Mam pytanie, może ktoś wie jakie powinno być seryjne przełożenie dyfra dla E32 M60B30 dla skrzyni manualnej i dla automatycznej?
Mam pytanie, może ktoś wie jakie powinno być seryjne przełożenie dyfra dla E32 M60B30 dla skrzyni manualnej i dla automatycznej?
Wierny marce :) E30 & 7er V8 w manualu
Zadzwoń do mnie jutro to podam Ci to przełożenie do manualnej skrzyni bo posiadam takie zawieszenie z dyfrem
.
7er
3.15 dla e32 a dla e34 3.07 napewno manual co do automata http://www.realoem.com/bmw/showparts...04&hg=33&fg=05
Ostatnio edytowane przez kal!ber ; 16-05-2013 o 22:40
Ale manual czy automat?
7er
poprawione
Dobra, więc przełożyłem u siebie skrzynie z automatu na manual, dyfer został ori z automatu, jestem bardzo pozytywnie zaskoczony pod względem osiągów i ciekawi mnie jakie jest jego przełożenie. To że 3,15 dla manuala już wiem, ciekaw jestem jakie jest dla automata, bo u mnie na dyfrze tabliczka nieczytelna niestety.
Wierny marce :) E30 & 7er V8 w manualu
3.23 wychodzi z linka co dałem wyżej
GRABS mam pytanie ile masz obr/min przy 100km/h na 5 biegu??
Ostatnio edytowane przez kal!ber ; 16-05-2013 o 22:47
Stąd te przyspieszenie :) Mam szpere z e34 z przełożeniem 3,46 ale nie pasuje mi flansza od wału, da się ją jakoś przełożyc?
Wierny marce :) E30 & 7er V8 w manualu
Na przykładzie tego katalogu wychodzi taka zależność - przy 3 litrowej jednostce R6 aut. z pierwszych roczników krótkie dyfry 4.10 / 3.64 późniejsze dłuższe.
Dyfry z pod manuala dłuższe 3.64 / 3.45 / 3.73
Wrzucając manuala pod krótki dyfer z automatu, różnica w przełożeniach jest naprawdę duża.
Przyspieszenia zyskują, ale mnie osobiście drażni np. krótsze przełożenie V biegu niż lockup automatu.