Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 21

Wątek: Podszarpywanie na włączonym ASC

  1. #1
    Doświadczony Użytkownik Awatar marek1132
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    1,939
    BMW
    BMW e32 735 iL
    Skąd
    Częstochowa

    Podszarpywanie na włączonym ASC

    Witam,zanim zabiorę się za sprawdzenie wszystkiego po kolei chciałem was zapytać czy mieliście podobny problem z ASC.Objawem jest lekkie podszarpywanie przy stałej prędkośći,po wyłączeniu ASC problem znika.m30 z elektroniczną przepustnicą.
    "Myślenie to najcięższa praca z możliwych i pewnie dlatego tak niewielu ją podejmuje." - Henry Ford

  2. #2
    Doświadczony Użytkownik Awatar brunoz
    Dołączył
    Mar 2011
    Posty
    1,682
    BMW
    E38 740iA
    Skąd
    Katowice
    Blog
    11
    Podszarpywanie jest wyczuwalne przez podróżujących, czy tylko słychać chwilową zmianę dźwięku silnika?
    Nein! Mein Schnitzel!

  3. #3
    Doświadczony Użytkownik Awatar marek1132
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    1,939
    BMW
    BMW e32 735 iL
    Skąd
    Częstochowa
    Można to porównać z efektem kończącego się paliwa,lekkie zdławienie co kilka sekund.
    "Myślenie to najcięższa praca z możliwych i pewnie dlatego tak niewielu ją podejmuje." - Henry Ford

  4. #4
    ULA Vip Awatar tequila1909
    Dołączył
    Nov 2010
    Posty
    3,414
    BMW
    E39 525iA ex. E32 735i, E32 735iAL, E38 728iA
    Skąd
    Jura KC
    Mam M30 z ASC i EML i zdarza mi się takie coś przy prędkościach rzędu 60-90 km/h. U mnie występuje bardzo rzadko i szarpnięcie jest przeważnie jedno krótkie, nie próbowałem odłączać ASC.
    Mr. Perfect 4 x K1 World Champion

  5. #5
    Doświadczony Użytkownik Awatar ManiacDrifting
    Dołączył
    Dec 2010
    Posty
    3,325
    BMW
    E32 735iAL...
    Skąd
    Bikini Dolne
    Z ASC poprostu jest walka, żeby mieć spokój najlepiej zmienić wiązkę silnika oraz inne elementy związane z ASC na te z wersji o przepustnicy na linkę... Jak dasz mocno gazu podczas jazdy masz komunikat ASC ? czy poprostu sobie szarpie? jeśli po wyłączenu problem ustaje to masz tu walnięty sterownik ABS/ASC najlepiej przeprogramować na obsługe samego ABS bez ASC tak jak zrobiłem w swojej poprzedniej E32 i komunikat ASC nicht activ i spokój raz na zawsze. Sterownik przepustnicy jak i przepustnice uznaje za sprawną ponieważ twierdzisz że po wyłączeniu ASC problem ustaje. Można też ew, wywalić przekaźnik ASC.

  6. #6
    Smerf Czepialski Awatar tuczi77
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    12,300
    BMW
    E32 740iA
    Skąd
    ONA --> DW
    Blog
    1
    Kaczy ale tu chodzi o to by problem rozwiązać i ASC zostawić, a nie usuwać i wyłączać wszystko co się da i co tylko może generować błędy lub problemy.




    ~ wysłane poprzez Tapatalk

  7. #7
    Doświadczony Użytkownik Awatar xsilver
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,187
    BMW
    m60
    Skąd
    .Kraków
    Kolega miał podobnie - okazało się winę ponosiły opony - różne rozmiary z przodu i z tyłu. Po zmianie na identyczne problem znikł.

  8. #8
    ULA Vip Awatar tequila1909
    Dołączył
    Nov 2010
    Posty
    3,414
    BMW
    E39 525iA ex. E32 735i, E32 735iAL, E38 728iA
    Skąd
    Jura KC
    Cytat Zamieszczone przez xsilver Zobacz posta
    Kolega miał podobnie - okazało się winę ponosiły opony - różne rozmiary z przodu i z tyłu. Po zmianie na identyczne problem znikł.
    W moim przypadku dzieje się tak zarówno na zimówkach, gdzie mam 4 szt. w takim samym rozmiarze jak i letnich przód inny tył inny.
    Mr. Perfect 4 x K1 World Champion

  9. #9
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2011
    Posty
    89
    BMW
    E38 735i V8
    Skąd
    Warszawa
    Mam podobny problem. Odpalam auto, przejadę się kawałek potem zdławienie silnika i ASC się wyłącza (świecie się kontrolka między zegarami). Na komputerze wywaliło błąd sterowania pracą silnika DME. Teraz się zastanawiam czy wymienić to DME na jakąś używkę czy oddać do regeneracji.
    Koledzy, a tak w ogóle co to może jeszcze być ?

  10. #10
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2009
    Posty
    1,309
    BMW
    było e32 735 1986r lpg e34 535i lpg 1991,730v8 manual 1992_sekwencja jest BMW e32 735is Italian milf
    Skąd
    rogi/krosno
    u ciebie pada EML,rozebrać przeczyścić złożyć(jak miałem 735 na eml to to pomogło)

Podobne wątki

  1. Co się stanie po przekręceniu kluczyka na włączonym alarmie?
    Przez Michal750 w dziale Diagnostyka / AUDIO / VIDEO / NAVI
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 12-02-2010, 17:46
  2. [ elektryka] W e38 było montowane ASC+T czy ASC
    Przez LUKASZWBO w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 33
    Ostatni post / autor: 23-09-2009, 23:21
  3. [mechanika] Lekkie podszarpywanie przy gaszeniu.
    Przez hopkins_fbi w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 28-07-2009, 20:28
  4. [ pozostale] [750 ASC/ASC+T] Świecąca kontrolka
    Przez amato w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 13-06-2009, 23:57

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •