Strona 3 z 8 PierwszyPierwszy 12345 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 80

Wątek: :((( M62B44 brak zapłonu na cylindrze :(((

  1. #21
    Początkujący Użytkownik Awatar zupa728
    Dołączył
    Sep 2012
    Posty
    43
    BMW
    e38 4.4
    Skąd
    Władysławowo
    Panowie klapa totalna :((( Dzisiaj przyszedł manometr i nie ciekawie. Na właśnie tym cylindrze nie mam ciśnienia. Wskazówka nic nie podskoczyła. Na innych 12 bar a tu nic :((( Przez weekend chyba zaczne rozbiorke :/ moze to nie koniecznie zawory no ale jak zobacze bede wiedzial. Dzieki za zainteresowanie :)

  2. #22
    Doświadczony Użytkownik Awatar grabol
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    1,649
    BMW
    BMW e10 2002ti, e39, X5 4.8is
    Skąd
    Warszawa / St.Miłosna
    Odrazu to przeczytałem.... :/ pewnie będzie rysa na cylindrze i silnik na śmieci :/
    ale przy najlepszym, życzę tylko uszkodzenia zaworu!

  3. #23
    Początkujący Użytkownik Awatar zupa728
    Dołączył
    Sep 2012
    Posty
    43
    BMW
    e38 4.4
    Skąd
    Władysławowo
    Skoro juz zalozylem ten temat to pytanie z innej beczki :) walcze z silnikiem wyciagnalem kolektor dolotowy, wyczyscilem co trzeba itp dzisiaj sprawa z pokrywa zaworow, wszystko posciagane ale zaczynaja sie schody. Jak zdemontowac walki i zeby je pozniej ustawic? Czy samo naznaczenie powiedzmy zda egzamin? Czy sa jakies punkty wskazujace prawidlowe ustawienie? z gory dzieki :)

  4. #24
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    204
    BMW
    E38 740iA 97r
    Skąd
    WSC
    Powodzenia, najfajniej z blokadami, w necie jest sporo instrukcji ustawiania rozrządu, a na oko się nie uda tak idealnie, choć sam kiedyś twierdziłem że się da. Masz Vanosa?, Mnie w maju czeka taka sama 4 już zabawa ze ściąganiem głowicy, tak naprawdę robota do ogarnięcia w 1 dzień jeśli problem tylko w uszczelce.

  5. #25
    Początkujący Użytkownik Awatar zupa728
    Dołączył
    Sep 2012
    Posty
    43
    BMW
    e38 4.4
    Skąd
    Władysławowo
    U mnie na uszczelke sie nie zapowiada wiec nie wiem czy nie jakas grubsza sprawa. Własnie moje szczescie ze silnik bez vanosa wiec mniej ustawiania. Tylko pytanie czy te narzedzia do blokady sa mi potrzebne czy na zaznaczenie punktow dam rade?

  6. #26
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    204
    BMW
    E38 740iA 97r
    Skąd
    WSC
    Spokojnie dasz radę na punkty. Obstawiasz zawory?, pamiętaj o odpowiednich Nm. Przy zdejmowaniu głowicy, nie uszkodź oddzielacza oleju który "przechodzi" przez głowicę, i zdejmij tylko małą osłonę rozrządu, nie trzeba rwać wszystkich osłon, zaoszczedzisz sporo czasu i kasy na nowe uszczelninia dekli. Ja za pierwszym razem narobiłem więcej szkód jak dobrego. W tej chwili mając komplet narzędzi, swoją wiedzę i doświadczenie głowicę zrywam w kilkadziesiąt minut. A sprawdzałeś czy wogóle tłok pracuje?. Nie masz dostępu do kamery endoskopowej?

  7. #27
    Początkujący Użytkownik Awatar zupa728
    Dołączył
    Sep 2012
    Posty
    43
    BMW
    e38 4.4
    Skąd
    Władysławowo
    Hehe do takich sprzetow niestety nie mam dojscia ale cos mi sie tak wydaje ze tlok poszedl...nie wiem nie chce gdybac :/ Kolego problemik mam z odkreceniem wydechu od glowicy :/ kurcze nie ma tam dojscia ani od spodu ani z gory ledwo co reke wkladam a nie mowie o kluczu. Na dole jest jakas pompa? bo cos mnie tam dosc denerwuje. Został mi właściwie tylko wydech i glowica pojdzie w gore :)

  8. #28
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    204
    BMW
    E38 740iA 97r
    Skąd
    WSC
    Właśnie zabieram się za to samo co ty, tylko u mnie jest problem uszczelki, poci się połączenie bloku z głowica. Nakrętka przy kolektorach jest miedziana więc nie powinno być z nią problemu, Od dołu to przekładnia kierownicza, to ona zasłania dostęp, nie pamiętam po której stronie, ale dostęp poprawia odkręcenie metalowej osłony, choć sądząc po dacie twojego wpisu, głowice masz już pewnie zerwaną:) Opowiadaj co się stało.

  9. #29
    Początkujący Użytkownik Awatar zupa728
    Dołączył
    Sep 2012
    Posty
    43
    BMW
    e38 4.4
    Skąd
    Władysławowo
    Koledzy jak odkrecac glowice? Pewnie jest jakas specjalan forma odkrecania zeby sie nie skrzywila?

  10. #30
    (pre) Neo Katechu Men Vip Awatar hatecraft
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    1,088
    BMW
    735i - E38 FL Aut.
    Skąd
    Warszawa
    Blog
    7
    Cytat Zamieszczone przez zupa728 Zobacz posta
    Koledzy jak odkrecac glowice? Pewnie jest jakas specjalan forma odkrecania zeby sie nie skrzywila?
    O, zaraz się zacznie -- ilu ludzi tyle technik... :D
    To może ja zacznę...

    Odkręca się w kolejności odwrotnej niż dokręca -- czyli zaczynasz od skrajnych i spiralnie luzujesz kolejne w kierunku środka głowicy.
    Polecam luzować sukcesywnie o 1/4 obrotu za każdym podejściem, aż siła odkręcania będzie już mała. Czyli oblecieć minimum 2x każda śrubę.
    Głowica 16V często jest delikatniejsza niż 8V, bo ma "więcej dziur".
    Skrzynie automatyczne się zużywają! Przy przebiegu 200 kkm nie oczekujcie bezawaryjnej pracy...

    Kiedy ludzie przestają wierzyć w Boga, to nie jest tak, że w nic nie wierzą, ale wierzą w cokolwiek.
    G. K. Chesterton

Podobne wątki

  1. Nie chodzi na jendym cylindrze M30! Pomocy!
    Przez arturtuner w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 03-03-2013, 23:35
  2. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 23-10-2012, 16:31
  3. Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 29-08-2010, 02:34
  4. Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 09-05-2010, 15:38
  5. kompresja na cylindrze. WAZNE
    Przez bialydaro w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 04-04-2009, 22:29

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •