Cytat Zamieszczone przez tomaszeklolek Zobacz posta
Wcześniej miałem dyfer standardowy 2,93. Teraz w poliftowym 4,4 mam dyfer z m60 4.0 z 95roku. Tyle że dyfer jest ciut pomotany, jak pisałem wcześniej - przełożenia są 3,23 (mogłyby być jeszcze ciut krótsze :D )
Automat kompletnie nie widzi zmiany, wszytko chodzi tak jakby z fabryki wyszło. Osiągi może nie zmieniły się bardzo, ale na śniegu albo przy mokrej nawierzchni szpera bardzo pomaga. Nie wiem ile fabrycznie ma 740i z automatem do setki, moja robi licznikowe 100 w 6.2 sek. Spalanie się nie zmieniło
normalnie 4.4 ma 6,9-7 sek, więc 6.2 to całkiem niezla zmiana,

ja sie zastanawiam nad wyrzuceniem 3,15 zamiast 2,93 , bo być może będę musiał i tak dyfer wymienić (jeszcze się okaże)

hmmm dziwne z tym spalaniem, bojeździ na wyższych prędkościach obrotowych więc powinien też więcej palić...