Jak trzęsie to może być wiele powodów.
- nieszczelności
- przepływka
- świece, cewki
- separator odmy

Ja kupiłem za trochę ponad 10 k i potwierdze, że się DA!
Auto przed liftem, V8 + dobra inst. gazowa 2 letnia. Gość dbał - ja dbam po nim. Ta zasada jest najlepsza.
Jak koleś mocno "kręci" już przez telefon to raczej skreślam na dzień dobry. Po zakupie musisz mieć 1-2 tys w/g mnie na
zrobienie co trzeba bo raczej nie ma takich tip top w tej cenie. U mnie na dzień dobry:
- pompa wody 360 zł
- rolki + pasek od osprzętu 230 zł
- oleje i filtry miałem zmienione przez poprzedniego właściela 2 mies wcześniej
Zostało jeszcze: świece, 1-2 cewki, czujnik abs, sprężyny tył.

Najważniejsze:
- silnik + skrzynia (jak pracuje, jak odpala, jak się zbiera, czy się bardzo poci, obecność oleju w wyrównawczym i płynu w oleju, wycieki ze skrzyni, nadmierne szarpania skrzyni)
- karoseria (czujnik lakieru + dobre oko)
- ogólny stan "pod autem" czyli zawieszenie, bicia, korozja, wycieki
- stan wnętrza (sprawność "bajerów", stan tapicerki)

Pierdołami się nie przejmuj. Ogólnie auto jak mówi mój szef : "nie może mieć luzów" i wiele w tym prawdy. Ma płynąć i mruczeć! Ja radia nie właczam - nie po to mam V8 :D