Strona 6 z 8 PierwszyPierwszy ... 45678 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 51 do 60 z 80

Wątek: :((( M62B44 brak zapłonu na cylindrze :(((

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Zaawansowany Użytkownik Awatar PaweliGosia
    Dołączył
    Feb 2013
    Posty
    454
    BMW
    S8 D2, W221 S500
    Skąd
    Bydgoszcz
    prawdopodobnie chodzi o to że zmniejszyły się luzy zaworowe pod wpływem większej temp. spalania za którą odpowiadała uboga mieszanka. Błąd druciarza jest ewidentny bo pewnie jakaś dysza była lipnie zamontowana i przypchana co w konsekwencji na jednym cylindrze tworzyło ubogą mieszankę i długi czas jej spalania.Zaczeło wypalać zawory i gniazda, widocznie wydechowe i dolotowe mają różna "oporność" na długi czas spalania. Jeśli osbiście zlecałeś montaż lpg to teraz osobiście zapakuj łeb druciarza do tego cylindra...

  2. #2
    Początkujący Użytkownik Awatar zupa728
    Dołączył
    Sep 2012
    Posty
    43
    BMW
    e38 4.4
    Skąd
    Władysławowo
    wytlumacZcie mi czemu 2 są "ladniutkie" a 2 "brzydkie"? tzn czemu nie wszystkie wyglądają podobnie? nie kumam

    One sa juz umyte dlatego jest roznica kolego :))

    Panowie sprawa wyglada naprawde dobrze :) Wszystko rozebralem, zawory wszystkie szczelne procz ewenemetu na zdjeciu :) Co do fotki one sa po prostu wyczyszczone wstepnie i z tad ta roznica :P JEsli chodzi o zawor to fakt nagar od oleju byl konkretny bo odma robilas swoje i walila olej do kolektora. Zawory sie grzaly caly czas no i jeden nie wytrzyma. Gdzie polecial kawalek tego nie wiem ale wydaje mi sie ze do wylotu :D NIkasil ok nic tam nie ma a tak wogole nikasil to twardy material :)) Tuleje to w ogarze mozna robic :D Hmm uszcelniacze zaworowe do wymiany przy okazji no i zakup nowego zaworku :) Sprawdzalem szczelnosc innych i fajnie wszystko gra :) JEsli chodzi o kompresie to 12 barkow na zimnym silniku sprawdzalem wiec nie wydaje mi sie ze zle bedzie na cieplym. Cisnienie sprawdzalem tylko zeby zobaczyc czy wogole jakiekolwiek jest no i nie bylo. Silnik bede uszczelnial nowymi uszczelkami bo tamte zrobily sie plastikowe :D Odmwa walila olej ktory ten wydostawal sie na zewnatrz gdzie tylkko mogl :P Spalanie mialem ok tj 16 - 18l w miescie w trasie to z 13 -14 przy lekkiej nodze. Wydaje mi sie ze ok. Ubywal mi olej ale tak jak pisze sprawa odmy. Autko czuje ze odzyska ducha choc i tak jej nie brakowalo mocy :) Zrobie jakies fotki z czysczenia czy cos :P przed i po :D
    Ostatnio edytowane przez BOSS ; 28-04-2013 o 22:26

  3. #3
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2012
    Posty
    1,085
    BMW
    e38 2001r M62TUB44 + LPG
    Skąd
    Warszawa
    Cytat Zamieszczone przez zupa728 Zobacz posta
    wytlumacZcie mi czemu 2 są "ladniutkie" a 2 "brzydkie"? tzn czemu nie wszystkie wyglądają podobnie? nie kumam

    One sa juz umyte dlatego jest roznica kolego :))

    Panowie sprawa wyglada naprawde dobrze :) Wszystko rozebralem, zawory wszystkie szczelne procz ewenemetu na zdjeciu :) Co do fotki one sa po prostu wyczyszczone wstepnie i z tad ta roznica :P
    hahaha thx :-D

  4. #4
    Zaawansowany Użytkownik Awatar PaweliGosia
    Dołączył
    Feb 2013
    Posty
    454
    BMW
    S8 D2, W221 S500
    Skąd
    Bydgoszcz
    jak masz głowice wyjętą to mógłbyś pokuśić się o jej porting i wykrzesać więcej KM z tych 4.4 a oprócz tego wymienił bym też szklanki
    jak w mieście pali Ci 18 to i tak za mało

  5. #5
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,603
    BMW
    740iA e-32
    Skąd
    Rawicz Wlkp
    Blog
    1
    jak szklanki nie wala to po kij grzyb ale jak ściągłeś czapki to oddaj do renowacji profilaktycznie obydwie tzn docieranie gniazd zaworów, nowe uszczelniacze, nowe prowadnice wydechów i wyrównanie głowic przed ponownym montażem porting jest drogi w stosunku do efektów

    i nie rób żadnych tuleji

    w trasie ci sporo pali miasto normalnie

  6. #6
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    May 2009
    Posty
    833
    BMW
    E38 740IA M60, E39 525d
    Skąd
    Kraków
    co do tulei to ostatnio wkładałem silnik s54 do kolegi e46 m3 gdzie właśnie na pierwszym była robiona tuleja bo tłok narobił w cylindrze dziur na 1 mm. Jak na razie chodzi.

  7. #7
    Początkujący Użytkownik Awatar zupa728
    Dołączył
    Sep 2012
    Posty
    43
    BMW
    e38 4.4
    Skąd
    Władysławowo
    Panowie wracam do tematu :P Fura po remoncie chodzi jak marzenie ;P i z samej pracy jestem dosyc zadowolony. Ale teraz gryze sie z kolejną bolączką ktora siedzi w moim aucie. Chodzi o wycieki oleju :/ wczesniej olej walil do kolektora z tad ten remont :/ ale teraz leje sie z uszczelek :/ i wczoraj wywalilo mi uszczelniacz walu od str skrzyni. Nie wiem co to moze byc ale wydaje mi sie ze nie odpowietrza sie skrzynia korbowa jak nalezy. Ma ktos jakies wskazowki? Powoli zaczynam powatpiewac o bezawaryjnosci BMWoski silnikow M62...

  8. #8
    Początkujący Użytkownik Awatar zupa728
    Dołączył
    Sep 2012
    Posty
    43
    BMW
    e38 4.4
    Skąd
    Władysławowo
    Wszystko by sie zgadzalo ładnie pieknie tylko ze ja odme zmienialem :/ tam nic nie cieknie. Pytanie? Ten czarny separator pod pokrywa rozrzadu on ma byc jakis szczelny? Czy ten kapturek mozna odlaczyc? Mozliwe ze to wina samych uszczelek ale cos czuje ze gdzie indziej jest problem i chodzi o odpowietrzanie wlasnie skrzyni korobowej :/ tylko nie wiem czego sie zlapac teraz...

  9. #9
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,603
    BMW
    740iA e-32
    Skąd
    Rawicz Wlkp
    Blog
    1
    tak ale skoro kolega twierdzi, że nikasil ma w dobrym stanie to po kij grzyb ma to robić????? lepiej tę kasę już wydać nie wiem choćby na pierścienie efekty podobne.

  10. #10
    Początkujący Użytkownik Awatar zupa728
    Dołączył
    Sep 2012
    Posty
    43
    BMW
    e38 4.4
    Skąd
    Władysławowo
    Panowie ile pali to pojecie wzgledne:) zalezy od nogi prowadzacego :) jak bym chcial to by palila 2xwiecej albo i jeszcze mniej. Takie gadanie mnie troche smieszy :) Tulejowanie? Oki w M3 moze i tak bo blok taki wyrwac pewnie nie lada wyzwanie ale 4L? Tych silnikow troche jest wiec wolal bym juz chyba kupic drugi a tego zlozyc i wsadzic do brata e30 :) Nie mam zamiaru nic kombinowac z glowica bo wg mnie mozna napaskudzic i jest to nie potrzebne. To jest limuzyna a nie cupejka jakas na wyscigi. Moc mam pod noga wystarczajaca :) Szklanki nie grzechocza wiec kasy nie bede wydawac bez przyczyny.

    Moje pytanie czy druga glowice tez powinienem robic? tj kolega napisal profilaktycznie? czy sobie darowac i zobaczyc jak bedzie sie sprawa miala bo zlozeniu tej?

Podobne wątki

  1. Nie chodzi na jendym cylindrze M30! Pomocy!
    Przez arturtuner w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 04-03-2013, 00:35
  2. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 23-10-2012, 17:31
  3. Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 29-08-2010, 03:34
  4. Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 09-05-2010, 16:38
  5. kompresja na cylindrze. WAZNE
    Przez bialydaro w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 04-04-2009, 23:29

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •