Cytat Zamieszczone przez OskiUK Zobacz posta
Uszczelki przepustnicy, odmy i okularki pod kolektororem plus oring wymienilem. Hmm o ktora rurke chodzi? Pod kolektorem mam prosta aluminiowa.

Probowalem szukac nieszczelnosci lakierem do wlosow, bez rezultatu. Cos mi zawor od jalowych popada, po odpieciu jakby mniej lewizny bierze. Dzwiek jakby cos w dolocie sie krecilo, mozliwe, iz powietrze echo daje. No i po zgaszeniu auta za kazdym razem mam "psssss", ktorego nie moge tez zlokalizowac.
no ta aluminiowa ma sprezyne i kawałek tej rurki na końcu jest gumowy, org. kosztuje 100zl

wymień też uszczelke przepustnica kolektor (u mnie lamala się w palcach) i kolektor odma o ile nie była w komplecie z odma

no i psikaj raczej jakimś rozposzczalnikiem np. break cleaner (za 10zl), bo lakier do włosów ro chyba jednak nie to, bo włosy usztywnia więc ma sporo dodatków co nie paruja w 100%...