Pokaż wyniki od 1 do 10 z 47

Wątek: Wymiana czujników spalania stukowego

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Kecaj
    Dołączył
    Apr 2012
    Posty
    903
    BMW
    E32 730i M60B30 '94, E36 328i Coupe '95, E34 520i Touring '96
    Skąd
    Ożarowice
    Trochę odkopię.

    Auto stoi kupę czasu nie ruszane z powodu braku czasu. Dzisiaj wolna sobota, bez deszczu, wszystkie części są, więc chciałbym to w końcu poskładać. Ale oczywiście - zawsze coś. Stare czujniki prawego rzędu cylindrów odkręcone, lewe natomiast nie chcą wyjść przez rurę układu chłodzenia. Tu ją widać: http://www.bestdesignever.com/osv/manifold.jpg żeby odkręcić czujniki, trzeba tą rurę wyciągnąć i tu moje pytanie do tych, którzy to robili: prościej, albo po prostu lepiej odkręcić pompę wody, czy magistralę wodną z tyłu silnika, żeby dostać się do tych rur? Chyba że macie jakiś magiczny sposób na odkręcenie tych czujników bez demontażu rur ;)

    Nikt nie będzie mi mówił, jak mam żyć, bo nikt za mnie nie umrze.
    3x BMW, 2x Mercedes-Benz, Alfa Romeo, Audi, Skoda, Hyundai, Peugeot - ponad podziałami jeśli chodzi o marki.
    E32 730i V8 '94 Calypsorot Metallic

  2. #2
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    May 2010
    Posty
    161
    BMW
    e38 740iA M62b44
    Skąd
    malopolska
    Cytat Zamieszczone przez Kecaj Zobacz posta
    Trochę odkopię.

    Auto stoi kupę czasu nie ruszane z powodu braku czasu. Dzisiaj wolna sobota, bez deszczu, wszystkie części są, więc chciałbym to w końcu poskładać. Ale oczywiście - zawsze coś. Stare czujniki prawego rzędu cylindrów odkręcone, lewe natomiast nie chcą wyjść przez rurę układu chłodzenia. Tu ją widać: http://www.bestdesignever.com/osv/manifold.jpg żeby odkręcić czujniki, trzeba tą rurę wyciągnąć i tu moje pytanie do tych, którzy to robili: prościej, albo po prostu lepiej odkręcić pompę wody, czy magistralę wodną z tyłu silnika, żeby dostać się do tych rur? Chyba że macie jakiś magiczny sposób na odkręcenie tych czujników bez demontażu rur ;)
    U mnie znajomy wyciagal pompę wody, przy okazji kup nowa uszczelke pod pompę i te oringi do tych rur, zamow z aso kosztuja grosze. My kombinowalismy dobierajac w sklepie te oringi bo nas zaskoczyło i za pare tygodni malo nie ugotowalem silnika, bo okazało się że nie działa przy okazji czujnik poziomu płynu chlodniczego a zrobił się wyciek. Powodzenia

Podobne wątki

  1. [elektryka] czujnik spalania stukowego
    Przez beatles86 w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 15-06-2017, 09:14
  2. Wymiana czujnika stukowego spalania v8
    Przez lostami1988 w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 31-10-2012, 15:11
  3. [ elektronika] czujnik spalania stukowego e38 4.4
    Przez ariusz w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 16-12-2009, 00:03

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •