-
Zaawansowany Użytkownik
Co do jeepów sam jestem posiadaczem 5,2 mam końcówką Flowmastera 50 Delta Flow. Dźwięk piękny, na zewnątrz charakterystyczny a w środku cisza. Dla mnie o niebo lepiej niż
Silniki jeepa a silniki bmw to zupełnie inna rzecz po pierwsze to bmw z 4,4 ma 286 koni, jeep z 5,2 220koni, więc od razu widać różnicę :D. 6 cylindrówki jeepa z wydechami magnaflow, flowmaster pierdzą, w porównaniu do gangu v8 z takimi tłumikami ;)
Jak jest w końcu z tymi wydechami, Alpina na silnikach bmw po przeróbce też daje przerobione wydechy, a końcówki chyba przelotowe? A tam jakoś nie widać utraty mocy.
Te strumienice zamiast katów mam już 2 lata, bo katy się już posypały. Zastanawiam się po prostu czy nie wrzucić katów od m5 w ich miejsce.
Z forum bmw5er.pl dowiedziałem się jak wydechy robiła alpina: Kolektor ssący od wersji bez vanosa bez katów, drugie katy wrzucone metalowe alpiny, tłumik środkowy, małe strumienice, tłumiki wydechowe.
Pytanie co dają te małe strumienice umieszczone zaraz przed tłumikami końcowymi? Podnoszą głośność? Bo są również w tym wydechu który mam od Hartge
Ostatnio edytowane przez tomaszeklolek ; 17-05-2013 o 02:11
e38 m62TUb44 740i
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum