Strona 6 z 8 PierwszyPierwszy ... 45678 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 51 do 60 z 80

Wątek: :((( M62B44 brak zapłonu na cylindrze :(((

  1. #51
    Początkujący Użytkownik Awatar zupa728
    Dołączył
    Sep 2012
    Posty
    43
    BMW
    e38 4.4
    Skąd
    Władysławowo
    wytlumacZcie mi czemu 2 są "ladniutkie" a 2 "brzydkie"? tzn czemu nie wszystkie wyglądają podobnie? nie kumam

    One sa juz umyte dlatego jest roznica kolego :))

    Panowie sprawa wyglada naprawde dobrze :) Wszystko rozebralem, zawory wszystkie szczelne procz ewenemetu na zdjeciu :) Co do fotki one sa po prostu wyczyszczone wstepnie i z tad ta roznica :P JEsli chodzi o zawor to fakt nagar od oleju byl konkretny bo odma robilas swoje i walila olej do kolektora. Zawory sie grzaly caly czas no i jeden nie wytrzyma. Gdzie polecial kawalek tego nie wiem ale wydaje mi sie ze do wylotu :D NIkasil ok nic tam nie ma a tak wogole nikasil to twardy material :)) Tuleje to w ogarze mozna robic :D Hmm uszcelniacze zaworowe do wymiany przy okazji no i zakup nowego zaworku :) Sprawdzalem szczelnosc innych i fajnie wszystko gra :) JEsli chodzi o kompresie to 12 barkow na zimnym silniku sprawdzalem wiec nie wydaje mi sie ze zle bedzie na cieplym. Cisnienie sprawdzalem tylko zeby zobaczyc czy wogole jakiekolwiek jest no i nie bylo. Silnik bede uszczelnial nowymi uszczelkami bo tamte zrobily sie plastikowe :D Odmwa walila olej ktory ten wydostawal sie na zewnatrz gdzie tylkko mogl :P Spalanie mialem ok tj 16 - 18l w miescie w trasie to z 13 -14 przy lekkiej nodze. Wydaje mi sie ze ok. Ubywal mi olej ale tak jak pisze sprawa odmy. Autko czuje ze odzyska ducha choc i tak jej nie brakowalo mocy :) Zrobie jakies fotki z czysczenia czy cos :P przed i po :D
    Ostatnio edytowane przez BOSS ; 28-04-2013 o 21:26

  2. #52
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    204
    BMW
    E38 740iA 97r
    Skąd
    WSC
    Cytat Zamieszczone przez zupa728 Zobacz posta
    Tuleje to w ogarze mozna robic :D
    I tu byś się kolego zdziwił, nikasil wytoczyć, tuleje na zacisk.
    Nie w takich autach tulejowało się silnik.

  3. #53
    Zaawansowany Użytkownik Awatar PaweliGosia
    Dołączył
    Feb 2013
    Posty
    454
    BMW
    S8 D2, W221 S500
    Skąd
    Bydgoszcz
    jak masz głowice wyjętą to mógłbyś pokuśić się o jej porting i wykrzesać więcej KM z tych 4.4 a oprócz tego wymienił bym też szklanki
    jak w mieście pali Ci 18 to i tak za mało

  4. #54
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,603
    BMW
    740iA e-32
    Skąd
    Rawicz Wlkp
    Blog
    1
    jak szklanki nie wala to po kij grzyb ale jak ściągłeś czapki to oddaj do renowacji profilaktycznie obydwie tzn docieranie gniazd zaworów, nowe uszczelniacze, nowe prowadnice wydechów i wyrównanie głowic przed ponownym montażem porting jest drogi w stosunku do efektów

    i nie rób żadnych tuleji

    w trasie ci sporo pali miasto normalnie

  5. #55
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2012
    Posty
    1,085
    BMW
    e38 2001r M62TUB44 + LPG
    Skąd
    Warszawa
    Cytat Zamieszczone przez zupa728 Zobacz posta
    wytlumacZcie mi czemu 2 są "ladniutkie" a 2 "brzydkie"? tzn czemu nie wszystkie wyglądają podobnie? nie kumam

    One sa juz umyte dlatego jest roznica kolego :))

    Panowie sprawa wyglada naprawde dobrze :) Wszystko rozebralem, zawory wszystkie szczelne procz ewenemetu na zdjeciu :) Co do fotki one sa po prostu wyczyszczone wstepnie i z tad ta roznica :P
    hahaha thx :-D

  6. #56
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    May 2009
    Posty
    833
    BMW
    E38 740IA M60, E39 525d
    Skąd
    Kraków
    co do tulei to ostatnio wkładałem silnik s54 do kolegi e46 m3 gdzie właśnie na pierwszym była robiona tuleja bo tłok narobił w cylindrze dziur na 1 mm. Jak na razie chodzi.

  7. #57
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,603
    BMW
    740iA e-32
    Skąd
    Rawicz Wlkp
    Blog
    1
    tak ale skoro kolega twierdzi, że nikasil ma w dobrym stanie to po kij grzyb ma to robić????? lepiej tę kasę już wydać nie wiem choćby na pierścienie efekty podobne.

  8. #58
    Początkujący Użytkownik Awatar zupa728
    Dołączył
    Sep 2012
    Posty
    43
    BMW
    e38 4.4
    Skąd
    Władysławowo
    Panowie ile pali to pojecie wzgledne:) zalezy od nogi prowadzacego :) jak bym chcial to by palila 2xwiecej albo i jeszcze mniej. Takie gadanie mnie troche smieszy :) Tulejowanie? Oki w M3 moze i tak bo blok taki wyrwac pewnie nie lada wyzwanie ale 4L? Tych silnikow troche jest wiec wolal bym juz chyba kupic drugi a tego zlozyc i wsadzic do brata e30 :) Nie mam zamiaru nic kombinowac z glowica bo wg mnie mozna napaskudzic i jest to nie potrzebne. To jest limuzyna a nie cupejka jakas na wyscigi. Moc mam pod noga wystarczajaca :) Szklanki nie grzechocza wiec kasy nie bede wydawac bez przyczyny.

    Moje pytanie czy druga glowice tez powinienem robic? tj kolega napisal profilaktycznie? czy sobie darowac i zobaczyc jak bedzie sie sprawa miala bo zlozeniu tej?

  9. #59
    Doświadczony Użytkownik Awatar grabol
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    1,649
    BMW
    BMW e10 2002ti, e39, X5 4.8is
    Skąd
    Warszawa / St.Miłosna
    Po tym co wiem, to w silnikach m62tu po '98r jest juz ALUSIL. Ciekaw jestem jak jest z oddawaniem temperatury jeżeli zastepujemy tuleje aluminiową stalową? Wówczas jest to nie równomiernie na jednym cylindrze i raczej nie wróży to dobrze na przyszłość...

  10. #60
    Smerf Czepialski Awatar tuczi77
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    12,308
    BMW
    E32 740iA
    Skąd
    ONA --> DW
    Blog
    1
    Zupa, jak pokumasz trochę temat LPG, to zrozumiesz też dlaczego padło pytanie o spalanie ;-)




    ~ wysłane poprzez Tapatalk

Podobne wątki

  1. Nie chodzi na jendym cylindrze M30! Pomocy!
    Przez arturtuner w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 03-03-2013, 23:35
  2. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 23-10-2012, 16:31
  3. Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 29-08-2010, 02:34
  4. Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 09-05-2010, 15:38
  5. kompresja na cylindrze. WAZNE
    Przez bialydaro w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 04-04-2009, 22:29

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •