Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 27 z 27

Wątek: problem z nawiewem

  1. #21
    Vip Vip
    Dołączył
    Apr 2008
    Posty
    992
    BMW
    brak
    Skąd
    Kwiatkowice
    Cytat Zamieszczone przez krzywy191
    a ja zauwazylem ze na nogi leci mi cieplejsze powietrze niz reszta, temperatura itp normalnie ustawiam, tyle ze tam jest cieplej :D
    To i tak dobrze, bo u mnie przeważnie zimno jest :P

    Właśnie odpowietrzyłem układ na nowo, dolałem z litr (!) koncentratu (może za dużo trochę) i jest lepiej, ciepłe powietrze się pojawia ;) Na razie nic nie zmieniam, zobaczymy jak to będzie.

  2. #22
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2008
    Posty
    63
    BMW
    E65 735i
    Skąd
    Siemianowice Śląskie
    heh ja też tak mam tyle, że jeszcze nie w takim złym stanie jak wy chłopaki :P u mnie jak jade choćby 5km/h to wali ciepłe powietrze, dopiero jak auto stoi dłużej niż minuta to zaczyna walić zimnym :P

  3. #23
    7er Freak Awatar Greg38
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    4,298
    BMW
    F02 750LxD E65 745i Prins VSI E38 740i Prins VSI
    Skąd
    DE/PL
    Blog
    18
    z tego co wiem to:

    jesli leci caly czas gorace powietrze, to padly elektozawory. mialem natomiast w jednej e38 taki przypadek jak sie nie myle, ze w aucie bylo zimne powietrze (lub takie cieplawe) i okazalo sie, ze eletrozawory byly zapchane i nie puszczaly lub mala ilosc cieplej wody do kabiny. Jezeli membranki w eletrozaworach puscily wode, to moze byc ze w srodku koroduje i eletrozaworki nie dzialaja poprawnie. I chyba kazda strona ma wlasny zawor, byc moze ze jesli jeden zawor nie dziala prawidlowo, to wtedy sa roznice w ogrzewaniu.

    U mnie jest tak, jak mam Automatyke na panelu ustawiona to w zimie grzeje na nogi, gore reguluje pokretlem od zimno-cieplo. Jesli mi jest za cieplo na nogach przelaczam na gore. Temp mam nastawiona na 20-22 stopnie i klimatronic sam reguluje temp. w kabinie i jest ok. nigdy nie wlaczam wiecej jak 23 stopnie. latem znowu ladnie chlodzi w calosci.

    Mozna tak ewentl. sprawdzic zawory: maska otwarta, silnik chodzi na wolnych obrotach, dwoma palcami lub pojedynczo dotknac zawory - powinny lekko wibrowac - jesli jeden lub obydwa nie wibruja, to sa prawdopodobnie zepsute.

    Takie moje doswiadczenia.

    Jesli sie myle to mnie poprawcie.

    Takze z uzywkami - elektrozawor tez trzeba byc ostroznym.
    Pozdr.

    Greg38

    UWAGA! Pomagam poprzez forum a nie PW lub GG! Masz pytanie - załóż temat i prześlij link a postaram się odpowiedzieć!




    http://7er.pl
    http://bmw.n-sacz.pl
    http://bmw-diag.pl
    http://obd-can.pl
    http://auto-diag.de

  4. #24
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2008
    Posty
    251
    BMW
    e66
    Skąd
    bialystok
    Cytat Zamieszczone przez lukasz740
    Witam, dobrze, że przed chwilą wklepałem 'zimne powietrze' w zakładkę szukaj, bo widzę, że Arek 735 ma ten sam problem, co ja. Więc tak: wczoraj wieczorem wybrałem się autem na przejażdżkę (-9°C) i po raz pierwszy w beemce mi zimno było ;P Pomimo 32 stopni ustawionych dla kierowcy i pasażera, z nawiewów leciało zimne powietrze. Gorące pojawiało się tylko chwilami, gdy silnik pracował na wyższych obrotach (powyżej 3000/min). Arku, czy wyjaśniłeś, co było przyczyną takiego zachowania się nawiewów u Ciebie? Dodam, że mam odpowietrzony układ przez mechaników, żaden komunikat o braku płynu nie wyskakuje. Pod koniec stycznia jadę w góry i mimo wszystko chciałbym mieć w aucie ciepłe powietrze :D
    Pozdrawiam i życzę wszelkiej pomyślności w Nowym Roku :papa:
    WITAM!!!ja poprostu dolalem plynu,i odpowietrzalem go codziennie po kilka razy,gdy tylko gdzies sie zatrzymywalem.mi pomoglo.powodzenia.

  5. #25
    Vip Vip
    Dołączył
    Apr 2008
    Posty
    992
    BMW
    brak
    Skąd
    Kwiatkowice
    Jeszcze raz dzięki za wszelkie sugestie ;) Wygląda na to, że mi również nie pozostaje nic innego, jak regularne odpowietrzanie układu i obserwowanie zmian. Elektrozawory muszą być sprawne, skoro regulacja temperatury jak najbardziej działa, tylko jest problem przy niższych obrotach silnika (tzn. był, bo po dzisiejszym odpowietrzaniu jest trochę lepiej już). Mam nadzieję, że nie będę musiał nic wymieniać. Wszelkie zmiany będę na bieżąco raportował na forum ;)
    Pozdrawiam :)

  6. #26
    Chłopaki a może macie jakaś fotke gdzie sie odpowietrza uklad

  7. #27
    Vip Vip
    Dołączył
    Jun 2007
    Posty
    3,882
    BMW
    750iL840Ci730LiK53
    Skąd
    Bielsk Podlaski
    Cytat Zamieszczone przez greg38
    z tego co wiem to:



    U mnie jest tak, jak mam Automatyke na panelu ustawiona to w zimie grzeje na nogi, gore reguluje pokretlem od zimno-cieplo. Jesli mi jest za cieplo na nogach przelaczam na gore. Temp mam nastawiona na 20-22 stopnie i klimatronic sam reguluje temp. w kabinie i jest ok. nigdy nie wlaczam wiecej jak 23 stopnie. latem znowu ladnie chlodzi w calosci.

    .
    a ja zauwazylem ze jak mam wlaczone na auto to cieple powietrze w wiekszosci leci na nogi a wyzej jest letnie lub zimne, jak wylacze automat tz przycisne AUTO a nie ktorys z guzikow wyzej to wlaczaja sie automatycznie tylko nadmuch na nogi, wtedy ja wlaczam dodatkowo nawiew na twarz i szybe tz swiecą sie wszystkie 3 i znowu wciskam AUTO to juz temperatura leci z wszystkich kratek identycznie tz nieleci z dolu cieple a z gory zimne jak wczesniej, niewiem czy dobrze to opisalem :D

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •