Strona 4 z 8 PierwszyPierwszy ... 23456 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 80

Wątek: :((( M62B44 brak zapłonu na cylindrze :(((

  1. #31
    Doświadczony Użytkownik Awatar grabol
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    1,649
    BMW
    BMW e10 2002ti, e39, X5 4.8is
    Skąd
    Warszawa / St.Miłosna
    "witki opadają..." ;D
    Nie obraż się Kolego, jeżeli nie masz pojęcia o mechanice to raczej nie dotykaj się takiego silnika jak m62TU...

  2. #32
    (pre) Neo Katechu Men Vip Awatar hatecraft
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    1,088
    BMW
    735i - E38 FL Aut.
    Skąd
    Warszawa
    Blog
    7
    Cytat Zamieszczone przez grabol Zobacz posta
    "witki opadają..." ;D
    Nie obraż się Kolego, jeżeli nie masz pojęcia o mechanice to raczej nie dotykaj się takiego silnika jak m62TU...
    Na czymś się trzeba nauczyć -- na swoim aucie jest uczciwie, bo nikt postronny nie ucierpi :)
    Skrzynie automatyczne się zużywają! Przy przebiegu 200 kkm nie oczekujcie bezawaryjnej pracy...

    Kiedy ludzie przestają wierzyć w Boga, to nie jest tak, że w nic nie wierzą, ale wierzą w cokolwiek.
    G. K. Chesterton

  3. #33
    Początkujący Użytkownik Awatar zupa728
    Dołączył
    Sep 2012
    Posty
    43
    BMW
    e38 4.4
    Skąd
    Władysławowo
    Kolego Grabol jak bym nie mial pojecia o mechanice to bym sie do tego nie bral. Tak wogole to pisalem wczesniej ze ten silnik jest bez vanosa. Nie boje sie niczego co zwiazane z mechanika tylko nie mialem nigdy stycznosci z V8. Do odwaznych swiat nalezy :P a nie mam zamiaru dac jakiemus paparuchowi ktory wie nie wiecej niz ja. Nie naleze do osob ktore pchaja auto do mechaniora z byle pierdola. Dla mnie to ostatecznosc a pieniadze ktore mial bym dac mu wole zainwestowac w nowe czesci.
    Pytam sie o wszystko bo ludzie ktorzy sie fascynuja BMkami nie tylko maja wiedze na ogolny temat BMW :D ale tez czesc praktyczna wchodzi w gre. A chyba wlasnie po to sa fora zeby wymieniac sie doswiadczeniem a nie tylko krytykowac.

    Cytat Zamieszczone przez Adam740 Zobacz posta
    choć sądząc po dacie twojego wpisu, głowice masz już pewnie zerwaną:) Opowiadaj co się stało.
    Kolego :D stoje i kwicze :D fakt ze czasu mam od groma i mi sie nie spieszy bo przemywam silnik itp., ale dzisiaj troche sie zawiodlem bo nie mam torx nasadek zeby odkrecic :D bylem pewny ze kumpel ma a tu zonk. I przestuj. Glowica nie wyjdzie z kolektorem wylotowym? bo odkrecic odkrecilem ale jedna sruba mi zostala przy samym podszybiu :/ a tam to dojscia juz wogole nie ma...? Oslona sciagnieta ale dalej jedna sruba wisi. No i teraz nie wiem czy nie dam rady wyciagnac tego z glowica?
    Pytanie o filtr odmy. On wychodzi z glowica? Czy mam go wykrecic?
    Ostatnio edytowane przez BOSS ; 28-04-2013 o 21:22

  4. #34
    Doświadczony Użytkownik Awatar grabol
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    1,649
    BMW
    BMW e10 2002ti, e39, X5 4.8is
    Skąd
    Warszawa / St.Miłosna
    Cytat Zamieszczone przez zupa728 Zobacz posta
    Kolego Grabol jak bym nie mial pojecia o mechanice to bym sie do tego nie bral. Tak wogole to pisalem wczesniej ze ten silnik jest bez vanosa. Nie boje sie niczego co zwiazane z mechanika tylko nie mialem nigdy stycznosci z V8. Do odwaznych swiat nalezy :P a nie mam zamiaru dac jakiemus paparuchowi ktory wie nie wiecej niz ja. Nie naleze do osob ktore pchaja auto do mechaniora z byle pierdola. Dla mnie to ostatecznosc a pieniadze ktore mial bym dac mu wole zainwestowac w nowe czesci.
    Pytam sie o wszystko bo ludzie ktorzy sie fascynuja BMkami nie tylko maja wiedze na ogolny temat BMW :D ale tez czesc praktyczna wchodzi w gre. A chyba wlasnie po to sa fora zeby wymieniac sie doswiadczeniem a nie tylko krytykowac.
    Napisałem "bez obrazy" bus tego źle nie odebrał. Napisałem tak po odczytaniu Twojej wiadomości dot. kolejności odkręcenia śrub, a to raczej niest podstawa przy takich ruchach. Duże brawa za samozaparcie, ale wiedz, ze często nie mając dbr narzędzi i wiedzy można czesto wiecej popsuć niż naprawić...
    Życzę powodzenia i czekam na zozwikłanie zagadki pod glowicami ;)

