Powiem tak widziałem takie m52 m60 m62 które po 150 000 km się rozleciały a widziałem takie m60 m52 m62 które miały 800-900 tys km i chodziły idealnie. Takie silniki nie zużywają się od przebiegu tylko od użytkowania. Prawidłowo serwisowane m62 (bez vanosów) czy m60 czy też m52 po przebiegu 500 000 km nie wykazuje żadnego zużycia mechanicznego wewnątrz. Usterki jakie mogą się pojawić w silnikach w e38 nie pochodzą od przebiegu tylko od lat i są to w większości przypadków pocenie się uszczelek dekli zaworów rozrządu itp, ewentualnie usterki uszczelek pod głowicą które prowadza do przegrzania silnika ale jeśli ktoś to szybko wychwyci i takiego silnika nie ugotuje to wymienia się takie uszczelki i silnik uzyskuje pełną sprawność. Większość przypadków padnięcia silnika są powodem upalanie przez właścicieli albo przegrzewania, butowania na zimnym i nie zmieniania oleju. A takie artykuły jak sa w "auto-światach" itp. to można se w bajki włożyć.