Strona 7 z 8 PierwszyPierwszy ... 5678 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 61 do 70 z 80

Wątek: :((( M62B44 brak zapłonu na cylindrze :(((

  1. #61
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,603
    BMW
    740iA e-32
    Skąd
    Rawicz Wlkp
    Blog
    1
    ja Ci nic nie każę kombinować z głowicą tylko dla mnie ściągnięcie czapek i założenie ich bez regeneracji ( nie mylić z portingiem ) to dziadostwo może jeszcze na silikon i starą uszczelkę co by koszta przyciąć????? Jak dla mnie albo sie coś robi dobrze albo tego nie robi a nie na odwal sie jedno gniazdo zaworowe zrobione a drugie powiedzmy nie.

  2. #62
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    May 2009
    Posty
    833
    BMW
    E38 740IA M60, E39 525d
    Skąd
    Kraków
    dokładnie to że to V to nie znaczy że jak się zrobi jedną głowice to będzie dobrze bo przecież to jakby 2 oddzielne silniki. Zgodnie ze sztuką i dla świętego spokoju trzeba zrobić 2 głowice. W skład takiej regeneracji powinny wchodzić: planowanie, wymiana uszczelniaczy, obróbka gniazd, zaworów, prowadnice zaworowe.

  3. #63
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,603
    BMW
    740iA e-32
    Skąd
    Rawicz Wlkp
    Blog
    1
    dokładnie to co napisałem ja jak robiłem kapitalkę w swoim to było to zrobione profi i koszt nie był zabójczy 750pln z faktrka vat czyli bez pewnie w 500-600zł bys sie zmieścił i masz jak należy

  4. #64
    Początkujący Użytkownik Awatar zupa728
    Dołączył
    Sep 2012
    Posty
    43
    BMW
    e38 4.4
    Skąd
    Władysławowo
    Dzisiaj bylem u fachowca ktory obija sie z tymi glowicami i nie tylko :) tzn porzadny warsztat :D W poniedzialek wioze glowice do sprawdzenia i mi powie co i jak, jakie koszty itp itd. Takze za tydzien mniej wiecej bede wszystko wiedzial :) Pytalem przy okazji i druga i czy konieczne jest tez jej sciaganie? Odp mi ze jak chce sprawdzic ja bez sciagania to powinienem przeprowadzic zabieg z powietrzem. Tj. majac zamkniete wszystkie zawory wtloczyc w cyl powietrze z 5bar, odkrecic kolektor wydechowy i nasluchiwac syczenia. Jak bedzie spierdzielalo powietrze to sprawa jasna a jak nie to moge jeszcze smialo na niej latac. Co Wy na to?

  5. #65
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,603
    BMW
    740iA e-32
    Skąd
    Rawicz Wlkp
    Blog
    1
    że albo rób obydwie albo wcale

  6. #66
    Początkujący Użytkownik Awatar zupa728
    Dołączył
    Sep 2012
    Posty
    43
    BMW
    e38 4.4
    Skąd
    Władysławowo
    Panowie wracam do tematu :P Fura po remoncie chodzi jak marzenie ;P i z samej pracy jestem dosyc zadowolony. Ale teraz gryze sie z kolejną bolączką ktora siedzi w moim aucie. Chodzi o wycieki oleju :/ wczesniej olej walil do kolektora z tad ten remont :/ ale teraz leje sie z uszczelek :/ i wczoraj wywalilo mi uszczelniacz walu od str skrzyni. Nie wiem co to moze byc ale wydaje mi sie ze nie odpowietrza sie skrzynia korbowa jak nalezy. Ma ktos jakies wskazowki? Powoli zaczynam powatpiewac o bezawaryjnosci BMWoski silnikow M62...

  7. #67
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2011
    Posty
    115
    BMW
    e38 740iL
    Skąd
    Sanok
    Koledzy Ja się przymierzam ( tz. kupiłem jedną głowicę okazyjnie do M62b44 i właśnie się regeneruje full opcja) i teraz pytanie odnośnie ceny za kompleksową regenerację powiedzieli mi 470zł za jedną głowicę. Czy to dużo czy mało ? Na co zwrócić uwagę przy takim zabiegu wymiany uszczelek pod głowicą ? Jakieś rady odnoście montażu i demontażu głowic ?

  8. #68
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,603
    BMW
    740iA e-32
    Skąd
    Rawicz Wlkp
    Blog
    1
    470 cena w miarę okej zależy ile prowadnic masz do wymiany w tej cenie i czy będzie w pełni zregenerowana zwłaszcza gniazda zaworowe

    jak ściągasz to kwestia tylko dobrego ponownego montażu i to tyle nowe uszczelki pod dekle i kolektor dolotowy gratis bym dał bo te pod głowice to oczywistość jak będziesz miał na wierzchu koltor dolotowy wyczyść go i wymień odme za jedną robotą

    to, że olej cieknie to normalne z wiekim to tylko kawałki gumy w końcu ( uszczelnienia ) kiedyś musza stracić szczelność i skruszeć

    powymieniaj te co ciekną i tyle

  9. #69
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2011
    Posty
    115
    BMW
    e38 740iL
    Skąd
    Sanok
    Uszczelnień dolotu i odmy 2x nie będę zmieniał bo miesiąc temu to robiłem łącznie z wymianą ślizgów i napinaczy ( żałuje że nie zrobiłem głowic ). Zregenerowane ma być wszystko gniazda zaworowe , prowadnice ( mówił że są ok ale ma się im jeszcze przyjrzeć) , uszczelniacze , planowanie i coś tam jeszcze oraz szkiełkowanie głowic żeby były piękne i ładne :)

  10. #70
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,603
    BMW
    740iA e-32
    Skąd
    Rawicz Wlkp
    Blog
    1
    ja za 2szt dałem 750 robiłem to samo co ty ty dasz 940 czyli tragicznie drożej nie jest udrzyj te 40zł z końcówki i działaj

Podobne wątki

  1. Nie chodzi na jendym cylindrze M30! Pomocy!
    Przez arturtuner w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 03-03-2013, 23:35
  2. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 23-10-2012, 16:31
  3. Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 29-08-2010, 02:34
  4. Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 09-05-2010, 15:38
  5. kompresja na cylindrze. WAZNE
    Przez bialydaro w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 04-04-2009, 22:29

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •