Cały czas jeszcze waham sie czy to montować, nie chce skaleczyć samochodu bardzo głośną pracą. Chociaż wydaje mi się, że skoro jezdziło to legalnie po niemieckich drogach, to raczej nie powinno przekraczać norm głośności
Cały czas jeszcze waham sie czy to montować, nie chce skaleczyć samochodu bardzo głośną pracą. Chociaż wydaje mi się, że skoro jezdziło to legalnie po niemieckich drogach, to raczej nie powinno przekraczać norm głośności
e38 m62TUb44 740i
A może warto wstawić na początek tylko tłumiki końcowe... tzn zostaw wszystko ori i tylko te koncowe puszki wstaw Hartge.
Zobaczysz wtedy czy ci pasuje. Na pewno bedzie głośniej niz jest teraz ale nie za głośno tak w sam raz. Gdybym ja mial taki zestaw to najpierw bym wymienil koncowe tłumiki.
Toyota Prius 2014 1.8 CVT Hybrid.
E38 740i V8 ma nowego Pana.
ja kiedyś jak miałem VW Polo 86C z silnikiem 1.0 i jak przywalilem o kamień z przodu wydechem to pękł zeliwny kolektor wydechowy i auto miało piękny rasowy "klang", a jak zdejmowalem nogę z gazu to też strzelalo jak auto WRC - wszyscy się oglądali - może też tak spróbuj?
shebi, daruj sobie
mój samochód to nie polo 1.0
m62tub44 ma 2 katalizatory na kolektorach tylko, czy pierwsze tłumiki w oryginale też są katalizatorami i są 4 katy ?
Ostatnio edytowane przez tomaszeklolek ; 14-05-2013 o 14:22
e38 m62TUb44 740i
masz 4 katy dwa w kolektorach i dwa dalej z tego co pamiętam u siebie w e-38 z vanosami tak miałem
Zastanawiam sie co zrobić z katami i gdzie są te zwężki. Ktoś pomożę?
Katy zaraz za kolektorami wydechowymi mam, ale te dalsze mam usunięte bo zdechły. Zamiast nich mam strumienice (specjalnie wrzucone, a nie przelot) i sondy nic nie świrują, nie ma też checka itd. Zostawić te strumienice czy pakować katy od m5 e60?
Gdzie szukać zwężek w wydechach ?
e38 m62TUb44 740i
Ja walczylem z wydechem w Jeepie 4.0 6 cyl. W końcu zdecydowałem sie na sportowy katalizator Magnaflow który można dobrać wedle upodobań t.j. długość kształt grubość - strumienica powoduje nie potrzebne zawirowania spalin w układzie. Juz lepiej zamiast strumienicy dać tłumik przelotowy w kształcie katalizatora.
Chłopaki na forum jeep.org.pl w swoich V8 t.j. 4.7, 5.2 oraz 5.9 montują głównie katy Magnaflow plus na końcu układu albo puchy końcowe Flowmaster albo Magnaflow jeszcze jest tez Cherry Bomb ale do BMW nie polecam.
Tak jak pisałem powyżej wstaw katy sportowe Magnaflow i zamień puszki koncowe tylko na Hartge. Na pewno bedziesz mial głośniej ale znośnie że na długą trase nie będzie dokuczliwe.
Tak bylo u mnie w Jeepie.
![]()
Toyota Prius 2014 1.8 CVT Hybrid.
E38 740i V8 ma nowego Pana.
porównanie do jeepa mocno chybione dwa różne silniki ja bym żadnego niby kata nie wstawiał tylko daj na razie same ońcowe zobaczymy jaki będzie dźwięk
dałem Jeepa tylko dla przykładu że tak można zrobić ale pare postów wyżej napisałem żeby tylko wstawił puszki Hartge I jesli nadal bedzie za cicho to dalej bedzie dlubal.
Strumienice bym wywalił i zamienił na tlumiki przelotowe imitujace katalizator Ale nie musi jezeli nie ma ubytku mocy.
Zestawy Magnaflow stosuje sie w Jeepach z V8 a ja dostosowalem to do swoich potrzeb.
nie chcesz mi chyba powiedzieć że silnik v8 Jeepa różni się aż tak bardzo od silnika v8 bmw?
Ostatnio edytowane przez mcdziubek ; 16-05-2013 o 21:31
Toyota Prius 2014 1.8 CVT Hybrid.
E38 740i V8 ma nowego Pana.