Strona 7 z 12 PierwszyPierwszy ... 56789 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 61 do 70 z 118

Wątek: Drgania w kierownicy ??

  1. #61
    Zaawansowany Użytkownik Awatar rosomak79
    Dołączył
    Apr 2008
    Posty
    433
    BMW
    740i manual M60B40
    Skąd
    Kraków
    Zgadzam się z przedmówcą. Wahacze górne (te w kształcie banana-:) ), ja miałem identyczne objawy i pół roku jeździłem, wymieniłem tarcze, klocki, przekładałem koła. W końcu wymieniłem wahacze i jak ręką odjął. Od razu mówię, że na szarpakach może być wszystko ok. Tak więc, łyżka do ręki- kanał i najlepiej zlokalizujesz wahacze. Przynajmniej u mnie wahacze okazały się w końcu trafnym strzałem. Powodzenia

  2. #62
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2011
    Posty
    527
    BMW
    wiele
    Skąd
    Śląsk
    ja mam podobnie, z tym że mam lekkie drgania w okolicach 80-90kmh podczas normalnej jazdy, a przy hamowaniu nasilają się. Na szarpakach bylem dwukrotnie i niby brak luzów. Krzywe tarcze chyba to nie są, bo gdy nie hamuje to te drgania też są, mniejsze ale są, poza tym tylko w tym przedziale predkosci, jak jade szybciej i wolniej to tego nie ma. Klocki hamulcowe mam nowe z przodu i z tylu. Wina kół to raczej też nie jest, bo mam ori 16'' do e38... już brak mi pomysłów.

  3. #63
    Doświadczony Użytkownik Awatar MariuszE38
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    1,161
    BMW
    Sprzedane
    Skąd
    Toruń
    Cytat Zamieszczone przez dobrus Zobacz posta
    ja mam podobnie, z tym że mam lekkie drgania w okolicach 80-90kmh podczas normalnej jazdy, a przy hamowaniu nasilają się. Na szarpakach bylem dwukrotnie i niby brak luzów. Krzywe tarcze chyba to nie są, bo gdy nie hamuje to te drgania też są, mniejsze ale są, poza tym tylko w tym przedziale predkosci, jak jade szybciej i wolniej to tego nie ma. Klocki hamulcowe mam nowe z przodu i z tylu. Wina kół to raczej też nie jest, bo mam ori 16'' do e38... już brak mi pomysłów.
    Na 100% masz krzywe tarcze.
    ex:
    E36 325 TDS AC Schnitzer (160KM, 305Nm)
    E38 728iA Shadowline Individual
    E53 X5 4,4i Sport Pack

  4. #64
    szajba777
    Gość
    Dobrus , sprawdź dokładnie tuleje na bananach czy czasem nie są popękane , nie maja luzu ? Chyba że miałeś sytuację gdzie mogłeś pogiąć tarcze ( długie hamowanie , hamowanie + woda itp ) to wtedy duże prawdopodobieństwo krzywych tarcz .

  5. #65
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2011
    Posty
    527
    BMW
    wiele
    Skąd
    Śląsk
    tuleje przeglądałem, są wporządku. Co do tarcz to byc moze ze sa krzywe, nie wymienialem ich odkąd mam samochod. Ale mialem kiedys krzywe tarcze w e34 i wtedy przy hamowaniu przy 200kmh byly spore wibracje itd a tutaj tego nie ma. jestescie pewni ? fakt faktem, czasem gdy dojezdzam do swiatel, na lekkim hamulcu czuc takie pulsowanie, jakby raz mocniej raz slabiej hamowal..

  6. #66
    Doświadczony Użytkownik Awatar MariuszE38
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    1,161
    BMW
    Sprzedane
    Skąd
    Toruń
    Jestem na 100% pewien :D Przy hamowaniu (ale mocnym) nie będziesz miał wibracji za to przy delikatnym naciśnięciu hamulca jak te wibracje przy 80 są to zobaczysz co się dzieje ;)
    ex:
    E36 325 TDS AC Schnitzer (160KM, 305Nm)
    E38 728iA Shadowline Individual
    E53 X5 4,4i Sport Pack

  7. #67
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2011
    Posty
    527
    BMW
    wiele
    Skąd
    Śląsk
    Ok dzięki wielkie, w takim razie sie za te tarcze wezmę niedlugo :)

  8. #68
    Doświadczony Użytkownik Awatar arturo193
    Dołączył
    Oct 2011
    Posty
    2,178
    BMW
    W planach E38 750i
    Skąd
    Norwegia
    Moi Drodzy...odświerzam temat bo zauwazyłem,że u mie w E38 tez są bardzo lekkie drgania w praedziale 80-90...poniżej i powyzej lustro.Jednak zastanawia mnie co jest przyczyną bo tarcze,klocki,i zaciski nówki...poprzedni wlaściciel wymienił wszystko a ja sprawdzilem i wszystko nówka.Na letnich kołach 18 cali tak było ale tam opony już raczej nie najlepsze no i drgania były troszkę bardziej odczuwalne...zimowe kola można powiedzieć idealne Hakkapelita z kolcami na ori 16tkch właśnie wywazone kilka dni temu i drgania czuć.Jutro jestem umówiony na ponowne sprawdzenie wywazenia kół...zobaczymy czy coś pomoże.Mam jeszcze W124 i tam nie ma najmniejszych problemów z drganiami ale tam jest amortyzator ukladu kierowniczego...szkoda,że BMW nie stosuje takiego amortyzatora drgań.Acha dodam,że przy hamowaniu nic nie drży a zawieszenie można powiedzieć idealne...wymienione wszystkie wahacze tył i przód.Pozdrawiam.
    Volvo V70 T5 2.3 turbo 250KM 2002,Mercedes CLS 500 2005,Honda CRv 2.0 2007,BMW X5 4.4 2001...

  9. #69
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2011
    Posty
    527
    BMW
    wiele
    Skąd
    Śląsk
    temat rzeka... drążek środkowy,piasty, geometrie też bym sprawdził przód i tył

  10. #70
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2011
    Posty
    630
    BMW
    m60b40
    Skąd
    ZGY!
    tuleje taflonowa, luz na kolumnie.....przerabialem to, skonczylo sie na kapitalce zawieszki przod oraz tyl, i winowajca okazaly sie dwie rzeczy, drazek srodkowy oraz tuleja teflonowa. Pzdr

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •