Tak jak mowilem ... Zreszta biorac pod uwage zaawansowanie tego silnika 3.5 d i to ze juz ma kilka lat na karku to ja bym go napewno nie kupil . O wiele lepsza opcja to 3 litry z czipem na 250 KM . A juz widzialem i czipy w tym silniku na 300KM .
Tak jak mowilem ... Zreszta biorac pod uwage zaawansowanie tego silnika 3.5 d i to ze juz ma kilka lat na karku to ja bym go napewno nie kupil . O wiele lepsza opcja to 3 litry z czipem na 250 KM . A juz widzialem i czipy w tym silniku na 300KM .
535d , to tylko Chip na 360KM i ponad 700Nm i urywa wszystko :D
Jechałem takim kilka razy do Katowic po A4 śr prędkośc około 160km/h spalanie 10L
We Wrocku w korkach 13L
Przyśpieszenia na poziomie A8 4,2 Tdi po chipie
Mega dobre auto, tylko trzeba dbać.
Jerome Le Banner: "...W siłowni możesz wypracować sobie mięśnie klatki lub mięśnie ud. Nie możesz jednak wzmocnić swoich jaj, albo się z nimi urodziłeś albo nie..."
Tylko po takim chipie to wątpię w trwałość jednostki i jego osprzętu biorąc jeszcze pod uwage przelot tych silników..
B.-ądź M.-arce W.-ierny
Opel Signum
BMW jeszcze kiedyś kupię ;p
Ex- BMW e28 524td, e38 728i,e66 735LI , e36 316i 1.9 compact ,e46 M3 SMG ;)
Kolega kupił ją w 2011 w czerwcu, przebieg miał 160tys teraz ma około 250tys z czego na chipie 70 tys i nic nie robił.
Jerome Le Banner: "...W siłowni możesz wypracować sobie mięśnie klatki lub mięśnie ud. Nie możesz jednak wzmocnić swoich jaj, albo się z nimi urodziłeś albo nie..."
seryjne 286 KM chyba mi wystarczy:) Koledzy czym oprócz tego że 535 D to biturbo a 530d ma jedną turbine tylko to je różni? Bezi z tego co piszesz to spalanie na poziomie:) napewno odczuje różnice gdy przeskocze z e39 530d ktorą dostanie w spadku moja narzeczona która obecnie śmiga vw polo 1.0 :) no i jest jeszcze moja perełka e38:D a to że bedzie trzeba dbać to napewno każdy mój pojazd jest traktowany z należytą godnością![]()
Ostatnio edytowane przez slowik871 ; 03-04-2013 o 20:27
ja często po E60 3.0d dla znajomych po polsce latam i pytanie do poprzednich właścicieli co następne to tylko słyszę że F10 3.0d lub E60 535d bo różnica mała w spalaniu (jeden miał kombiaka właśnie 535d i sedana 530d to miedzy jedno turbinowym a dwu maks do 1.5l) a w jeździe ogromna... z tego co wiem spalanie ma mniejsze niż 530XD. Co o mapach to 530d można bezpiecznie pod 280 a 535d do 350 koni wtedy można ganiać się z 545 :P
272 KM też wystarczy zgadza się te po 2007 są drogie myśle że coś trafie ewentualnie w DE poszukam.Podobnie jest w e39 w 3.0d te przed liftem miały 184KM a te po 193KM rozmawiałem z znajomym mechanikiem e60 nie jest już takie dobre i proste w eksploatacji jak e39,czy 7 e38 ale licze sie z tym mechanika mam pojętego o auta dbam a to że coś może czasami przyświrować trzeba sie z tym liczyć nie chcem tylko miny kupić:)
przeglądam te z Niemiec
http://www.autoscout24.pl/Details.as...000&asrc=st|fs
http://www.autoscout24.pl/Details.as...000&asrc=st|fs HAMANN edition:)
http://www.autoscout24.pl/Details.as...000&asrc=st|fs
http://www.autoscout24.pl/Details.as...000&asrc=st|fs ta jest ładna
Ciężko coś znaleść poniżej 200tys km przebiegu :)coś czuje że 50-55tyś to będzie mało chyba trzeba będzie pożyczyć parę pln od pana CHucka NOrissa:) jeszcze trzeba liczyć koszty zarejestrowania 15tys euro + opłaty w Polsce są te z allegro i najlepiej jakby była z m pakietem
http://otomoto.pl/bmw-535-535d-lift-full-C28461314.html brak m pakietu
wszystkie prawie dostępne u nas po lifcie mają wysoka cene i brak m pakietu
Ostatnio edytowane przez slowik871 ; 04-04-2013 o 07:24
Jak byś wsiadł do M5 to chyba w gacie byś popuścił :707:
Tak na poważnie...E60 wyjeździłem sie sporo i powiem szczerze....nigdy więcej. Miałem dwie sztuki tyle że 530d. W jednej i drugiej ciągle coś się psuło lub się jakiś komunikat pojawiał.Nie wiem czy to zasługa przedlifta ale samochód koszmarny. Części w ASO dosyć drogie (np klema "plusowa" ok 900zł) . Ostatnio miałem okazję śmigać 535d i powiem szczerze nie zrobiła na mnie strasznego wrażenia (ale pewnie dlatego że pojechałem ją oglądać "em piątką")...Na pewno po czipsie będzie dupe urywać ale pytanie ile skrzynia wytrzyma?
Ogólnie E60 to fajne auto,tym bardziej na m-paku (też miałem w tej drugiej) jednak do tłuczenia masy km auto się nie nadaje.