Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy ... 234
Pokaż wyniki od 31 do 34 z 34

Wątek: [elektronika] Nie kręci - EWS?

  1. #31
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Inur
    Dołączył
    Feb 2012
    Posty
    394
    BMW
    740iM (M60), M3 GT2
    Skąd
    Poznań
    Cytat Zamieszczone przez OskiUK Zobacz posta
    Zatem dlaczego "diamentowy" klucz z padnieta bateria nie byl widziany przez kompa i immo poprawnie? Auto nie palilo. Pomagala sztuczka z drugim kluczem, przykladanym, by petla odczytala haslo z pestki.
    Kolega tutaj nie ma diamentowego klucza. Transponder nie czerpie żadnego zasilania z baterii w kluczu bo nie jest do tych baterii fizycznie podłączony. Długi czas miałem w jednym aucie silnik po swapie i prosto do EWSu był podłączony odbiornik i przyklejona na nim sama pastylka bez żadnego kluczyka czy zasilania.

    EWS II i nowsze mają już zupełnie inną zasadę działania, nie wiem czy w diamentowych już jest dwójka czy nie ale może dlatego ten kluczyk zachowuje się inaczej.

  2. #32
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2012
    Posty
    442
    BMW
    E38 728iA, E38 740iA
    Skąd
    Manchester
    Inur, zwracam honor. W diamencie faktycznie jest inaczej, niz w starym typie. Sam mam dorobione diamenty i tym sie sugerowalem odpisujac na post, sorry:p

  3. #33
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2013
    Posty
    137
    BMW
    E38 M60 3.0 + LPG
    Skąd
    Zamość
    Witam

    Niedawno zmieniałem automat w rozruszniku. Nie wiem jak nazywa się to fachowo ale pracuje w nim "cylinderek" i cylinderek był ze starego automata a sam automat nowy (Bosch)
    W starym cylinderek pracował luźno a nowy automat tak jak by troszkę się różnił i cylinderek wchodził bardzo ciasno.

    Papierek ścierny w dłoń i teraz jest już luz. Nie wiem czy to była przyczyna ale sam rozrusznik wygląda wporządku (szczotki itp.)

    Auto odpaliło ale nie wiem czy to było to.

    Pojawił się inny problem :D

    Mam servotronic, przed usterką sprawne a w tej chwili:

    - kierownica chodzi na przemian lekko, ciężko, lekko, ciężko. Olej w układzie jest. Mam na bank padnięty czujnik ABS zdaje się prawy tył ale jeszcze tego nie zrobiłem.

    Czy to ma jakiś wpływ?

    Proszę o pomoc. Dzis popołudniu instaluje INPE, jakieś wskazówki jak zdiagnozować GM3?

  4. #34
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Inur
    Dołączył
    Feb 2012
    Posty
    394
    BMW
    740iM (M60), M3 GT2
    Skąd
    Poznań
    Servotronic zmienia opór zależnie od prędkości, jeśli masz problemy z odczytem prędkości to servotronic i parę innych rzeczy w aucie nie będzie działało jak należy. Za prędkość odpowiedzialny jest tylny czujnik ale lewy.

Podobne wątki

  1. [silnik] kręci ale nie odpala...
    Przez Michal750 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 12-12-2012, 10:15
  2. kręci a nie odpala
    Przez grzechu4don w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 12-11-2011, 22:21
  3. [ elektronika] BMW e38 chyba problem z ews
    Przez koqut25 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 08-11-2011, 10:00
  4. Kręci a nie odpala
    Przez Peluquero w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 10-03-2010, 19:35
  5. [ elektryka] Po nocnej mgle nie kręci
    Przez olejus w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 20-11-2008, 10:41

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •