Czyli pewnie kulała od czasu do czasu.
Ze sprawną odmą po wyciągnięciu bagnetu powinno być brak ssania czy powinno zaciągać powietrze ?
e38 m62TUb44 740i
Trochę odkopię.
Auto stoi kupę czasu nie ruszane z powodu braku czasu. Dzisiaj wolna sobota, bez deszczu, wszystkie części są, więc chciałbym to w końcu poskładać. Ale oczywiście - zawsze coś. Stare czujniki prawego rzędu cylindrów odkręcone, lewe natomiast nie chcą wyjść przez rurę układu chłodzenia. Tu ją widać: http://www.bestdesignever.com/osv/manifold.jpg żeby odkręcić czujniki, trzeba tą rurę wyciągnąć i tu moje pytanie do tych, którzy to robili: prościej, albo po prostu lepiej odkręcić pompę wody, czy magistralę wodną z tyłu silnika, żeby dostać się do tych rur? Chyba że macie jakiś magiczny sposób na odkręcenie tych czujników bez demontażu rur ;)
Nikt nie będzie mi mówił, jak mam żyć, bo nikt za mnie nie umrze.
3x BMW, 2x Mercedes-Benz, Alfa Romeo, Audi, Skoda, Hyundai, Peugeot - ponad podziałami jeśli chodzi o marki.
E32 730i V8 '94 Calypsorot Metallic
U mnie znajomy wyciagal pompę wody, przy okazji kup nowa uszczelke pod pompę i te oringi do tych rur, zamow z aso kosztuja grosze. My kombinowalismy dobierajac w sklepie te oringi bo nas zaskoczyło i za pare tygodni malo nie ugotowalem silnika, bo okazało się że nie działa przy okazji czujnik poziomu płynu chlodniczego a zrobił się wyciek. Powodzenia
Witam, czy w V12 czujniki spalania stukowego pasują z polifta do przedlifta?..pytam bo jak szukam to wyskakuje mi że do mojego - rok produkcji 95 pasują do 09/97...i czy czujniki muszą być montowane na swoich miejscach czy nie ma to znaczenia ...są 4 i chyba każdy obsługuję po trzy cylindry...chodzi mi o sytuację kiedy czujnik obsługujący np cylindry 4-6 podepnę pod 1-3 wszystko będzie ok?
Możesz zamienić je miejscami. Ale najlepiej by było je sprawdzić oscyloskopem,żądło się psują.
Ok a jak sprawa z przedliftem i poliftem?..pasują ?