  5. #35
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    204
    BMW
    E38 740iA 97r
    Skąd
    WSC
    Ja dziś zerwałem swoja, ostatnia śruba kolektora wydechowego odkrecilem po wyjęciu elektrozaworów, ten filtr domy to nie filtr tak naprawdę, ale jego nie wyciągasz jedynie odchylasz aby wyszedł z głowicy. Ja swoja rywalem jakieś 3h. A narzędzia miałem bo już parę razy robiłem wymianę u siebie.

  6. #36
    Początkujący Użytkownik Awatar zupa728
    Dołączył
    Sep 2012
    Posty
    43
    BMW
    e38 4.4
    Skąd
    Władysławowo
    Hmm takie buty...a ja sprobuje wyciagnac ja z wydechem ktory juz odkrecilem :) Dzisiaj niestety kumpel przywiozl nie te klucze :((( i klejny dzien przestoju mam :/ zamowilem juz dla siebie ale mysle ze przyjda napiatek jakos :/ i jak tam Twoja glowiczka Adam? :) co z nia nie tak :) ?:p

    Cytat Zamieszczone przez grabol Zobacz posta
    "bez obrazy"
    Spoko kolego :) nic sie nie obrazilem :) tylko wytlumaczylem z jakim podejciem do auto podbijam :) a ze lubie cos grzebac przy aucie to swoja droga :) Od razu na gleboka wode poszedlem ale co tam :D raz sie zyje :)))) Życzę wszystkim jak najmniej usterek z silniczkami bo przekichana sprawa :P a pomyslec ze w e30 wciskaja te monstrum :D

    A więc panowie sprawa wyjaśniona :) Powodem braku komprechy byly wypalone dwa zawory wydechowe. Jeden to wyglada jak bylby pekniety na boku a drugi widac ze dokladnie nie dochodzi do gniazda.
    Glowice sciagnalem wraz z wydechem wiec nie jest koniecznoscia odkrecanie kolektora. No nic trzeba dac glowice do roboty i trzymac sie za kieszen bo jest jeszcze kilka pierdół do wymiany przy okazji.
    Tylko nie wiem czy brac sie tez za druga czy nie? Jak myslicie panowie? Nie mowie bo kasa to nie s.r.a.m :/
    Ostatnio edytowane przez BOSS ; 28-04-2013 o 21:23

  7. #37
    d(-_-)b Vip Awatar ratovnik
    Dołączył
    Oct 2011
    Posty
    4,102
    BMW
    E66 735Li
    Skąd
    Żory
    A fotorealcja z naprawy jest? ;)

  8. #38
    Początkujący Użytkownik Awatar zupa728
    Dołączył
    Sep 2012
    Posty
    43
    BMW
    e38 4.4
    Skąd
    Władysławowo
    Właśnie miałem porobić dzisiaj fotki ale nie miałem tela przy sobie i jutro cos podziałam :) Czeka mnie duzo namiętnych chwil z M62 :) trzeba go troche wypucowac :))) kupa roboty :)

  9. #39
    d(-_-)b Vip Awatar ratovnik
    Dołączył
    Oct 2011
    Posty
    4,102
    BMW
    E66 735Li
    Skąd
    Żory
    Cytat Zamieszczone przez zupa728 Zobacz posta
    Właśnie miałem porobić dzisiaj fotki ale nie miałem tela przy sobie i jutro cos podziałam :) Czeka mnie duzo namiętnych chwil z M62 :) trzeba go troche wypucowac :))) kupa roboty :)
    Też mam ten silnik :) To fotorelacja będzia na miarę złota.

  10. #40
    Początkujący Użytkownik Awatar zupa728
    Dołączył
    Sep 2012
    Posty
    43
    BMW
    e38 4.4
    Skąd
    Władysławowo
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMAG0313.jpg
Wyświetleń:	46
Rozmiar:	99.3 KB
ID:	5803 a oto przyczyna :)))

Podobne wątki

  1. Nie chodzi na jendym cylindrze M30! Pomocy!
    Przez arturtuner w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 03-03-2013, 23:35
  2. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 23-10-2012, 16:31
  3. Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 29-08-2010, 02:34
  4. Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 09-05-2010, 15:38
  5. kompresja na cylindrze. WAZNE
    Przez bialydaro w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 04-04-2009, 22:29

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •