Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy ... 234
Pokaż wyniki od 31 do 34 z 34

Wątek: [elektronika] Nie kręci - EWS?

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2013
    Posty
    137
    BMW
    E38 M60 3.0 + LPG
    Skąd
    Zamość
    A więc:
    Najprawdopodobniej błąd sondy jest przy okazji. Całkiem możliwy jest scenariusz, że poziom naładowania akumulatora spadł do takiego poziomu, że alarm mógł stracić ustawienia (nieorginalny alarm, którego nie brałem pod uwagę)

    Sprawdziłem przekaźnik rozrusznika i jest ok, prąd na nim też jest ok. Najprawdopodobniej po drodze z przekaźnika do rozrusznika wpięty jest alarm, który ma swój przekaźnik. Jutro po pracy ciąg dalszy poszukiwań. Sprawdzę również prąd już na samym rozruszniku.

    Dziękuję sebanowi za pomoc :) ! mam nadzieje, że jakoś uda mi się go w końcu ożywić bo bez auta jak bez ręki...


    zdravim P.

  2. #2
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2012
    Posty
    442
    BMW
    E38 728iA, E38 740iA
    Skąd
    Manchester
    Inur, zwracam honor. W diamencie faktycznie jest inaczej, niz w starym typie. Sam mam dorobione diamenty i tym sie sugerowalem odpisujac na post, sorry:p

  3. #3
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2013
    Posty
    137
    BMW
    E38 M60 3.0 + LPG
    Skąd
    Zamość
    Witam

    Niedawno zmieniałem automat w rozruszniku. Nie wiem jak nazywa się to fachowo ale pracuje w nim "cylinderek" i cylinderek był ze starego automata a sam automat nowy (Bosch)
    W starym cylinderek pracował luźno a nowy automat tak jak by troszkę się różnił i cylinderek wchodził bardzo ciasno.

    Papierek ścierny w dłoń i teraz jest już luz. Nie wiem czy to była przyczyna ale sam rozrusznik wygląda wporządku (szczotki itp.)

    Auto odpaliło ale nie wiem czy to było to.

    Pojawił się inny problem :D

    Mam servotronic, przed usterką sprawne a w tej chwili:

    - kierownica chodzi na przemian lekko, ciężko, lekko, ciężko. Olej w układzie jest. Mam na bank padnięty czujnik ABS zdaje się prawy tył ale jeszcze tego nie zrobiłem.

    Czy to ma jakiś wpływ?

    Proszę o pomoc. Dzis popołudniu instaluje INPE, jakieś wskazówki jak zdiagnozować GM3?

  4. #4
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Inur
    Dołączył
    Feb 2012
    Posty
    394
    BMW
    740iM (M60), M3 GT2
    Skąd
    Poznań
    Servotronic zmienia opór zależnie od prędkości, jeśli masz problemy z odczytem prędkości to servotronic i parę innych rzeczy w aucie nie będzie działało jak należy. Za prędkość odpowiedzialny jest tylny czujnik ale lewy.

Podobne wątki

  1. [silnik] kręci ale nie odpala...
    Przez Michal750 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 12-12-2012, 11:15
  2. kręci a nie odpala
    Przez grzechu4don w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 12-11-2011, 23:21
  3. [ elektronika] BMW e38 chyba problem z ews
    Przez koqut25 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 08-11-2011, 11:00
  4. Kręci a nie odpala
    Przez Peluquero w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 10-03-2010, 20:35
  5. [ elektryka] Po nocnej mgle nie kręci
    Przez olejus w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 20-11-2008, 11:41

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •