Pokaż wyniki od 1 do 10 z 37

Wątek: E32 750iL warto obadać

Widok wątkowy

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #29
    Zaawansowany Użytkownik Awatar capoZe32
    Dołączył
    Feb 2012
    Posty
    674
    BMW
    750iL (not LPG)
    Skąd
    Poznań
    Blog
    4
    Byłem, oglądałem, macałem. Ogólnie pierwsze wrażenie z daleka ok, z bliska - masakra...

    Ranty u dołu drzwi nie najgorzej ale widać, że malowane w celu ukrycia, tak samo jak wlew paliwa. Progi ok, blacha przy zderzaku tylnym zaczyna rdzewieć. Na dachu zamontowana antena (najprawdopodobniej wiercona dziura), szyberdach rdzewieje, przedni zderzak popękany.

    Wnętrze jasne, w najgorszym stanie fotel kierowcy i podłokietnik, który był oklejony taśmą. Pasażera też widział lepsze czasy ale tragicznie nie jest. Reszta do porządnego czyszczenia. Tylnia roleta nie chodzi (słychać silniczek jak zgrzyta), tunel trochę otarty. Szyby atermiki i rolety z tym ,że tych dużych wgl nie widziałem (pourywane zaczepy) trójkąty były ok. Otworzyłem duży schowek to mi cały odleciał, małego nie otwierałem boi się bałem :D :D Prawdopodobnie było robione coś z "mieczem" bo na szybko widziałem, że brakuje osłon.

    Był telefon, drewniana gałka zmiany biegów, radio Bavaria reverse proffesional RDS i wzmacniacz (to wszystko co zostało z tego radia), drewno z paskiem, jakieś głośniczki/mikrofoniki na suficie były (gdzieś kiedyś na forum było, prawdopodobnie do telefonu), softclose i WEBASTO. Do auta jest tylko jeden kluczyk.

    Teraz najlepsze czyli co się kryje pod maską :D To co ujrzałem to był normalnie sajgon i burdel. Normalnie stajnia Augiasza w okablowaniu. 7er ma gaz I gen., butla ważna jeszcze dwa lata, kolo odpalał ją na gazie bo w baku sucho. takiego przyłączenia gazu do silnika i układu chłodzenia to ja nie widziałem jeszcze... Brakuje mnóstwo plastików, filtry stożkowe, przewody od gazu które idą od przepływek były oklejone taśmą izolacyjną. Odpalił od strzała ale chodził strasznie nierówno, na początku się przycinał a obroty rzędu 900-1000rmp. Siłowniki do wymiany bo nie trzymają.

    Jazda próbna taka sobie, śmierdziało gazem, mocy brakowało, EDC nie działa chyba bo nie odczułem jakiejś różnicy, opony do wymiany bo są popękane wszystkie, auto stało ponoć 2 lata. Gość nie ma zielonego pojęcia na temat tego samochodu, co się go pytałem to odp tylko "nie wiem". Silnik i skrzynia suche.

    Jakieś pytania chętnie odpowiem... moim skromnym zdaniem 7000zł za to auto do bardzo dużo.
    Ostatnio edytowane przez capoZe32 ; 11-06-2013 o 14:46

Podobne wątki

  1. [e32] Witam, nowy projekt - RETRO e32 750iL
    Przez Lord Lukasz w dziale Witam, jestem nowy ...
    Odpowiedzi: 39
    Ostatni post / autor: 28-10-2013, 08:32
  2. [E38] 750iL czy warto?
    Przez Saillupus w dziale Allegro, Ebay i inne ...
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 28-02-2011, 22:13
  3. E32 V8 Otock- czy warto?
    Przez Kryzys w dziale Allegro, Ebay i inne ...
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 31-07-2009, 07:32
  4. [e32] witam wszystkich posiadaczy e32 750iL i innych siódeme
    Przez andrzej66 w dziale Witam, jestem nowy ...
    Odpowiedzi: 24
    Ostatni post / autor: 28-01-2009, 17:40

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •