Wtryski były wymieniane i są jeszcze na gwarancji. Jutro się za to wezmę pojawią się zdjęcia i opis.
Wtryski były wymieniane i są jeszcze na gwarancji. Jutro się za to wezmę pojawią się zdjęcia i opis.
Czyli tak odrazu po demontażu przepłyki i gum dolotowych ukazał się taki widok
Uploaded with ImageShack.us
Idąc dalej zobaczyłem to ( raczej coś tu było montowane....)
Uploaded with ImageShack.us
Jednak po demontażu przeustnicy okazało się ,że są wyarte już scieżki na tym "czymś" po czym się szczotki ślizgają.
Uploaded with ImageShack.us
Dlatego też auto miało problemy w przedziale 500-1500 obr/min.
Teraz pytanie czy da się to zregenerować albo kupić ten element ?
Tak jak pisałem element 13 i 15 do wymiany, dodatkowo możesz sobie kupić od razu element 12 i 14 http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/di...a-eml/vDA38180 - przepustnica "dostawała" lewe powietrze, nie była prawidłowo dokręcona. W ścieżki u siebie nie zaglądałem, wiem, że gdzieś był temat - musisz poszukać - ale bankowo jak zadbasz o szczelność gumowych elementów, to samochód odzyska sprawność.
Przewody to jedno a scieżki drugie. Podobno można nałożyć warstwę płynnego srebra na ścieżki jednak ono ma niżą temp. topnienia niż cyna...
Przede wszystkim masz mega nieszczelnosc i rzezbe i od tego bym zaczął. Mam dokładnie ten sam silnik i temat przerobilem. Zrobisz jak uważasz.
Ja nie widzę tutaj złego stanu ścieżek węglowych. A mierzyłeś je miernikiem?
Ta przerwa, która tam jest na jednej ścieżce powinna tam być.
Ze zdjęcia nic nie wynika.
pozdrawiam Bartek
nie wiem jak tam sobie poradziłeś z problemem, ale zapomniałem jeszcze napisać, żebyś sprawdził wężyk podciśnienia, który idzie z regulatora ciśnienia paliwa do kolektora http://www.google.pl/imgres?client=f...6&tx=128&ty=58 na zdjęciu mniej więcej widać wężyk, który wychodzi z góry regulatora i znika w kierunku kolektora - na zimnym silniku trzeba łapę wsadzić w okolicach obudowy filtru oleju i wymacać wężyk.
Sprawa wygląda teraz w ten sposób. WYmienłem elementy 13-15 i założyłem przepsustnicę od użytkownika "Kaliber" Auto zrobiło się żywe i energiczne ALE... na BP wolne obroty są w granicach 300-0 a na LGP 400-500. Co dalej ?
Odkręcałeś przepustnicę od kolektora albo psikałeś czym na łącznia żeby sprawdzić czy jest lewe?Tam też są 2 oringi które to uszczelniają od powietrza z zewnątrz.Na początek musisz tak uszczelnić cały silnik od powietrza z zewnątrz aby przy odkręceniu korka od oleju obroty spadły (od lewego powietrza).Od siebie dodam że w moim b35 zrobiłem na nowo całą głowicę,chłodznie i zapłon a silnik pracuje idalnie dopiero od wymiany całego dolotu niewidocznego odrazu na nowy czyli odma i zaworki oraz oringi i uszczelki EML..Ale jak odkręcisz korek to zasysa równo![]()