Mr. Perfect 4 x K1 World Champion
8000zł to chyba chodziło o nowy z ASO :)
Części śmiesznie tanie są, podobnie jak do innych bmw, do których w używce wystawiane są nawet zawieszenie i hamulce i niezmiennie znajdują nabywców.
Czarne e32 w benzynie!
Znaczy to było od sprzedawców ze stron www, używki nie szło znaleźć.
A np ceny amortyzatorów tył 200 zł, http://allegro.pl/meyle-amortyzatory...129898086.html
przód 280 http://allegro.pl/bilstein-amortyzat...132121052.html ,
tarcze + klocki przód 600 zł http://allegro.pl/bmw-e32-e34-tarcze...087615723.html
Według tych cen to nie ma tragedii jak na taką klasę auta, i myślę że te części są dobrych firm.
w stosunku do realnego, dobrego remontu blacharki wszystko inne naprawde jest dużo tańsze. Tak więc jak buda ok to bierz. Silnik, skrzynie idzie wyremontować lub kupić używkę, zawieszenie robisz raz i spokój pomijając łączniki, amory najlepiej B6 zawsze idzie zregenerować. Co chodzi o gaz to tylko sekwęcja bo sprawne przepływki do m30 to już rarytas
no to super:D chodzi mi o to że zamienniki powinny być dobrych producentów,nie mówie żeby za wszystko becelować w aso:)prosty przykład za pompke paliwa ta w zbiorniku do e39 w aso 1086zl produkcja VDO ta sama w inter carsie vdo bez znaczka bmw 435zl a chińczyk 250zł:)dodam ze chinczyk niemiał nawet loga producenta jc chyba tylko szary kartonik i nawet po wykonaniu widać że robiły to małe krótkie rączki:)
Ostatnio edytowane przez slowik871 ; 03-04-2013 o 20:46
Z eksploatacją to różnie bywa, zależy na jakich częściach opiera się ta eksploatacja :)
Każda część innego producenta niż ta założona fabrycznie to przecież zamiennik ;) Lobby działa ;)