Strona 5 z 8 PierwszyPierwszy ... 34567 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 80

Wątek: :((( M62B44 brak zapłonu na cylindrze :(((

  1. #41
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2012
    Posty
    1,085
    BMW
    e38 2001r M62TUB44 + LPG
    Skąd
    Warszawa
    Cytat Zamieszczone przez zupa728 Zobacz posta
    Załącznik 5803 a oto przyczyna :)))
    wytlumacZcie mi czemu 2 są "ladniutkie" a 2 "brzydkie"? tzn czemu nie wszystkie wyglądają podobnie? nie kumam :-(

  2. #42
    Doświadczony Użytkownik Awatar grabol
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    1,649
    BMW
    BMW e10 2002ti, e39, X5 4.8is
    Skąd
    Warszawa / St.Miłosna
    Zbadaj teraz dokładnie gładź cylindra czy draństwo nie porysowalo jego gładzi.

  3. #43
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    204
    BMW
    E38 740iA 97r
    Skąd
    WSC
    Obstawiam że gdyby nie LPG nie było by problemu. Wypaliło te zawory które nie były szczelne w momencie zapłonu, albo zła mieszanka LPG+powietrze. Niech ktoś poprawi jak się mylę, Jeśli gładź cylindra porysowana pozostaje tulejowanie, ale to już zabawa na całego.

  4. #44
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    May 2009
    Posty
    833
    BMW
    E38 740IA M60, E39 525d
    Skąd
    Kraków
    w m60/m62 jest nikasil/alusil nie ma co tulejować a położenie tej warstwy na nowo jest nieopłacalne. Jeśli cylindry porysowane to silnik szrot. Ja obstawiam że gładzie będą ładne, obrobić głowice kompleksowa + nowy zawór, nowe uszczelki i będzie latał. Swoją drogą trochę mało komprechy moje m60b40 ma równo po 14 bar.

  5. #45
    Zaawansowany Użytkownik Awatar PaweliGosia
    Dołączył
    Feb 2013
    Posty
    454
    BMW
    S8 D2, W221 S500
    Skąd
    Bydgoszcz
    zupa728 ile palił Ci lpg?

  6. #46
    Smerf Czepialski Awatar tuczi77
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    12,308
    BMW
    E32 740iA
    Skąd
    ONA --> DW
    Blog
    1
    Cytat Zamieszczone przez PaweliGosia Zobacz posta
    zupa728 ile palił Ci lpg?
    Sądząc po zdjęciu raczej niewiele :-P




    ~ wysłane poprzez Tapatalk

  7. #47
    Zaawansowany Użytkownik Awatar PaweliGosia
    Dołączył
    Feb 2013
    Posty
    454
    BMW
    S8 D2, W221 S500
    Skąd
    Bydgoszcz
    no dokładnie tak pomyślałem

  8. #48
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2012
    Posty
    1,085
    BMW
    e38 2001r M62TUB44 + LPG
    Skąd
    Warszawa
    Cytat Zamieszczone przez shebi Zobacz posta
    wytlumacZcie mi czemu 2 są "ladniutkie" a 2 "brzydkie"? tzn czemu nie wszystkie wyglądają podobnie? nie kumam :-(
    ktoś wie? ...czy to po prostu przypadek?

  9. #49
    Zaawansowany Użytkownik Awatar PaweliGosia
    Dołączył
    Feb 2013
    Posty
    454
    BMW
    S8 D2, W221 S500
    Skąd
    Bydgoszcz
    prawdopodobnie chodzi o to że zmniejszyły się luzy zaworowe pod wpływem większej temp. spalania za którą odpowiadała uboga mieszanka. Błąd druciarza jest ewidentny bo pewnie jakaś dysza była lipnie zamontowana i przypchana co w konsekwencji na jednym cylindrze tworzyło ubogą mieszankę i długi czas jej spalania.Zaczeło wypalać zawory i gniazda, widocznie wydechowe i dolotowe mają różna "oporność" na długi czas spalania. Jeśli osbiście zlecałeś montaż lpg to teraz osobiście zapakuj łeb druciarza do tego cylindra...

  10. #50
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa
    Cytat Zamieszczone przez shebi Zobacz posta
    ktoś wie? ...czy to po prostu przypadek?
    A może dlatego, że tylko wydechowe się grzeją, taka jest odwieczna natura silników spalinowych :)

    Po uszkodzeniu wygląda to raczej na sytuację, że zebrał się nagar na gnieździe, który klepał w zawór, aż ten pękł. Raczej wada materiału.

    Poza tym tak tragicznie nie wyglądają te zawory, nie ma co przesadzać.

    Jakby ciągle chodził cylinder na ubogo to by raczej wypaliło gniazda i zawory wydechowe po obwodzie, a tutaj wygląda to dobrze.
    Ostatnio edytowane przez ttrol ; 26-04-2013 o 16:08
    pozdrawiam Bartek

Podobne wątki

  1. Nie chodzi na jendym cylindrze M30! Pomocy!
    Przez arturtuner w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 04-03-2013, 00:35
  2. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 23-10-2012, 17:31
  3. Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 29-08-2010, 03:34
  4. Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 09-05-2010, 16:38
  5. kompresja na cylindrze. WAZNE
    Przez bialydaro w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 04-04-2009, 23:29

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •