Opony wykluczam,dwa sezony temu miałem zbyt wysoki profil na przedniej osi i wtedy non stop wyświetlał się komunikat ASC,rozmiar opon jest prawidłowy.U mnie też to dławienie jest przy niższych prędkościach,między 1500 a 2000 obr\min.Przy przyspieszaniu nie wyświetla się ASC,wszystko działa prawidłowo poza tym dławieniem,czyli nie jestem sam z tym problemem.
"Myślenie to najcięższa praca z możliwych i pewnie dlatego tak niewielu ją podejmuje." - Henry Ford
					
				
			
			
			
				ja miałem też problem z ASC tak jak ty tylko że miałem inny rozmiar opon
jeżeli masz takie same felgi na przodzie i tyle i takie same opony to powinno być ok
ja u siebie założyłem dobry rozmiar opon i nie przerywa no rzadko jak jadę stałą prędkością wolno to go dławnie ale nie narzekam
odkąd zrobiłem przycisk ASC to zawsze go wyłączam
w moim odczuciu auto przy włączonym ASC jest mułowate tzn.nie reaguje tak czule na gaz ,jest bardziej zrywniejsze więc go wyłączam bo wtedy lepiej mi się jeździ
ASC używam tylko zimą
pozdrawiam kolegę z Częstochowy:D
Ostatnio edytowane przez norbi 735il ; 17-04-2013 o 19:17
Ja mam podobny problem na ASC - szarpanie w przedziale 80-110km/h tylko przy stałej prędkości, gdy zaczyna szarpać wystarczy dodać minimalnie gazu i problem znika na kilka chwil. Dodam, że podmieniałem kompy od ABS/ASC i to akurat nie pomogło, więc póki co wyłączam ASC w trasie.
--------------
Pozdrawiam,
Marcin
Tuczi według mnie nie ma innej opcji niż wywalenie tego wiesz jak działa ASC w M30? to nie ASC+T tylko odcinanie pedału gazu tak jak by to kierowca był niedorozwinięty i świadomie nie ujął podczas poślizgu lub niemożności wyjechania z miejsca, ASC w M30 to śmieć, Jego działanie polega że odcina tylko Gaz nie dohamowuje kół, do tego muli samochód po wyrzuceniu tego też zauważyłem znaczną poprawę przyspieszenia z miejsca.
Dodam do tematu że jeśli ktoś kocha ASC niech spróbuje jeszcze właśnie z guzikiem i go podmieni.
Nie wiem jak się jeździ z ASC+T, ale zimą działanie samego ASC podobało mi się :) Wciskam gazu ile chcę i auto przyspiesza w miarę możliwości. Może czujnik od abs-u pokazuje delikatnie inną prędkość. Nie zrobił się czulszy abs?
Możliwe, wyczyść czujniki ;)
					
				
			
			 
			
				ale piszesz i m30 czy m70?? jak o m30 to jak ściągasz gumę dolotu to od spodu jest mniejsza guma(chyba odpowietrzenie skrzyni korbowej)na nią bym uważał,moim zdaniem dostęp nie jest najgorszy
					
				
			
			 
			
				akurat to jest m62
https://www.google.pl/search?q=czysz...0%3B1024%3B681
Ostatnio edytowane przez podqr ; 21-04-2013 o 18:17
					
				
			
			 
			
				U mnie akurat są 2 różne rozmiary opon na obu osiach, ale zauważyłem przy różnicy ciśnień w oponach na tylnej osi problem z ASC był bardziej dokuczliwy. Więc za każdym razem wyłączam to ustrojstwo.