Hmmm...no w sumie to po odpięciu obu linek i profilaktycznym przeczyszczeniu końcówek zamocowanych w plastikowych łapkach (było trochę brudu i smaru) to więcej nic nie robiłem.
Sprawdziłem też odpiętą linkę od tempomatu i leciutko chodziła w pancerzu, tak że słychać było jak drugi koniec stukał lub ruszał się w siłowniku tempomatu,
czyli nr 2... http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/di...3650105#part02
Potem poskładałem wszystko, zrobiłem jazdę próbną na tempomacie oraz bez i wszystko działa jak należy...obroty ładnie spadają do pułapu mniej więcej 600-700...
Co do sterownika tempomatu, to chyba nie masz na myśli tego, bo to raczej elektronika i tam chyba nie ma co czyścić...czyli nr 1...http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/di...3650105#part01
Ale jak tak i to jest umiejscowione za schowkiem, to odpinałem od tego wtyczki jak grzebałem przy klimie...ale nie sądzę abym coś zepsuł...
Niemniej wielkie dzięki Bartek za znalezienie istoty problemu, bo jestem bardzo szczęśliwy, że udało mi się to naprawić i nie była to jakaś poważna awaria...
Mam nadzieję, że ten objaw się nie powtórzy, ale w razie co, to już będę wiedział jak mu zaradzić.
Ewentualnie jak jest coś w tempomacie do czyszczenia, to mogę spróbować to zrobić, jeżeli nie jest to skomplikowane i nie zepsuję niczego...![]()







Odpowiedz z cytatem