Cytat Zamieszczone przez 318i Zobacz posta
jak padnieta jest uszczlka to tak jak kolega mowil robi sie biala taka maz na korku wlewowym oleju jak i na pokrywie zaworow pompuje plyn do oleju i jest mentny plyn w zbiorniczku wyrownawczym ,lub ubytki oleju z silnika gdy uszczelk jest uszkodzona pomiedzy kanalem olejowym a cylindrem po prostu go spala i kopci na niebiesko / a jak jest przerwana uszkodzona pomiedzy kanalem z plynem a cylindrem kopci na bialo i wyzyca plyn na wolnych obrotach przez zbiorniczek wyrownawczy , slabe ogrzewanie
Nie prawda. Jak Ci sie pokazuje olej w płynie to wcale nie musi pokazywać sie "biała maź" na korku czy dymić na niebiesko wystarczy ze uszczelka "puściła" między kanałem olejowym a wodnym. Wyczyść układ i obserwuj. Nie wiem jak w bmw ale w np volvo turbo jest chłodzone również woda czyli może byc wina turbiny albo w innych wozach tzw chłodniczki oleju połączonej z płynem chlodniczym....