Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 32

Wątek: czy akumulator moze byc powodem ciezkiego odpalania?

  1. #11
    Doświadczony Użytkownik Awatar Aldik
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    6,425
    BMW
    740xd f01
    Skąd
    Katowice
    Nie wiem jak Ci pomóc, ale wątpie aby to była wina aku, kiedyś wsadziłem 55ah do 730 E32 i palił od kopa :) A na ciepłym może palić dobrze bo np wysoka temperatura ma jakiś wpływ na niektóre elementy chociażby rozrusznika i jak koledzy powyżej piszą - przyjrzał bym sie jaki jest jego stan..

  2. #12
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    52
    BMW
    E38 730i
    Skąd
    LĄDEK-ZDRÓJ
    Wiem iz owy czujnik był wymieniony na nowy lecz jeśli był kupiony jako zamiennik w jakims sklepie motoryzacyjnym to istnieje mozliwośc tak zwanego (wciśnięcia) czujnika o INNYCH parametrach niż powinien być zastosowany.Nic nie sugeruje lecz proszę terz to wziąść pod uwage.
    God, be the care ME ...

  3. #13
    Vip Vip
    Dołączył
    Jun 2007
    Posty
    3,882
    BMW
    750iL840Ci730LiK53
    Skąd
    Bielsk Podlaski
    Cytat Zamieszczone przez ArekLand
    Aku za mały ale stwiałbym na coś innego ! Jeśli kręci 5 minut (chwała dla AKU) to znaczy ża prąd MA, no chyba, że kręci powoli ? Załóż 90-95AH i Sprawdź ! :D
    prawda, niewiem co ludzie widzą w aku jak zle odpala na zimnym i ze jakis tam slaby prond na cewke??? a na pych odpalic tez mozna na rozwalonym aku i prad jest na cewce?? chyba tak, niewiem moze ci wolno kreci ten rozrusznik ale skoro piszesz ze szybki i tak samo szybko jak na cieplym to raczej nie wina aku,

  4. #14
    Vip Vip Awatar ELVIS
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    4,935
    BMW
    BRAK
    Skąd
    BEUTHEN/Bytom
    Jak silnik jest ciepły to i rozrusznik jest ciepły w brud jaki sie w nim znajduje ,dlatego ma mniejszy opory krecenia ,wyczyśc rozrusznik ,albo wymien jak trzeba tulejki i musi grac

  5. #15
    Banned
    Dołączył
    Sep 2008
    Posty
    313
    BMW
    e65
    Skąd
    WZL
    panowie temat jest powazny i dziwny. Najlepszym posunieciem bedzie wymiana aku na wiekszy (zapozyczenie lub zakup) a nastepnie zajac sie rozrusznikiem bo nic wiecej do roboty w tym aucie sie nie znajdzie w tym przypadku.

  6. #16
    Zgadzam sie. Wymien akku. A mierzyles cisnienie paliwa?
    Tak z innej beczki.
    A czy po jezdzie na PB i zgaszeniu po jezdzie na PB problem wystapi? Sprawdz to prosze. Polataj z jeden dzien Na PB i zgas go na PB. Rano proba.
    Daj znac jak wyniki
    Czyste sumienie wynika najczęściej ze złej pamięci

  7. #17
    Banned
    Dołączył
    Sep 2008
    Posty
    313
    BMW
    e65
    Skąd
    WZL
    w piatek z rana zakrecilem butle i wyjalem bezpiecznik od gazu,pojezdzilem 2 dni na benzynie a w niedziele jej nie odpalilem - wywalilem caly aku i nawet nie zalapala. Mam juz dosc tego auta. Cicnienia nie mierzylem ale pompa jest nowa wiec wydaje mi sie ze powinna raz dwa nabic.

  8. #18
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    52
    BMW
    E38 730i
    Skąd
    LĄDEK-ZDRÓJ
    Paulo jeśli posiadasz instalacje gazową to istnieje także techniczna możliwość ze komputer wtrysku benzyny łapie błędy po zastosowaniu emulatora wtrysku benzyny od instalacji gazowej.Niewykluczone iz reset kompa moze pomuc.
    God, be the care ME ...

  9. #19
    Banned
    Dołączył
    Sep 2008
    Posty
    313
    BMW
    e65
    Skąd
    WZL
    resetowalem go dwa razy i nic sie nie zmienilo. tez zastanawialem sie nad tym gazem ale czemu robil by problemy tylko na zimnym motorze a na cieplym nie. Kurde wysiadam przy tym aucie,wszystko co wiedzialem do tej pory to juz niewiem nic,zglupialem przy tym modelu. Jak bylem na kompie to diagnosta powiedzial ze jeszcze nie widzial zeby tak ladnie V8 pracowalo a bylem u dwoch i oboje powiedziali to samo. Moze faktycznie problem tkwi w rozruszniku albo gdzies w instalacji (moze masa slaba) bo raczej akumulator nie powinien powodowac czegos takiego wkoncu niektore auta odpalaja na pych i jada a akumulator padniety. Sam niewiem,bledow zadnych nie ma, w gaz sie nie wepne bo programu nie maja (inst ZAVOLI). Zajme sie moze rozrusznikiem na poczatku i przejze wszystkie kable pod maska,bezpieczniki itd. Czeski film z tym egzemplarzem mam. Nieraz zapali na dotyk nawet jak zimna a czasem kreci i kreci ale wkoncu za 2 czy 3 razem tylko przekrece i chodzi a czasem wywali caly aku i dupa. Jeszcze jedna sprawa- musze sprawdzic czy ona wogule ma iskre na zimnym motorze

  10. #20
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    52
    BMW
    E38 730i
    Skąd
    LĄDEK-ZDRÓJ
    Niedostateczna masa to tez jest słuszny trop.Bespieczniki niestykające raczej odpadają tym bardziej gdy auto jest zimne i w okolicy bespieczników jest większa wilgotność powietrza to powinny przy złym styku wtedy lepiej przewodzić.Wytarte tuleje rozrusznika potrafią przyspozyc taki problem.No i ten nowy czujnik temperatury czy on napewno ma takie same parametry jak oryginalny?
    God, be the care ME ...

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •