Strona 6 z 10 PierwszyPierwszy ... 45678 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 51 do 60 z 99

Wątek: czy da sie zalozyc DOBRY gaz do E38 750i

  1. #51
    . ADMINISTRATOR Awatar Sebek
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    6,987
    BMW
    E23/E38/E65
    Skąd
    DZG
    Blog
    1
    A to mnie zdziwilas Casi - nie wiedzialem ze masz w swojej 750tce LPG :)

    Dobrze mowisz - najwazniejsze jest doswiadczenie czlowieka ktory to zakladal.

    Mozna wiedziec ile cie to wynioslo ?

  2. #52
    Vip Vip Awatar casi123
    Dołączył
    Mar 2008
    Posty
    311
    BMW
    e-38 750
    Skąd
    Gdańsk
    aby nie wzbudzic paniki :D moge napisac Ci na PW ;D

  3. #53
    . ADMINISTRATOR Awatar Sebek
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    6,987
    BMW
    E23/E38/E65
    Skąd
    DZG
    Blog
    1
    CZEKAM niecierpliwie ;)

  4. #54
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    400
    casi123: mam u siebie wstawione dokladnie te same klocki.. lacznie z reduktorem :)
    tylko u mnie zakladal to partacz i dopiero po 7 miesiacach jako tako ona dziala:) chociaz spalanie pozostawia jeszcze duzo do zyczenia;)

  5. #55
    Vip Vip Awatar casi123
    Dołączył
    Mar 2008
    Posty
    311
    BMW
    e-38 750
    Skąd
    Gdańsk
    maniakowy- no widzisz mamy ten sam sprzecior :D wiec w razie jakich kolwiek problemow wal na GD do mojego gazownika :D nie masz daleko.zreszta mogłys wpasc do Gdanska ;)

  6. #56
    Wiku nie przedstawilem sie, ani nie wkleilem zdjec, bo jezdze jeszcze subaryna, a 750il e38 z 2000r z przebiegiem 220k i nowa skrzynia mam dostac niedlugo w spadku, jednak przeraza mnie wlasnie spalanie i dlatego badam najpierw ten temat.
    e38 chcialem miec od dawna, jak ja nia jezdze i staram sie to robic w miare ekonomicznie to wychodzi mi srednia 16, a to troche burzy moje "poczucie swobody i wolnosci", od tego gazu uzalezniam czy ja wziac czy nie.

  7. #57
    a subaryna jaka jezdzisz ? :)

    Bo chyba nie impreza .. skoro przeraza Cie spalanie 16 :>

    Ja sam sie dlugo zastanawialem na 750iL
    Ale to jeszcze nie czas ;-)

  8. #58
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    13
    Koledzy. Na gaz to są na pewno kuchenki gazowe i zapalniczki. A z samochodami jest różnie. Jedno auto będzie dobrze znosiło jazdę na gazie w innym będą problemy. W końcu ten co wymślił i skonstruował ten silnik nie przewidywał, że będzie on zasilany gazem. A po drugie po co kupować samochód na utrzymanie którego nie będzie nas stać i trzeba będzie szukać oszczędności.

  9. #59
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    233
    BMW
    e38, M62B44TU, 2000r
    Skąd
    Aachen
    Cytat Zamieszczone przez joebar
    Koledzy. Na gaz to są na pewno kuchenki gazowe i zapalniczki. A z samochodami jest różnie. Jedno auto będzie dobrze znosiło jazdę na gazie w innym będą problemy. W końcu ten co wymślił i skonstruował ten silnik nie przewidywał, że będzie on zasilany gazem. A po drugie po co kupować samochód na utrzymanie którego nie będzie nas stać i trzeba będzie szukać oszczędności.
    Znowu wątek o wyższości benzyny/ ON nad LPG?
    Kolego- temat dotyczy zupełnie czego innego. Sam jestem bardzo ciekawy instalacji LPG w V12 bo to wymaga od gazownika wytężenia wszystkich zmysłów i umięjętności, żeby to chodziło jako tako. Nie chce nazwać tego majstersztykiem, ale zestrojenie dwóch osobnych instalacji na jednym silniku to dość kompleksowy i zaawansowany system.

    Cytat Zamieszczone przez joebar
    W końcu ten co wymślił i skonstruował ten silnik nie przewidywał, że będzie on zasilany gazem.
    Już kiedyś był pokazywany na forum: AC Schnitzer GP3.10 Concept
    Szczególnie polecam fragment: "Pojazd ten zbudowany został na bazie serii 3 coupé. A pod maską tego seledynowego "potwora" znajduje się dziesięciocylindrowa jednostka napędowa z BMW M5". Jak widać LPG może być zamontowany do tak wyrafionowanej konstrukcji jaką jest najnowszy silnik M-Power V10, nie konstruując go specjalnie pod kątem LPG.
    Mam nawet blade podejrzenie do tego, gdzie wysposażono ten silnik w instalacje LPG (firma znajduje sie po drugiej stronie ulicy, na przeciwko AcSchnitzera) i jeśli tak rzeczywiście jest, to moge Cie zapewnić, że przy robocie byli ci sami inżynierowie, którzy zajmują sie seryjnymi silnikami w BMW (jednak wątpie w to mocno, bo M-GmbH to nie BMW).

    Obecne systemy zasilania LPG są tak samo zaawansowane jak systemy wtrysku benzyny i nie wiem skąd wziął sie mit, że LPG sie do silników nie nadaje. Mnie wystarczy, że tak znany producent jak AcS zamontował gaz do silnika wybitnie sportowego (seryjnego) i sie pod tym podpisał.

    Cytat Zamieszczone przez joebar
    A po drugie po co kupować samochód na utrzymanie którego nie będzie nas stać i trzeba będzie szukać oszczędności.
    A po trzecie: nie widze powodu, dla którego należałoby dawać sie wysysać pazernemu państwu i koncernom paliwowym tylko dlatego, że człowiek od urodzenia odczuwa potrzebe podróżowania ;) . Patriotyzm? Hehehe---> patriotyzm to rodzina i własne podwórko a nie jakieś urzędasy. E38 to fajny samochód, ale to tylko samochód i ma służyć człowiekowi a nie na odwrót. Znam lepsze sposoby na wydawanie biedronek :P , niż filantropia w stosunku do szejków w Kuwejcie.

    Wątek o LPG w 750i będe dalej śledził z zainteresowaniem, bo jest mega ciekawy.
    Pozdro

  10. #60
    Owszem Trolu impreza, ale 2.0rs 160konikow, srednie spalanie mam 11-12l i to tez mi sie wcale jakos bardzo nie podoba. A co do gazu i 750, to w BMW TRENDS jest artykul o e38, sa pokazane trzy 750 zagazowane i jedna 740. Z reszta pewnie wlascicele sa w klubie.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •