Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 20

Wątek: Wymiana piast, tarcz, klocków, zacisków - pytanie

  1. #11
    Vip Vip Awatar lockbud
    Dołączył
    Jul 2009
    Posty
    2,436
    BMW
    Było E38 730i 94r. Jest.........................X6 40d.
    Skąd
    - Sosnowiec
    Dlatego że nie jesteś w stanie skasować luzu na łozysku piasty i z takiego toczenia przy tak dużej tarczy wychodzi większe bicie niż to z którym przyjedzie klient :)

  2. #12
    Doświadczony Użytkownik Awatar brunoz
    Dołączył
    Mar 2011
    Posty
    1,682
    BMW
    E38 740iA
    Skąd
    Katowice
    Blog
    11
    To może winne wibracjom są te luzy na łożysku piasty?
    Tak na logikę..?
    Nein! Mein Schnitzel!

  3. #13
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2010
    Posty
    321
    BMW
    e38 740i
    Skąd
    WLKP
    Blog
    19
    Tak z bracholem myśleliśmy, albo tłoczek sie klinuje i rozgrzewa tarcze aż zaczyna bić, albo właśnie któraś piasta ma luzy, których nie czuć na podniesionym samochodzie.
    W jeepie jak padła piasta, koło na podnośniku chodziło jakby sie na sznurku trzymało a nie kilku śrubach, a przy hamowaniu zero drgań przy dużych kołach 32''
    e38 m62TUb44 740i

  4. #14
    Zaawansowany Użytkownik Awatar jareczek256
    Dołączył
    May 2009
    Posty
    461
    BMW
    E38 728i
    Skąd
    złotoryja
    Najszybciej jak zdejmiesz tarcze i dasz do sprawdzenia tokarzowi, najlepiej jak bedziesz przy tym. I wszystko bedzie jasne gdzie jest luz czy bicie bo jak nie tarcza to co?
    BMW - radość z jazdy!

  5. #15
    Vip Vip Awatar kruger32
    Dołączył
    Jan 2012
    Posty
    1,827
    BMW
    BMW e38 750 il audi a8 d3 4.2tdi exlusive
    Skąd
    Bielsko
    Cytat Zamieszczone przez lockbud Zobacz posta
    Dlatego że nie jesteś w stanie skasować luzu na łozysku piasty i z takiego toczenia przy tak dużej tarczy wychodzi większe bicie niż to z którym przyjedzie klient :)
    kolego a korzystałeś z takiej usługi ja przetaczam tarcze na aucie przy każdej zmianie klocków korzystałem z tej usługi z 5/6 razy i to co piszesz to nieprawda po każdej takim zabiegu wyjeżdżam z bananem na twarzy :-D auta hamuje idealnie zero bicia hamulce w momencie zwiększają swoją skuteczność koszt usługi 90 zł i dwoma rękami polecam taki zabieg. Co do tego bicia to przyjrzał bym się tym niby nowym tuleją na bumerangach mi dwukrotnie w ciągu pół roku je wymieniali dopiero jak przywiozłem oryginalne z aso i byłem przy ich montażu i moich wskazówkach aby je dokręcili na opuszczonym aucie nie obyło się bez pyskówki wszystko wróciło do pionu

  6. #16
    Vip Vip Awatar lockbud
    Dołączył
    Jul 2009
    Posty
    2,436
    BMW
    Było E38 730i 94r. Jest.........................X6 40d.
    Skąd
    - Sosnowiec
    Osobiście nie korzystałem ale chciałem przy owych kłopotach i obdzwoniłem kilka aktualnych ogłoszeń dotyczących przetaczania tarcz na aucie i żaden z nich już nie wykonywał tej usługi ze względu na opisany wyżej problem. Zresztą wystarczy poczytać opinie na ten temat i porównać procentowo zadowolonych i nie zadowolonych, pozdrawiam.


    Ps. szukaj problemu w elemencie nr 7 na sarpakach nie wyjdzie usterka, tylko demontaż i kontrola.

    http://www.realoem.com/bmw/showparts...95&hg=32&fg=25
    Ostatnio edytowane przez lockbud ; 26-03-2013 o 19:46

  7. #17
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2012
    Posty
    1,085
    BMW
    e38 2001r M62TUB44 + LPG
    Skąd
    Warszawa
    Cytat Zamieszczone przez kruger32 Zobacz posta
    kolego a korzystałeś z takiej usługi ja przetaczam tarcze na aucie przy każdej zmianie klocków korzystałem z tej usługi z 5/6 razy i to co piszesz to nieprawda po każdej takim zabiegu wyjeżdżam z bananem na twarzy :-D auta hamuje idealnie zero bicia hamulce w momencie zwiększają swoją skuteczność koszt usługi 90 zł i dwoma rękami polecam taki zabieg. Co do tego bicia to przyjrzał bym się tym niby nowym tuleją na bumerangach mi dwukrotnie w ciągu pół roku je wymieniali dopiero jak przywiozłem oryginalne z aso i byłem przy ich montażu i moich wskazówkach aby je dokręcili na opuszczonym aucie nie obyło się bez pyskówki wszystko wróciło do pionu
    mi tuleje febi bumerangow wytrzymywaly jakieś 2-3 tyg, dopiero wymiana wahaczy na lemforder pomogła

  8. #18
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2010
    Posty
    321
    BMW
    e38 740i
    Skąd
    WLKP
    Blog
    19
    @ lockbud, dziękuję za informację. Pytanie czy aby do owej tulejki się dobrać, wystarczy odkręcić śruby 8 i 9, a tulejka sama wyjdzie, czy potrzeba demontować całe ramię i wyciskać na prasie tulejkę ?
    e38 m62TUb44 740i

  9. #19
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    May 2009
    Posty
    833
    BMW
    E38 740IA M60, E39 525d
    Skąd
    Kraków
    trzeba cale ramie i wyciskać na prasie.

  10. #20
    Vip Vip Awatar lockbud
    Dołączył
    Jul 2009
    Posty
    2,436
    BMW
    Było E38 730i 94r. Jest.........................X6 40d.
    Skąd
    - Sosnowiec
    Cytat Zamieszczone przez 525d Zobacz posta
    trzeba cale ramie i wyciskać na prasie.
    O to to :)

Podobne wątki

  1. [mechanika] Wymiana klocków hamulcowych tył
    Przez rodzinabmw w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 20-02-2010, 07:33
  2. Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 17-12-2009, 21:45
  3. [mechanika] czyszczenie tarcz , zacisków
    Przez olejus w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 06-03-2008, 21:36
  4. [mechanika] Swap tarcz i zacisków
    Przez zielony w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 12-01-2008, 00:35

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •