Strona 8 z 12 PierwszyPierwszy ... 678910 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 71 do 80 z 118

Wątek: Drgania w kierownicy ??

  1. #71
    Doświadczony Użytkownik Awatar arturo193
    Dołączył
    Oct 2011
    Posty
    2,178
    BMW
    W planach E38 750i
    Skąd
    Norwegia
    Witam...właśnie jestem po sprawdzeniu wywazenia kół przednich i po jeździe próbnej.Okazało się,że prawe koło trzeba było doważyć 25 gr a lewe 10 gr...pojeździłem i do prędkości 140km/h żadnych,nawet najmniejszych drgań.Nie rozpędzałem się więcej bo nie za bardzo miałem gdzie a zresztą jeżdżę tutaj praktycznie 80-90 a na autostradzie do 120km/h...więcej nie ma sensu,no chyba,że ktoś sra kapuchą:D i lubi jeździć bez prawa jazdy.Teraz jeździ się jak po szkle...cieszę sie,że u mnie okazaly się tylko niedokladnie wyważone koła.Pozdrawiam.
    Volvo V70 T5 2.3 turbo 250KM 2002,Mercedes CLS 500 2005,Honda CRv 2.0 2007,BMW X5 4.4 2001...

  2. #72
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Prezeslaw
    Dołączył
    May 2013
    Posty
    641
    BMW
    E38 4.0 M60
    Skąd
    Warszawa
    Cytat Zamieszczone przez red_man Zobacz posta
    tuleje taflonowa, luz na kolumnie.....przerabialem to, skonczylo sie na kapitalce zawieszki przod oraz tyl, i winowajca okazaly sie dwie rzeczy, drazek srodkowy oraz tuleja teflonowa. Pzdr

    Odkopuję temat bo interesuje mnie tuleja teflonowa w E38. Mechanik ostatnio wpadł na ten trop (jako pierwszy z wielu, którzy próbowali coś wskórać). Jednak twierdzi, że ta tuleja jest nie do dostania. Prawda to? Który to dokładnie element (nr części) i za co odpowiada?
    Auto: E38 M60B40 1994 bez elektrycznej kolumny.
    To co, że diesel? Pewnie świece zalane;)

  3. #73
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2016
    Posty
    62
    BMW
    e38 740iA i e39 540 touring manual
    Skąd
    3city
    To chyba epidemia jakaś, może e38 mają alergię na pierwsze ciepłe dni?
    Dzisiaj odstawiłem autko na warsztat "z reklamacją", że nowe tarcze ori się pokrzywiły. Z tarczami wszystko ok, 0,01 i 0,02mm bicia (nota bene sam źle pomierzyłem, bo nie przykręciłęm tarcz śrubami od kół i wyniki (0,06 i 0,07) wyszły błędne), ale właśnie drążek środkowy ma luz. Objawy: telepanie kierownicą 120-80, przy 140 wyrywało kierę z ręki przy hamowaniu. I pojawiło się to nagle i niespodziewanie po trzecim hamowaniu na autostradzie.

  4. #74
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Prezeslaw
    Dołączył
    May 2013
    Posty
    641
    BMW
    E38 4.0 M60
    Skąd
    Warszawa
    Ja wywaliłem nowy drążek środkowy z końcówkami (Ruville) po 1000 km. Chyba od początku miał luz. Ktoś coś wie o tej teflonowej tulei?
    To co, że diesel? Pewnie świece zalane;)

  5. #75
    Zaawansowany Użytkownik Awatar BsijZabsij
    Dołączył
    Sep 2013
    Posty
    508
    BMW
    E38 728i manual, ex e34 525tds
    Skąd
    Mazury
    Ja z kolei miałem podobny problem, ale winowajcą okazała się tuleja wspornika drążka. Wymieniłem na meyle i za tydzień to samo, później na lemka i spokój.
    Obecnie E38 728i 1995 manual, dunkelblau. Poprzednio E34 525tdsA 1992, granitsilber-metalic.
    Moje autko: http://7er.pl/showthread.php/33145-W...151#post395151

  6. #76
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Prezeslaw
    Dołączył
    May 2013
    Posty
    641
    BMW
    E38 4.0 M60
    Skąd
    Warszawa
    A może mi ktoś pomóc z numerem tej teflonowej tulei? Nie mogę znaleźć na schematach.
    To co, że diesel? Pewnie świece zalane;)

  7. #77
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Prezeslaw
    Dołączył
    May 2013
    Posty
    641
    BMW
    E38 4.0 M60
    Skąd
    Warszawa
    Poda mi ktoś ten numerek?
    To co, że diesel? Pewnie świece zalane;)

  8. #78
    Doświadczony Użytkownik Awatar miro
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    6,842
    BMW
    BRAK
    Skąd
    MEIN VATERLAND IST OBERSCHLESIEN
    Cytat Zamieszczone przez Prezeslaw Zobacz posta
    Poda mi ktoś ten numerek?
    Masz i nie becz http://allegro.pl/tuleja-wspornik-dr...402952506.html

  9. #79
    Zaawansowany Użytkownik Awatar BsijZabsij
    Dołączył
    Sep 2013
    Posty
    508
    BMW
    E38 728i manual, ex e34 525tds
    Skąd
    Mazury
    No to przecież to o czym pisałem wyżej :D Teflon mnie zmylił bo jakoś nie zwróciłem uwagi na to z czego to było zrobione... Tylko kup lemfordera ;)
    http://www.realoem.com/bmw/enUS/show...diagId=32_0695
    Nr 7, masz numer OE
    Ostatnio edytowane przez BsijZabsij ; 29-05-2017 o 22:06
    Obecnie E38 728i 1995 manual, dunkelblau. Poprzednio E34 525tdsA 1992, granitsilber-metalic.
    Moje autko: http://7er.pl/showthread.php/33145-W...151#post395151

  10. #80
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2016
    Posty
    62
    BMW
    e38 740iA i e39 540 touring manual
    Skąd
    3city
    świetnie, że temat odgrzany, bo mam ten sam problem. Wymiana drążka środkowego nie pomogła ( z tragedi na dramat najwyżej się zmieniło, nie wyrywa kiery z rąk, ale szarpie). Przy hamowaniu 140-80 szarpie. Powyżej i poniżej spokój. I tylko przy hamowaniu. Bicie tarcz pomierzone, jak wyżej pisałem 0,01 i 0,02mm przednie oryginały, niecały miesiąc mają i kilka tysi. Tę tulejkę też sobie kupię ;)

    EDIT: acha, szarpanie pojawiło się nagle po trzecim mocniejszym hamowaniu na autostradzie, mocniejszym, ale bez wszenia na pasach.
    Ostatnio edytowane przez jarcion ; 29-05-2017 o 23:02

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •