Ja golda zostawiłem tylko dałem go równolegle z ig1 (bo ig1 sm jest bodajże do 245KM, a 2 x ig1 to już drogo). Goldowi dałem niższe ciśnienie 1,0 bar a ig1 ma 1,2 bara. Jak gold się rozjezdza to mnie nie boli bo i tak ma niższe ciśnienie niż robocze. Robocze stale i rowne ciśnienie trzyma ig1 i rozjezdzajacy się gold my nie przeszkadza. Kilkakrotnie już sprawdzalem że rzeczywiście ig1 je trzyma bez zmian dlugookresowych.
Stałość ciśnienia jest kluczowa, bo kompuer gazu steruje czasem wtrysku, a w zależności od ciśnienia reduktora przy tym samym czasie wtrysku dostajesz więcej lub mniej gazu (bez żadnych zmian ustawień kompa), czyli rozjezdzajace się ciśnienie na reduktorze powoduje rozjazd mieszanki i korekt LTFT aż do momentu gdy silnik już nie jest w stanie sam ich wyrównać...