Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 35

Wątek: [e32] m30b35 niski poziom jałowych obrotów na BP plus brak mocy na "dołkach"

  1. #21
    Vip Vip
    Dołączył
    Sep 2010
    Posty
    724
    BMW
    E32 730 I m30b30
    Skąd
    Lublin
    Blog
    1
    Wtryski były wymieniane i są jeszcze na gwarancji. Jutro się za to wezmę pojawią się zdjęcia i opis.

  2. #22
    Vip Vip
    Dołączył
    Sep 2010
    Posty
    724
    BMW
    E32 730 I m30b30
    Skąd
    Lublin
    Blog
    1
    Czyli tak odrazu po demontażu przepłyki i gum dolotowych ukazał się taki widok


    Uploaded with ImageShack.us
    Idąc dalej zobaczyłem to ( raczej coś tu było montowane....)


    Uploaded with ImageShack.us
    Jednak po demontażu przeustnicy okazało się ,że są wyarte już scieżki na tym "czymś" po czym się szczotki ślizgają.


    Uploaded with ImageShack.us
    Dlatego też auto miało problemy w przedziale 500-1500 obr/min.

    Teraz pytanie czy da się to zregenerować albo kupić ten element ?

  3. #23
    Doświadczony Użytkownik Awatar nino
    Dołączył
    May 2008
    Posty
    1,456
    BMW
    E32 735
    Skąd
    Katowice
    Tak jak pisałem element 13 i 15 do wymiany, dodatkowo możesz sobie kupić od razu element 12 i 14 http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/di...a-eml/vDA38180 - przepustnica "dostawała" lewe powietrze, nie była prawidłowo dokręcona. W ścieżki u siebie nie zaglądałem, wiem, że gdzieś był temat - musisz poszukać - ale bankowo jak zadbasz o szczelność gumowych elementów, to samochód odzyska sprawność.

  4. #24
    Vip Vip
    Dołączył
    Sep 2010
    Posty
    724
    BMW
    E32 730 I m30b30
    Skąd
    Lublin
    Blog
    1
    Przewody to jedno a scieżki drugie. Podobno można nałożyć warstwę płynnego srebra na ścieżki jednak ono ma niżą temp. topnienia niż cyna...

  5. #25
    Doświadczony Użytkownik Awatar nino
    Dołączył
    May 2008
    Posty
    1,456
    BMW
    E32 735
    Skąd
    Katowice
    Przede wszystkim masz mega nieszczelnosc i rzezbe i od tego bym zaczął. Mam dokładnie ten sam silnik i temat przerobilem. Zrobisz jak uważasz.

  6. #26
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa
    Ja nie widzę tutaj złego stanu ścieżek węglowych. A mierzyłeś je miernikiem?

    Ta przerwa, która tam jest na jednej ścieżce powinna tam być.

    Ze zdjęcia nic nie wynika.
    pozdrawiam Bartek

  7. #27
    Vip Vip
    Dołączył
    Sep 2010
    Posty
    724
    BMW
    E32 730 I m30b30
    Skąd
    Lublin
    Blog
    1
    Cytat Zamieszczone przez Zavoli Zobacz posta
    Przede wszystkim masz mega nieszczelnosc i rzezbe i od tego bym zaczął. Mam dokładnie ten sam silnik i temat przerobilem. Zrobisz jak uważasz.
    szczelność na 1 miejscu w 100% się z tobą zgadzam :)

  8. #28
    Doświadczony Użytkownik Awatar nino
    Dołączył
    May 2008
    Posty
    1,456
    BMW
    E32 735
    Skąd
    Katowice
    nie wiem jak tam sobie poradziłeś z problemem, ale zapomniałem jeszcze napisać, żebyś sprawdził wężyk podciśnienia, który idzie z regulatora ciśnienia paliwa do kolektora http://www.google.pl/imgres?client=f...6&tx=128&ty=58 na zdjęciu mniej więcej widać wężyk, który wychodzi z góry regulatora i znika w kierunku kolektora - na zimnym silniku trzeba łapę wsadzić w okolicach obudowy filtru oleju i wymacać wężyk.

  9. #29
    Vip Vip
    Dołączył
    Sep 2010
    Posty
    724
    BMW
    E32 730 I m30b30
    Skąd
    Lublin
    Blog
    1
    Sprawa wygląda teraz w ten sposób. WYmienłem elementy 13-15 i założyłem przepsustnicę od użytkownika "Kaliber" Auto zrobiło się żywe i energiczne ALE... na BP wolne obroty są w granicach 300-0 a na LGP 400-500. Co dalej ?

  10. #30
    Vip Vip
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    1,677
    BMW
    e32 735ia + dupowóz :D
    Skąd
    mazury
    Blog
    21
    Odkręcałeś przepustnicę od kolektora albo psikałeś czym na łącznia żeby sprawdzić czy jest lewe?Tam też są 2 oringi które to uszczelniają od powietrza z zewnątrz.Na początek musisz tak uszczelnić cały silnik od powietrza z zewnątrz aby przy odkręceniu korka od oleju obroty spadły (od lewego powietrza).Od siebie dodam że w moim b35 zrobiłem na nowo całą głowicę,chłodznie i zapłon a silnik pracuje idalnie dopiero od wymiany całego dolotu niewidocznego odrazu na nowy czyli odma i zaworki oraz oringi i uszczelki EML..Ale jak odkręcisz korek to zasysa równo

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 04-05-2012, 15:28
  2. [silnik] Średnica rur w M30B35 - problem nieszczelnej "plecionki"
    Przez BRABUS w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 11-04-2012, 13:24
  3. [skrzynia] Niski poziom oleju???
    Przez stachu0505 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 21-08-2011, 20:32
  4. Niski poziom oleju
    Przez Derreg w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 31-12-2010, 17:05
  5. Silnik "dławi" się po przekroczeniu 6000 obrotów
    Przez Mariusz735i w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 02-09-2009, 04:53

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •