VW Pyton musi bic na glowe E38 bo konstrukcyjnie dzieli te oba auta prawie dekada!! :D
Zobaczcie jak wygladaly Passaty z 1994 r. Weim ze Pyton jest klase wyzej niz Passat, ale zobaczcie jaka technologia wtedy dysponowali inzynierowie z VW. :P
Przy Pytonie ksiegowi pozwolili im rozwinac skrzydla poniewaz mial to byc model luksusowy (jest to sprzeczne z cala idea firmy - aut dla mas) i raczej sie nie przyjal w polsace i sadze, ze w D tez!
NIe jest to wyjatek. VelSatis-a z 2000 r mozna juz kupic za 22-27 tys ktory swojego czasu mial zostac flagowym modelem Renaulta.
Takie auta szybko spadaja na wartosci chociaz w wielu przypadkach to naprawde udane konstrukcje i mozna nimi z powodzeniem jezdzic. Trzeba sie tylko liczyc z trudnoscia w odsprzedazy..
Ja od pol roku probuje sprzedac rocznego saaba 9-3 w prawdziwej full opcji i przebiegiem szesciu tys km za niecale 2/3 ceny nowego i byl tylko jeden tel. Auto praktycznie nie uzywane a cena jak za egzemplarz normalnie eksploatowany i nic. Zero reakcji.
:hihi: