Strona 6 z 12 PierwszyPierwszy ... 45678 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 51 do 60 z 118

Wątek: Drgania w kierownicy ??

  1. #51
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2011
    Posty
    50
    BMW
    e38 1997
    Skąd
    Piła
    witam koledzy mam ten sam problem juz od 80km/h kiedy hamuje kierownice z reki wyrywa aż nie chce się nia jezdzić,koła sie grzały wiec wywaliłem zaciski i zabieram się za ich regeneracje tzn.zestaw naprawczy tłoczków.
    oraz jak napisał wasyle38 pokuszę sie o wymiane wachaczy górnych kompletnych i musi być si

  2. #52
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Makaron
    Dołączył
    Jul 2010
    Posty
    141
    BMW
    BMW E-38 740 IA 4.4
    Skąd
    Kraków
    Panowie moja rada jest taka , a wiem to po sobie bo walczyłem z biciem kierownicy w zakresie 80-120km/h ;przyczyna była bardzo banalna mianowicie wystarczyło założyć pierścienie centrujące 74,1 / 72,6 http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=1783270817 do felg (słoneczka 19") i jak ręką odjął zjawiska nie ma wcale, tak że proponuje dokładnie co do dziesiątej mm zmierzyć naszą felgę i dobrać do naszej piast pierścień centrujący!!! i to wystarczy.
    Natomiast tym co bije kierownica podczas hamowania to główna przyczyną są krzywe tarcze hamulcowe, i od tego należy zacząć a nie wymieniać całej zawieszki i robić sobie koszty z kosmosu.

    Ja od wczoraj delektuje się kulturą jazdy na dużym kole bez jakiegokolwiek DRGANIA w pełnym zakresie licznika :)

  3. #53
    Doświadczony Użytkownik Awatar MariuszE38
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    1,161
    BMW
    Sprzedane
    Skąd
    Toruń
    Kolego ja zakładałem słoneczka 19" i żadne bicie przez to nie wystąpiło.
    ex:
    E36 325 TDS AC Schnitzer (160KM, 305Nm)
    E38 728iA Shadowline Individual
    E53 X5 4,4i Sport Pack

  4. #54
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Makaron
    Dołączył
    Jul 2010
    Posty
    141
    BMW
    BMW E-38 740 IA 4.4
    Skąd
    Kraków
    Cytat Zamieszczone przez MariuszE38 Zobacz posta
    Kolego ja zakładałem słoneczka 19" i żadne bicie przez to nie wystąpiło.
    może po prostu w felgach może miałeś już te pierścienie centrujące, a nie zwróciłeś na to uwagi, u mnie piasta jest 72,7 mm a otwór w feldze (osadzenie) 74,1 mm wiec łatwo licząc luz był 1,4 mm (jeden minimetr i cztery dziesiąte) dla jasności i to był powód bicia kierownicy bo brak było cenrtyczności koła (niby śruby powinny to wycentrować ale tak nie było) i w zakresie prędkości 80-120 było to wyczuwalne na kierownicy.
    Piszę to po to żeby ludzie zwrócili na taka bzdurę uwagę a nie szukali sobie kosztów bo powymieniają pół zawieszenia i dalej efektu nie będzie.

  5. #55
    Doświadczony Użytkownik Awatar MariuszE38
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    1,161
    BMW
    Sprzedane
    Skąd
    Toruń
    Pierścieni centrujących nie miałem. Ale ja założyłem ori felgi.
    ex:
    E36 325 TDS AC Schnitzer (160KM, 305Nm)
    E38 728iA Shadowline Individual
    E53 X5 4,4i Sport Pack

  6. #56
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2011
    Posty
    50
    BMW
    e38 1997
    Skąd
    Piła
    dobra pany kłócicie sie o pierscionki a kierą nadal telepie przy hamowaniu powyżej 120km/h i jak to ugryść?
    jestem zdesperowany i wymienie chyba obie piasty bo co drugi pisze że piasty mają odchył-ale czy to by nie biło podczas jazdy też???
    prosze o pomoc!!!


    ps.ja tez mam ori koła 16 cali a kiera jebut twoja mac
    Ostatnio edytowane przez michal-adamowicz ; 04-09-2011 o 11:42

  7. #57
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2011
    Posty
    50
    BMW
    e38 1997
    Skąd
    Piła
    witam raz jeszcze sory za post po poscie ale irytuje mnie jedna kwestia kolega makaron twierdzi że piasta w naszych e38 maja 72,7 a moje alu maja ponoć srednice 72 mm to czegos nie rozumiem...
    prosze wytłumaczcie mi!!!
    w dowód podaje link z aukcji felg takich jak moje:
    http://moto.allegro.pl/alu-alufelgi-...764432614.html
    moje felgi to styling 6
    do e38 prosze o rade czy trzeba pierscienie centrujące???
    wychodzi na to ze 7setek jest różnicy????
    Ostatnio edytowane przez michal-adamowicz ; 04-09-2011 o 12:34

  8. #58
    Vip Vip Awatar Dzuda
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    10,289
    BMW
    E32 735i ; MB 560 SEC 88'
    Skąd
    Sandomierz
    72,6mm inaczej być nie może... chyba że masz felgi od e39 to wtedy 74,1

  9. #59
    Smerf Czepialski Awatar tuczi77
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    12,298
    BMW
    E32 740iA
    Skąd
    ONA --> DW
    Blog
    1
    Klocki i tarcze posprawdzaj. Klocki mogły się całkiem skończyć a tarcze mogą być krzywe.



    ~wysłane poprzez Tapatalk

  10. #60
    szajba777
    Gość
    Witam , jeżeli masz hamulce ok to, jak już wcześniej koledzy pisali sprawdź wahacze górne , naprawdę mają duży wpływ na drgania przy hamowaniu .

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •