Albo ja czegoś nie rozumiem albo są trochę sprzeczne informacji z instrukcji ZF skoro wyamiane tarczek zalecają przy 80k a pierwszą wymiane oleju przy 120k ?!?!
Albo ja czegoś nie rozumiem albo są trochę sprzeczne informacji z instrukcji ZF skoro wyamiane tarczek zalecają przy 80k a pierwszą wymiane oleju przy 120k ?!?!
Zobacz moją siódeme http://7er.pl/showthread.php/8202-e3...85-730iA-V8-93
freshtimer - za młody by być klasykiem, za stary by być platikiem
Dla 5HP24 jest wszystko OK:
80 000 -- wymiana tarczek, uszczelnień i oleju z filtrem.
150 000 -- to samo + tłok F
natomiast dla 6HP26 -- jeśli pierwsza wymiana oleju jest np. przy 120 - 160 000, to zastanawiam się jak wygląda olej i tarczki...
Jeśli chłopaki z ZF zrobili dobrą robotę i można nie wymieniać tarczek przez 500 000, to nic tylko się cieszyć :)
Tylko wtedy rodzi się pytanie: dlaczego kupując 6HP26 trzeba polować na "bardzo pewny automat używany z dobrego źródła", skoro te skrzynie się powoli zużywają?
Spokojnie można by kupić od pierwszego sensownego sprzedawcy...
Skrzynie automatyczne się zużywają! Przy przebiegu 200 kkm nie oczekujcie bezawaryjnej pracy...
Kiedy ludzie przestają wierzyć w Boga, to nie jest tak, że w nic nie wierzą, ale wierzą w cokolwiek.
G. K. Chesterton
To teraz a propos 5hp24 jesli nie będziemy robić przy niej zupełnie nic to zapewne przy przebiegu około 250k sie posypie i będzie wymagać remontu kosztującego 5,6,7 tysięcy zł, a samych terminowych wymian oleju do tego przebiegu powinniśmy wykonać około cztery, dynamiczna wymiana oleju to koszt około 1000zł doliczając tarczki i tłok F w międzyczasie to czy nie wychodzi korzystniej z punktu finansowego nie przejmowac sie nią wcale i po prostu zrobic remont co 250k przebiegu?
Zobacz moją siódeme http://7er.pl/showthread.php/8202-e3...85-730iA-V8-93
freshtimer - za młody by być klasykiem, za stary by być platikiem
Tylko ze te skrzynie z wymiana oleju spokojne lataja 500 tys . Konwerter moze uszkodzic sie od niewlasciwego uzytkowania tymbardziej przy takim momencie obrotowym jaki mamy w 7er . Jak dotad na forum nie mamy nikogo kto robil pelny remont skrzyni . Zwykle konczy sie na wymianie konwertera oleju i przegladzie mechatronika .
Ktoś wcześniej pisał że konwerter nie da błędu ... a właśnie że da ! Będzie wyskakiwał taki komunikat błędu skrzyni : poślizg konwertera.
B.-ądź M.-arce W.-ierny
Opel Signum
BMW jeszcze kiedyś kupię ;p
Ex- BMW e28 524td, e38 728i,e66 735LI , e36 316i 1.9 compact ,e46 M3 SMG ;)
Jakub w jakim programie ? Chybanie w inpie ...
oczywiście że w impie ;)
B.-ądź M.-arce W.-ierny
Opel Signum
BMW jeszcze kiedyś kupię ;p
Ex- BMW e28 524td, e38 728i,e66 735LI , e36 316i 1.9 compact ,e46 M3 SMG ;)
Riki do kogo ty auto oddałeś że ci tak zdiagnozowali??
6HP26 nie są takie idealne, jak by się wydawało:
http://7er.pl/showthread.php/12384-m...P26-w-745i-e65
http://www.thelurch.com/lurching_zf_transmission.htm
Sądząc po ofercie części zamiennych, to w 6HP częściej klęka sterowanie (mechatronika) niż w 5HP.
Skrzynie automatyczne się zużywają! Przy przebiegu 200 kkm nie oczekujcie bezawaryjnej pracy...
Kiedy ludzie przestają wierzyć w Boga, to nie jest tak, że w nic nie wierzą, ale wierzą w cokolwiek.
G. K. Chesterton
no ja robiłem remont kapitalny asb czyli tarczki ,uszczelniacze, jakieś tam panewki,sterowanie, regeneracja konwertera,olej ,miska,dodatkowo gość posiada stanowisko do sprawdzania charakterystyki pracy elektrozaworów ,wszystko na gotowo 5500zł ,rok gwarancji