kolego szerokość ma znaczenie te 60 to procent z tych np 235 czy 215 czyli możesz sobie policzyć wysokość opony 235mm i 60% z tego masz wysokość profilu w mm to samo 215mm i 60% z różnica tak na oko 15/20 mm na średnicy
kolego szerokość ma znaczenie te 60 to procent z tych np 235 czy 215 czyli możesz sobie policzyć wysokość opony 235mm i 60% z tego masz wysokość profilu w mm to samo 215mm i 60% z różnica tak na oko 15/20 mm na średnicy
kruger - zdaje się, że przemówiłeś do mnie ! :) Cholera nie mogę się doczekać lata żeby sprawdzić jak auto się będzie układać ale zobaczcie na zdjęcie z poprzedniej strony.
Opony przód tył ten sam rozmiar i widać, że z przodu wysoooko a tył normalnie.
Dwója z zadania domowego !!!
Ty naprawdę jesteś tak odporny na wiedzę czy tylko udajesz???
http://www.willtheyfit.com/index.php...&Submit=Submit
A jak teraz? Widać to w końcu czy dalej będziesz twierdził, że nie ma różnicy?
na moim zdjęciu auto jest na obniżeniu, opiny przód 245/40 tył 255/40.. myslę ze wygląda to bardzo dobrze, dobrze się prowadzi, fakt.. jest niżej...
Krótko : WIERZĘ :)
W każdym z nas siedzi niewierny Tomasz - ot co.
Po trzech stronach postów musiał się nawrócić ;-)
Tak, czy owak, zaproszenie do K-stawu aktualne. Warto czasem zobaczyć na własne oczy, jak co wygląda.
a co do sprezyn mialem u siebie podobnie. tyl troche siadniety , przod jak motorowka. kupilem sprezyny fk -30/-10 i przod usiadl jakies 2cm a tyl poszedl do gory ok 1cm :) wiec teraz jest w sam raz
Mnie tylko dziwi, dlaczego masz opony o profilu 60, a nie 65? Sam mam zimówki 215/65/16 i wszystko w normie, książkowo i nic nie wygląda dziwnie, ale mniejsza o to, ważne, że już masz jasność :)