Moi Drodzy...nie chciałbym zawracać Wam gitary w święta już prawie ale sprawa jest trochę nagląca...otóż jadę do Polski 4go kwietnia a tutaj wyciek z chłodnicy zrobił sie naprawdę poważny...krócieć ten górny przecieka przy samym plastiku...jak zrobi sie ciśnienie to może odpaść w każdej chwili.Szukałem trochę ale nie znalazłem dokladnie krok po kroku jak wymienić chłodnicę.Wiem,że nie jest to jakaś filozofia i że visco trzeba ściągać ale nie chcę się babrać z tym zbyt długo i jakby ktoś obstukany w temacie napisał jak się do tego zabrać to byłbym wdzięczny...najbardziej interesuje mnie jak odłączyć zbiorniczek od chłodnicy i czy chłodnicę podobnie jak w E32 wystarczy pociągnąć tylko do góry i jeszcze jedno...czy jak odłącze szybkozłączke to czy ona potem nie będzie przeciekać po ponownym podłączeniu...dodam,że jedna mi przecieka trochę,ta przy termostacie ale jej raczej ruszał nie będę i juz zamówiłem nowe dwie rury w serwisie w Szczecinie i założę je dopiero jak będę w PL...mogłem kupić tutaj ale zaplaciłbym około 1000 zł a tak zapłaciłem tylko 300 zł...Najważniejsze to jak najszybciej wymienić chłodnicę bo na starej 850 km to byłoby ryzyko a nawet głupota.Z góry Dziekuję za wszelkie wskazówki.Pozdrawiam.




 
			
			 
					
				 
			 Volvo V70 T5 2.3 turbo 250KM 2002,Mercedes CLS 500 2005,Honda CRv 2.0 2007,BMW X5 4.4 2001...
Volvo V70 T5 2.3 turbo 250KM 2002,Mercedes CLS 500 2005,Honda CRv 2.0 2007,BMW X5 4.4 2001... 
					
					
					
						 Odpowiedz z cytatem
  Odpowiedz z cytatem 
			


 
			 Zamieszczone przez arturo193
 Zamieszczone przez arturo193
					
 
			
