Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 19

Wątek: Czyszczenie elektronicznej przepustnicy M62TUB44

  1. #1
    d(-_-)b Vip Awatar ratovnik
    Dołączył
    Oct 2011
    Posty
    4,102
    BMW
    E66 735Li
    Skąd
    Żory

    Czyszczenie elektronicznej przepustnicy M62TUB44

    Witam Panie i Panów :)
    Chcę zabrać się za czyszczenie elektronicznej przepustnicy w silniku M62TU i mam pytanko czy jest jakaś różnica w obchodzeniu się z taką przepustnicą? Dotychczas czyściłem kilka razy, ale mechaniczne, na linkę.
    W elektronicznej po odpięciu wtyczki i rozpoczęciu czyszczenia można ją w środku wychylać i nic się nie uszkodzi?

  2. #2
    Vip Vip Awatar seban123
    Dołączył
    Oct 2009
    Posty
    2,291
    BMW
    E65 745d i E32 M30
    Skąd
    Puławy, Lubelskie
    Blog
    1
    Śmiało możesz ją ręcznie otwierać. Tylko nie na łączonym zapłonie bo złapie błąd.
    Wiedza o tym, gdzie znalezc informacje i jak ich uzywac to tajemnica sukcesu.
    Albert Einstein

  3. #3
    d(-_-)b Vip Awatar ratovnik
    Dołączył
    Oct 2011
    Posty
    4,102
    BMW
    E66 735Li
    Skąd
    Żory
    Dzięki. Czyli wtyczka out, odkręcam i jutro czyszczę.

  4. #4
    d(-_-)b Vip Awatar ratovnik
    Dołączył
    Oct 2011
    Posty
    4,102
    BMW
    E66 735Li
    Skąd
    Żory
    Wyczyściłem ładnie przepustnicę. W środku był syf i kiła :)

    Teraz jakoś lepiej reaguje na wciskanie gazu.

    Po wyczyszczeniu obroty na jałowym minimalnie wzrosły, tak to ma być?

    Dzisiaj jeszcze posmaruję w niej zawiasy klapki. Czym to najlepiej przesmarować? WD40 się nada czy lepiej jakiś inny smar?

  5. #5
    Vip Vip Awatar ELVIS
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    4,935
    BMW
    BRAK
    Skąd
    BEUTHEN/Bytom
    WD40 nie nadaje się do smarowania. Jeśli tam występuje temperatura to musisz mieć smar do wyższych temperatur :) Poszukaj w TIS :)

  6. #6
    d(-_-)b Vip Awatar ratovnik
    Dołączył
    Oct 2011
    Posty
    4,102
    BMW
    E66 735Li
    Skąd
    Żory
    A jaka tam może być temp?

    A smar grafitowy?

  7. #7
    Vip Vip Awatar ELVIS
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    4,935
    BMW
    BRAK
    Skąd
    BEUTHEN/Bytom
    Poszukaj w TIS :)

  8. #8

  9. #9
    Vip Vip Awatar seban123
    Dołączył
    Oct 2009
    Posty
    2,291
    BMW
    E65 745d i E32 M30
    Skąd
    Puławy, Lubelskie
    Blog
    1
    Nic nie smaruj.
    Nie ma prawa lepiej reagować na gaz.
    Obroty jak najbardziej mogą być odrobinę wyższe.
    Wiedza o tym, gdzie znalezc informacje i jak ich uzywac to tajemnica sukcesu.
    Albert Einstein

  10. #10
    d(-_-)b Vip Awatar ratovnik
    Dołączył
    Oct 2011
    Posty
    4,102
    BMW
    E66 735Li
    Skąd
    Żory
    Cytat Zamieszczone przez seban123 Zobacz posta
    Nic nie smaruj.
    Nie ma prawa lepiej reagować na gaz.
    Obroty jak najbardziej mogą być odrobinę wyższe.
    Smarowanie w zawiasach przepustnicy nic nie pomoże, aby luźniej opadała klapka?

    Jakaś taka brudna była:
    Ostatnio edytowane przez ratovnik ; 06-07-2013 o 12:49

Podobne wątki

  1. [silnik] Adaptacja elektronicznej przepustnicy w M62TU
    Przez ratovnik w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 21-04-2013, 21:49
  2. [silnik] Ciekawe zachowanie przepustnicy ASC
    Przez brunoz w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 04-10-2011, 17:47
  3. [elektronika] Czujnik położenia przepustnicy.
    Przez lockbud w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 01-07-2011, 20:11
  4. Awaria Gumy od przepływomierza do przepustnicy
    Przez bialydaro w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 19-05-2010, 17:55
  5. e38 gwizd prawdopodobnie z przepustnicy
    Przez Danek25 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 19-09-2009, 18:27

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •