Cytat Zamieszczone przez flash Zobacz posta
znajdz kogos kto ma przyzad do napelniania plynu metoda podcisnieniowa, bedziesz mogl wykluczyc zle odpowietrzenie, a ze trudno go odpowietrzyc to juz chyba wiesz.
Mam jeden warsztat który posiada takie coś, spróbuje.

Cytat Zamieszczone przez kal!ber Zobacz posta
a jak odpowietrzałeś to luzowałeś obejmy węży chłodzących na parowniku?? jak masz wysoko umiejscowiony parownik??nigdzie nie masz wycieków??jak z chłodniczką od nagrzewnicy(zrypałem przez nią silnik w e34) jak masz pod maską spokój brak wycieków(nie pachnie płyn lpg)to sprawdz chłodniczkę nagrzewnicy
No właśnie nie luzowałem. Parownik jest niżej od zbiorniczka ale jest stosunkowo wysoko. Wycieków nie widać. A jak sprawdzić nagrzewnice? Nie czuć w środku płynu i dywaniki są suche.

Cytat Zamieszczone przez SkeYT Zobacz posta
Mi to wygląda na pękniętą głowicę...
Przed splanowaniem była sprawdzana pod względem szczelności i było wszystko OK. A warsztat który to robił jest zaufany, robi każdemu w Toruniu i nikt nie narzekał, a BMW znają bardzo dobrze. Raczej pęknięcie nie wchodzi w grę.