robione są Vanosy, rozrząd, wywalenie strumienic i wstawienie katalizatorów od m5, kolektory wydechowe od silnika bez vanosa.
    Myśle że będzie jeszcze lepiej przyśpieszać. Nie wiem tylko czy końcowe wydechy coś mocy nie zabrały

    Tu masz filmik jak jechał nie kombinowany:
    https://www.youtube.com/watch?v=LCZD3a8vMLA

    Tu filmik jest z kolektorem ssącym i dyfrem 3.23:
    https://www.youtube.com/watch?featur...&v=NEvsKx7nvvA

    A jak po wymianie elektroniki i innych modach to dopiero nakręce jak z warsztatu odbiore samochodzik
    Ostatnio edytowane przez tomaszeklolek ; 04-06-2013 o 15:07
    e38 m62TUb44 740i

Podobne wątki

  1. Dyfer jaki olej?
    Przez krystianpee w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 22-08-2011, 11:58

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •